Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Annelie566: volkomen begrijpelijk! Hier ook alle dagen volledige spanning, zo erg dat ik geen eens zin heb om te werken.
    Gelukkig heb je volgende week al een echo en zien jullie een mooi kloppend hartje!
    Snap ook dat je bang bent hoor! Denk dat we die angst allemaal hebben:(!

Ik vind dit echt vreselijke weken qua spanning en zenuwen.

Ik begin nu wat meer last te krijgen van mijn borsten maar nog altijd is pijn een groot woord.
    Gister naar yoga geweest en bij het liggen op de buik had ik toch wel wat moeite hoor, de borsten zitten dan best wel in de weg..
    En toen ik ging douchen en in de spiegel keek dacht ik wow (!!) nu al groter??!?? En dat terwijl ik al niet mag klagen.. Maar goed kan het mij ook verbeelden aangezien mijn vriend nog niets opvallends ziet (en toch een liefhebber is;))

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik begrijp je helemaal. Je kan je gewoon haast niet voorstellen dat het écht goedzit. Ik heb het nu ook nog steeds. Eerst zien dan geloven ;)
    Nare ervaringen tekenen je helaas...
    Ik probeerde me wel voor te houden dat ik er geen invloed op heb, en mezelf constant toegesproken dat ik vertrouwen moest hebben.
    We gaan er gewoon vanuit dat de echo een prachtige ervaring wordt!

3. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Ik denk dat ik net de vrucht verloren ben :(

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Och meid, sterkte....! Een hart onder de riem voor jou!

En verder; het is flink bijlezen na wat dagen afwezig zijn ;), dus hou het maar even kort met te zeggen voor degenen die nu in twijfel of zoals bij Lolliebol, een pijnlijke situatie zitten; heel veel sterkte...!

Voor de rest; ik krijg het niet bijgekletst ;), maar om even in te haken op kwaaltjes en symptoompjes; mijn borsten, man, die doen zeer! En merkte vanochtend dat mijn mooie nieuwste beha'tje te klein is :( ;). (Verder moe, maar dat kan ook te maken hebben met het staan op een beurs 4 dagen lang.)

Enne ja, dat wachten he meiden, pffff, dat duurt lang! (te bedenken dat ik / we nu pas op om en nabij 6 weken zitten en dus het dubbele aan weken moeten 'afwachten' voordat je in de zogenaamde safe modus beland,.... pfff haha.) Loslaten en maar gewoon ons ding blijven doen, dat werkt bij mij het beste in ieder geval.

@Diaz, das al een aardig buikje zeg ;)! Ik heb het vooral einde van de dag, jij ook? Ik houd hem in ieder geval nu niet meer in haha, heeft een mooie reden nu :)....

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Lolliebol, heel veel sterkte. Lijkt me heel erg confronterend. Knuffel voor jou.

Jellybean, bij mij is ie eigenlijk de hele dag opgezet. Ik hou 'm nog wel in, want we willen het stil houden haha ;)
    En het wachten is killing inderdaad. Je kan niet anders dan je volledig overgeven en hopen dat het goed gaat.
    Deze eerste tijd vind ik alles behalve leuk :)

6. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Sterkte meid:(!

7. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Een vriendin van mij is verloskundige. Zij vertelde dat als een vruchtje eenmaal ingenesteld is de kans al klein(er) is dat het nog misgaat.
    De innesteling is het meest cruciaal. Neemt niet weg dat tot de 12 weken of in elk geval tot het moment dat er een kloppend hartje is de kans evengoed nog aanwezig is op een miskraam. Maar volgens haar zeggen als de innesteling geslaagd is gaat het 'meestal' goed..
    Hier hou ik dan ook maar een beetje aan vast..

Wat zou ik blij zijn als we allemaal die 12 weken hebben aangetikt zeg!

8. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Jeetje lollie heel erg veel sterkte!

Ja verschrikkelijk die eerste weken duren het langst..
    Ik heb net gebeld voor een afspraak 1e echo.

mijn 1e echo staat gepland op 9 februari om 12.30uur

Bah nog 4 weken wachten:(

9. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Lolliebol heel veel sterkte!

Annelie ik herken de angst!. Ik ben zo bang dat er niks te zien zal zijn. Nog 7 dagen wachten. Pff. Hoop dat ik me dan eindelijk kan ontspannen als ben ik bang dat ik me dan wel weer ergens anders druk om gaat maken;)

10. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hier zo maar even naar de kruidvat. Heb de eerste schimmelinfectie te pakken denk ik.. Dit was ik even vergeten van de vorige zwangerschap :D
    Vanavond komt de mevrouw van moeders voor moeders langs.. Ben benieuwd!

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Fijn dat jullie het ook herkennen! Had gedacht dat ik nu wel wat meer kon ontspannen, heb tenslotte al eens een kindje gekregen maar het blijft onzeker.

En spannend blijft het altijd hoor.. Ook na de 12 weken. Straks ga je inzitten over de 20 weken echo.. 28 weken.. Of hij/zij goed groeit..

Ik had trouwens echt een gekke droom gehad. Ik was bevallen en het was een meisje.. Maar mijn moeder vond het te lang duren totdat m'n man aangifte bij burgerlijke stand ging doen. Was ze zelf maar gegaan en had ze meteen maar een naam bedacht(die echt vreselijk was) whahaha..

12. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    lolliebol niet leuk! (en dan druk ik me netjes uit) Heel veel sterkte meis!

mama2be90 Wat leuk dat daar ook een clubje van is, waar kan ik die vinden? Heb ff gekeken, maar niets gevonden...

mamavansethwelkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier vanochtend wakker geworden en geen roze vegen op toiletpapier. Ik hoop zo ontzettend hard dat het idd niets ergs was omdat ik ook geen krampen had zoals de vorige miskraam. Durf nog steeds niet zo goed blij te zijn en ben nog steeds doodsbang dat het toch misgaat.
    faith2015 hmm ik hou wel van die theorie van die vriendin van je... helaas was het voor mij de vorige keer in de praktijk anders. En wanneer is die innestelling ongeveer? Dan hoop ik dat dit van mij een innestelling was en dat beeb zich nu heeeeeel goed vast houdt.
    Verder helemaaaaaal klaar met die regen! Net voor de zoveelste dag op rij natgeregend tijdens het hond uitlaten. Brrr!!
    Zo maar eens een poging doen om het huis weer wat op orde te krijgen, zo niet mijn favoriete bezigheid!

13. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Even een paar dagen niet geweest en heel wat bij te lezen, wat zijn jullie actief geweest.

Binby.... wat een rot nieuws, helemaal als ze ook gelijk de eilijder weg halen.

Lolliebol.... sterkte en ik hoop dat het snel weer mag lukken.

MiniMeInside.... wel schrikken ineens bloed zien.

Mamavanseth.... gefeliciteerd en welkom

Pijnlijke borsten, het voelt echt als een bevrijding als ik mijn bh uit kan doen 's avonds.

Mijn moeder had het al door dus die weet het inmiddels al.... voelt ook wel prettig eigenlijk en bij ML zijn planner vanwege de afspraken. Verder blijft het nog geheim tot na de termijnecho.

14. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje lollibol wat een naar nieuws...

En verder zoals iedereen het ook zegt is het super spannend allemaal en duurt het inderdaad allemaal nog zo lang... Hebben jullie ook steeds honger/trek? Verder vandaag lekker vrij dus ff rustig aandoen en lekker dromen over ons beebje....:D

15. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Minime hopelijk was het inderdaad een soort innestelingsbloeding. Ik had dat mijn 1e zwangerschap namelijk ook..

Annelie ook ik begin steeds meer vreemde dromen te krijgen haha bizar af en toe^^

16. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow had ik een heel verhaal getypt is het weg :$

Even snel dan, ik ben gisteren geopereerd en mijn linkereileider is verwijderd. Rechts is nagekeken en deze zag er heel netjes uit.

Inmiddels ben ik thuis, heb weinig pijn klachten, alleen last van de operatie wondjes.

Ik kom later nog een keer terug om alles te vertellen, ga nu weer even proberen te slapen ben namelijk hartstikke moe.

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Binby Nogmaals heel veel sterkte! Hoop dat je gauw weer opknapt. Lijkt me ontzettend zwaar voor jullie. Echt respect dat je elke keer hier je verhaal komt doen!

18. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Binby heel veel sterkte en beterschap!!

19. Esselte

Esselte Niet meer actief

#459 Esselte, 14 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2015
    Lollie en binby heel veel sterkte :(

20. Esselte

Esselte Niet meer actief

♥ Uitgerekende datum ♥

01. ----
    02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje
    03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje
    04. Binby - 29 jaar - 2e kindje
    05. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje
    05. Feye - 27 jaar - 2e kindje
    06. ----
    07. Happy0915 - 1e kindje
    07. Diazz - 3e kindje
    08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje
    09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje
    09. Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje
    09. Jellybean79 - 35 jaar - 1e?? Kindje
    10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje
    10. Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje
    11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje
    11. Noortje - 27 jaar - 2e kindje
    12. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje
    13. Mama2be90 - 1e kindje
    14. Brondy - 29 jaar - 2e kindje
    14. Joycee - 1e kindje
    14. Faith2015 - 27 jaar - 1e kindje
    15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje
    15. Jingle - 30 jaar - 2e kindje
    Steffiekeov??

♥ Echo's & andere afspraken ♥

19 Januari Diazz (1e echo)
    20 Januari Feye (1e echo)
    21 Januari Chocochippie (1e echo)
    22 Januari Babynijn (1e echo)
    & Brondy (gyn) & Binby (intake + 1e echo)
    23 Januari Annelie566 (1e echo & intake)
    & Steffiekevo (2e echo)
    27 Januari Onlyymariellee (1e echo)
    & Minimelinside & Happy0915 (1e echo)
    & Jellybean (1e echo)
    28 Januari Angieebrahim (1e echo)
    29 Januari Rbnlin & Babynijn (vk)
    02 Februari Mama2be90 (vk)
    05 Februari Brondy (vk) & Jingle (1e echo)
    09 Februari Noortje15 (1e echo)
    12 Februari Babynijn (termijnecho)
    & Zeeuwse (termijnecho + intake)
    & Witje76 (intake vk + eerste echo)
    23 Februari Jingle (termijnecho + intake vk)

als ik iets moet wijzigen of toevoegen aan dit lijstje, vermeld dit dan even dikgedrukt :D

Deel Deze Pagina