Diazz jij hoeft nog maar 6 dagen te wachten... Je eerste echo.. Wat fijn! Hoe oud ben je eigg? (Voor het lijstje) Mama2be en joune? Joyce en happy hebik ook nog geen leeftijden van.. Kletsen die nog wel mee? Of zie ik ze over het hoofd?
Bindy, ik wil je heel veel sterkte wensen. Dit zijn geen leuke dingen, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Hier gaat het nog hetzelfde, heb af en toe iets bloedverlies. Weet niet goed wat ik nu moet denken. Ben zelf bang dat het niet goed zit, maar hoop natuurlijk nog steeds van wel. Ik ben trouwens 28 jaar. (Voor het lijstje) gaan jullie vandaag nog de film What to expect when you're expecting kijken op RTL 4 .
Oh das zeker spannend.. isgoed zal t zo bijwerken.. ja haha heb hem opgenomen want ben later thuis daarna ga ik hem kijken
Eigenlijk is dat mijn tweede echo (zie onderschrift). Ik moest afgelopen dinsdag naar de gyn, en die heeft meteen even gekeken. Ben nu alweer zenuwachtig voor Maandag haha Ik ben trouwens 31. Binby, heel erg veel sterkte! Wat ontzettend naar allemaal Lief dat je een update hebt gedaan. Fijne avond allemaal!!
Jeetje Binby, heftig dat je dan nog maar met 1 eileider zit. Het is niet alleen een fysiek herstel wat je nu mee moet maken maar ook een mentaal herstel, want het is me niet nogal wat. Wat de meiden hierboven al zeggen, ontzettend knap dat je hier je verhaal toch iedere keer verteld. RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi dames, Ja ik lees af en toe nog mee! Veel sterkte voor de dames die zo'n moeilijke dingen meemaken. Echt heftig.. Wat lijkt me dat moeilijk zeg. Hier alles goed, weinig last van kwaaltjes. Nog minder dan 2 weken tot de echo! Wat fijn dat er al goed echo nieuws is! Oja ik ben 28 jaar!
Hier is de tv in beslag genomen door mijn vriend en de buurman. Dus ben ik maar begonnen met fotoboeken maken, ook leuk . Misselijkheid heeft vandaag de hele dag wel aangehouden..heb ook constant het gevoel alsof er iets vastzit in me keel, en als ik moet boeren (lekker charmant) voel ik het nog erger. Vermoeidheid begint nu ook te komen, heb vanmiddag nog even geslapen en ben nu alweer moe!
Lieve meiden allemaal, Even voor de meiden en vooral binby die zoveel meemaken heb echt Respect hoe jullie met alles omgaan en ons elke keer weer op de hoogte houden... Ik ben vandaag een beetje verdrietig en wil het toch even delen met jullie want we zijn allemaal al onzer en mijn nichtje is nu 24 weken zwanger en is er achter gekomen dat en het kindje qua groei achterloopt en een hartafwijking heeft en dus na de geboorte gelijk een operatie moet hebben... Dan moet je elke dag maar weer blij zijn als alles gewoon goed gaat en dankbaar zijn denk ik dan maar je wordt weer ff met je neus op de feiten gedrukt sorry het is niet een heel leuk verhaal em wil jullie zeker niet nog ongeruster maken maar moest jet ff kwijt...
Angie, wat vreselijk voor je nichtje. Hebben ze bij de 20 weken echo niets gezien? Heeft het kindje wel goede kans met operatie? Spannende en slopende tijd breekt eraan. Ze zal veel steun nodig hebben. Sterkte voor jullie allemaal!
Ze hebben dat bij de 20- weken echo over het hoofd gezien... Verder was het zo een klap voor haar dus dacht laat haar ookaad Even want is niet zomaar wat... Je schrikt er alleen altijd weer zo van he maar zet jet gewoon van me af en ga lekker genieten met dit beebje in mijn buikje. Lieve woorden dankjewel! Hopelijk komt Alles goed!
ooh wow wat heftig van je nichtje Angiebrahim eigenlijk blijf je dus gewoon de hele zwangerschap zorgen maken. Nu blijkt maar weer dat niet alleen de eerste weken spannend zijn. Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en toch kunt genieten. Zij weet ht nog niet zeker? Lastig om dan te vertellen lijkt me! Binby hoop dat het goed met je gaat na de operatie. Pfff zwaar zeg! Heel veel sterkte met het verwerken en weer aansterken! Hier ook de film What to expect opgenomen omdat ik een overleg had was ik helaas te laat thuis. Dus morgen heerlijk kijken tijdens het wakker worden. Ook ik merk nu dat de vermoeidheid toeslaat en de lage rugpijn is ook weer terug. Ik ben normaal altijd al vermoeid, maar moet nu echt weer ff slapen in de middag merk ik. Hoop dat het allemaal goede tekens zijn.
Hallo allemaal, ik ben helemaal nieuw op deze site en heb de lijst een beetje gevolgd (in afwachting op goedkeuring van mijn naam en wachtwoord... Daarna wachtwoord vergeten en nieuwe gevraagd Ik denk dat ik heel mooi op het lijstje pas. Voorlopig uitgerekend op 6 september 2015!!! Het is onze eerste zwangerschap en ik ben 32jaar vrijdag 9 januari heb ik het vruchtzakje mogen zien tijdens een echo van mijn galstenen (heb de stoute schoenen aangedaan en gevraagd of ze even wilde kijken) pas 3 februari de eerste afspraak bij de verloskundige Ondanks dat ik al wat vervelende berichten heb gelezen over zwangerschappen die niet mochten verder groeien, wens ik ons allen toch een heel fijn jaar )
Minimiinside: Het clubje staat onder 'clubs' maar misschien als je even op mijn profiel klikt dan zie je hem vast wel staan! Ik vind dit ook een erg leuk forum maar heb soms net iets meer aan die club omdat al die meiden voor de 1e keer een kindje krijgen. ( begrijp me niet verkeerd dames ik vind het gekwebbel hier ook heerlijk hoor! haha) Onlymarielle: bedoelde je mn leeftijd? 24! en ik ben 25 als de beeb er is! Fijne dag allemaal!
Angieebrahim: jeetje wat vreselijk! Dat doet je idd beseffen dat je enorm blij mag zijn met z'n wondertje in je buik en dat wanneer het gezond geboren wordt dit echt een wonder is... Vorig is ons gezin ook even keihard van een roze wolk gedonderd, dus weet er helaas ook alles van. Het verhaal zal ik jullie sparen want dat maakt wellicht nog meer onzeker en bang. Het komt er idd op neer dat je de HELE zwangerschap eigenlijk geen garantie hebt en dat elke week er 1 is! Welkom LenLJ en gefeliciteerd! Hoe gaat het vandaag met jullie dames?
Jullie ook zo vreselijk moe? Kan de hele dag wel slapen.. Gisteravond erg buikpijn gehad, was beetje bang dat het mis zou gaan, nog geen bloed gezien dus ik blijf hopen dat het misschien toch goed blijft gaan. 22 januari heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog met 1e echo.. kan niet wachten!
Hallo allemaal! Hier ook9 sept uitgerekend!! 28 jan afspraak vk! Wachten duurt lang! Hebben jullie al veel last van kwaaltjes!? Lolala heb ik ook! Last van soort menstruatie pijn! Gelezen dat het is oprekken van baarmoeder!!