Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik heb helemaal geen gevoelige borsten. Nooit gehad en ben al meerdere keren zwanger geweest. Wel heel veel afscheiding ;)

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh herkenbaar! Ik heb afgezegd haha :D Ik wil gewoon hangen, languit op de bank. Ipv de gastvrouw uit te hangen en de hele avond mijn buik in te houden.

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Babynijn, hoe gaat het met je rug? Schoot me net ineens te binnen ;)

Ik ben geloof ik behoorlijk aan het spammen hier! :$

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hihi, herken me zo in jouw woorden chocochippie :)!
    Enne ja, leuk joh, die 9-9 meiden!

Hier borsten om te schieten, en moe met de grote m, dus inderdaad.... Langgguit op de bank, beetje zp'en haha.

5. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Even over Feye's blanco test; is het ook niet zo dat na een bepaald aantal weken het hcg zo hoog is dat de test negatief kan uitslaan? Meid, ik hoop van harte dat het ok is, al kan ik me voorstellen dat het wellicht niet zo is.... :(
    Succes bij de controle!

6. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja wowww hoe kan je buik dan zo snel groeien je hahaha zo voel je je tenminste wel echt zwanger :D ik ben ook iemand die het slecht voor me kan houden helaas hahaa verder nu lekker op de bank liggen en ff helemaal niks! Denk zo in slaap vallen ben lekker home alone

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

De misselijkheid begint nu echt door te komen. Het is er maar het is ook zo weer een uurtje weg. Het ergste is nog dat als ik misselijk ben ik hele erge honger krijg en hierdoor nog misselijker word.
    & die vreselijke vermoeidheid ik word elke avond naar bed gestuurd door mijn vriend, ik stort gewoon in & dat terwijl ik 's middags ook nog slaap.

Gisteren hebben de het ledikantje en de commode opgehaald zo leuk :D
    Alles is snel de schuur in gezet ivm pottenkijkers!

Morgen gaan wij het aan mijn moeder vertellen, die gaat helemaal uit der dak van blijdschap dat weet ik nu al. Wilde het graag met haar delen en mijn vriend zei vertel het haar zondag maar dan.

Nog 4 dagen & dan de echo! Komt nu wel dichtbij. De angst dat er niks te zien is zit er goed in. Ach nog even volhouden en wij hebben duidelijkheid gelukkig!

8. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    #508 BabyNijn, 17 jan 2015
    Laatst bewerkt: 17 jan 2015
    Gaat weer goed, dankje! Na een nacht lekker slapen alweet over gelukkig.

Hier zie je het ook al wel(of ik tenminste). Mijn broeken zitten ook strak, vooral na 15 uur!

Feye, een witte of lichte test betekent niet veel goed :( Tot zeker 16 weken hoor je nog veel hcg in je lichaam te hebben (vandaar ook dat het plassen voor MvM tot 16 weken is). Sterkte :( Erg onzeker.

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Goedemiddag dames,

Allemaal uitgeslapen? :D
    Ik heb het hele huis al aan kant, was weggewerkt en ga nu shoppen!
    Zal vanavond wel gebroken zijn haha ;)

Feye, hoe gaat het? Heb je het een beetje los kunnen laten? Ik blijf duimen voor je, het is je enorm gegund!

Chocochippie, wat leuk dat jullie het morgen gaan vertellen. Ga je het op een speciale manier doen? Geniet van het moment en haar reactie!

Fijne dag allemaal!!

10. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel hier overigens zo weinig. Zelden iets in mijn buik. Wel wat vollere en gevoelige borsten (ook minimaal hoor) en ik merk vooral dat ik veel moe ben en dat mijn buik al uitzet.

Soms maakt het me onzeker en vraag ik me af of er wel wat groeit... Maar aan de andere kant is dit vergelijkbaar met mijn vorige zwangerschap en zal ik er wel weer fluitend doorheen gaan (ik rende met 40 weken nog de trap af haha, beetje onverantwoord besef ik nu, maar zo heb je een beeld hoe ik me voelde...)

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Vanmorgen nog een test gedaan en weer niks te zien. Dus ik heb het zwanger zijn al uit mijn hoofd gezet. Maandag even de vk bellen, wat mij betreft hoeft er dinsdag geen echo meer gemaakt te worden.
    Ben wel benieuwd of ik dan tijdens het bloedverlies 2 weken geleden het mis is gegaan, maar het leek toen gewoon bloed te zijn.
    Ben blij dat ik er nu zelf achter ben gekomen, i.p.v dinsdag bij de vk.

Chocochippie, ben heel benieuwd naar de reactie van je moeder!

Fijn weekend allemaal!

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat klote, zeg! Ik zou wel de echo door laten gaan. Ook om te kijken of je baarmoeder al schoon is enzo.... Heftig hoor. Hoe voel je je?

13. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0

Ohhh wat rot feye! Ik denk dat ik ook gewoon naar de vk zou gaan. Na mijn eerste miskraam vond ik de bevestigingdat ik weer schoon was heel fijn.. helemaal omdat ik minimaal bloedverlies heb gehad. Uiteraard moet je dit zelf weten.
    ik wens je veel sterkte, wat je besluit ook zal zijn!

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Feye, wat rot zeg :( Ik zou zeker de echo door laten gaan. Even een extra check of je inderdaad helemaal schoon bent. Ik kan me niet meer herinneren dat jij bloedverlies hebt gehad, vandaar de shock.

Heel veel sterkte!

15. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Feye heeel veel sterkte zoals
    De andere meiden ook al zeggen zou alsnog gaan om te kijken hoe het ervoor staat.. Wens je heel veel sterkte...

Ik begin ook echt misselijk te worden vandaag helemaal geen zin om te eten en erg moe....

16. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Thanks meiden!
    Ja Diaz ik had 2 dagen na de positieve test 5 dagen lang bloed verlies. Dus ik hield er wel een beetje rekening mee, dat het niet goed zou zitten. Dus voor mij niet echt schrikken, maar ik vind het wel heel jammer...
    Ik laat nog wel even weten wat ik ga doen en ga hier zeker af en toe nog meelezen, want ik ben heel benieuwd hoe het met jullie kleintjes, buikjes, kwaaltjes, hormonen, etc. gaat :)

17. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Feye wat rot! Veel sterkte meid. Ik zou ook de echo doen idd om bovengenoemde redenen.

Ik wist nog dat je gebloed had idd. Had je daarna geen test meer gedaan? Echt rot hoor :(

18. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Sterkte Feye! En verder sluit ikme aan bij de andere meiden, maar uiteraard is het jouw beslissing meid.

Hier trouwens vooral ZERE borsten, pfff! En een cupmaat groter. Ook misselijk, maar ben nu ookziek, dus kan van beide zijn. Enne slapen, heerlijk ;)....

Fijn weekend meiden!

19. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Enne Chocochippie, veel plezier morgen :)!

20. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Thnx Jellybean! Kan niet wachten om haar reactie te zien :D

Feye wat rot! Het is uiteindelijk je eigen keus maar ik zou ook voor de zekerheid toch naar de vk gaan.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina