Heey meiden Mag k met jullie mee schrijven? Ik ben khloe 27jaar,getrouwd, en zwanger van ons 2e kindje. Onze 1e lieve dochter hebben we helaas afscheid van moeten nemen. Voor m'n verhaal zie m'n weblog. K ben 1eweek sept uitgerekend, precies weet k het nog niet. Mijn cyclussen zijn onregelmatig maar as donderdag weet ik waneer ik uitgerekent ben. Ik heb deze week al een echo gehad en hartje klopte, heb echo gehad ivm medische indicatie. Xxx
Welkom khloe877 & gefeliciteerd Heb je blog net gelezen, wat vreselijk voor jullie Fijn dt je al een mooie echo hebt gehad! & gezellig dat je mee komt praten!
Welkom khloe! En wat een heftig verhaal... Fijn dat je nu weer zwanger bent... Hoop dat het een goede zwangerschap zal zijn
Khloe877 welkom en gefeliciteerd! Wat een indrukwekkend verhaal! Heb er tranen van in mijn ogen..! Ik heb zelf vorig jaar soort gelijk verlies van dichtbij meegemaakt! Elise is idd niet te vervangen maar haar korte leven en jullie liefde voor haar is wel te verrijken met dit nieuwe wonder! Met veel dubbele gevoelens zal je deze zwangerschap ervaren, ondanks dat hoop ik dat je vooral kunt genieten! Wens je veel sterkte om t verlies van jullie meisje een plek te kunnen geven!
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Doet me goed. Faith ja het is heel dubbel. Ben heel dankbaar dat ik snel zwanger ben, maar blijft raar voele, bang, angst. Kom ik nu met gezond levend kindje thuis? Durf niet vooruit te kijken, met elise veel gedaan en zag kerst al voor me met haar, en dat was helemaal anders dan k hadt gedacht. Ik wil genieten maar durf niet zo goed, m'n gevoel is door de war. Ik hoop dat ik hier met jullie, door jullie verhaal, roze wolk, blijdschap mee te kunne genieten. Xxx
Khloe877, welkom hier en gefeliciteerd! Ik heb een tijd geleden gereageerd in je Topic. Wat verdrietig dat jullie Elise moeten missen. Ik herken het niet kunnen genieten. Ik ben ik Oktober bevallen van *A, en was ook binnen 2 maanden weer zwanger. Ik ben nog nooit zo panisch geweest, en haal me de gekste dingen in mijn hoofd Ik ga ervan uit dat het vertrouwen moet groeien. Ik hoop het tenminste, voor jou en mij. Moet wel zeggen dat ik steeds blijer wordt van het wonder in mij. Heb jij dat ook? Feye voor jou gewoon nog even een knuffel. Vind het zo rot voor je! Jellybean, wanneer heb jij je eerste echo? Of lees ik daar nou steeds overheen?
Ikweet gewoon niet wat ik moet zeggen.. wat vreselijk dat jullie dit hebben moeten meemaken ik hoop echt dat jou zwangerschap mooi verloopt en alles goed mag blijven gaan liefssss
Jeetje khloe wat heftig voor jullie! Heel veel sterkte! Fijn dat je met ons mee komt schrijven. En hopelijk kun je genieten van deze zwangerschap! Xx
Diaz, Je hebt het vast al verteld, maar waarom heb jij zoveel echo's? Echt maar een paar dagen ertussen!
Goedemorgen meiden, Zo, weer een beetje de man; pff, ziekzijn is echt niets voor mij maarja, voor wie wel? @Kloeh877; van harte met je zwangerschap en deel vooral je twijfels en gevoel; ventileren helpt! Na een intense ervaring als die van jullie, kan ik me voor zover mogelijk jouw dubbele gevoel voorstellen; komt tijd komt raad (en het genieten van dit nieuwe leventje...) @Chocochippie: hier ook even gepolsd om het te vertellen, maar manlief wil toch echt wachten tot de eerste echo; heb jij die al gehad? We lopen gelijk op dus ben daar wel ff benieuwd naar hihi! Ben al beetje aan het neuzen voor inspiratie voor het kamertje, vervoer enzovoort. Leuk hoor ... @Diaz: was jij die vroeg wanneer ik mijn eerste echo heb? , de 27e in ieder geval!
Hoi meiden, Beetje druk geweest hier. Ben gisteren uit de nacht gekomen en morgen alweer dagdienst.. Bleh! Ben zoooo moe en moet vandaag voor mijn sport een of andere bootcamp gaan doen! Ga maar van tevoren even tegen de coach zeggen dat ik zwanger ben. Zijn jullie ook zo moe?
Jellybean nee die krijg ik woensdag, maar ik kan dit gewoon zo niet stil houden voor mijn moeder. , ze weet altijd alles van me.
Gewoon vertellen! Dat 'gedoe' altijd met wachten... Het is hipper om het te vertellen hoor! Ik moet er niet aan denken om het 12 weken voor me te houdem. En nee, ik zet het heus niet op facebook, maar mijn dierbaren weten het allemaal.
QUOTE=BabyNijn;18140814]Diaz, Je hebt het vast al verteld, maar waarom heb jij zoveel echo's? Echt maar een paar dagen ertussen! [/QUOTE] Ik heb een bloedstollingsafwijking. Ik spuit en slik dagelijks een hoop medicatie Afgelopen vrijdag moesten we kijken of ik goed ingesteld was, en toen heeft ze meteen weer even gekeken. Ik sta dus onder deze strenge controle omdat ik een longembolie, trombosebeen (tijdens zwangerschappen) en meerdere ( late) miskramen heb gehad. Mijn bevalling in Oktober had niks met mijn bloedstolling te maken. Gaat dát eindelijk goed, heb ik weer andere botte pech waardoor onze meid te vroeg op deze wereld gekomen is. Sinds ik aan de medicatie zit, kan ik zonder problemen zwangerschappen uitdragen, maar dan moet ik op het juiste moment gaan spuiten en tabletten gaan nemen. Vandaar de vroege echo's, om te kunnen inschatten wanneer de bloedverdunners opgehoogd moeten worden. Jellybean, dat was ik inderdaad! Duurt niet lang meer, leuk!
Diazz jeetje wat vervelend. Wel fijn dat ze je dan goed in de gaten houden. En voor jou geruststellend om elke week een echo te krijgen. Kan je elke week even spieken! Ik word steeds zenuwachtiger voor woensdag. Dat de komende dagen maar erg snel mogen gaan!
Chocochippie, het heeft inderdaad ook wel z'n voordelen Nog een paar dagen, zo spannend! Hoe laat moet je er woensdag zijn? Bijzonder moment hoor, voor het eerst jullie kleintje zien. Na de echo gaan de dagen wel iets sneller gek genoeg. Ik heb echt een luie dag vandaag. Kan me nergens toe verzetten
@Diaz, poehee, dat is niet niks. Op één of andere manier kom je desondanks als heel een heel optimistisch en nuchter ingesteld mens over, hoop dan ook van ganser harte dat dit wondertje jullie gegeven is! @chocochippie, hihi ik denk dat ik uiteraard héél neutraal enzo kverkom, maar moeders kennende hebben zij al wel een vermoeden ofzo . Hier wordt het na de echo, tumtidumtidummmmmm haha! (Een goede bekende van minn vriend weet het ook al hoor, we gingen uit eten, heerlijk met verschillende wijnen en ja, dan valt het op dat je nu ineens afslaat, zeker bij zo'n heeeerlijk gerechtje hihi) Dus Babynijn, inderdaad de 12 wordt het hier wss ook niet :-D
Haha lastig he!. Pas om 14:30 lekker de hele dag wachten en in zenuwen zitten. Mijn vriend wilr het vandaag ook aan zijn ouders vertellen dus dat doen we dan ook maar gelijk. hij heeft een heel lief gedicht voor ze opgezocht Ben zo benieuwd naar de reacties!