Ik heb dit weekend alleen maar geslapen en ben ook zoooo moe vandaag gezwommen met mijn dochtertje voelt alsof ik een marathon heb gezwommen heerlijk rustig dagje ook vandaag en bij jullie
Ja ik heb het sporten ook maar afgezegd en gewoon 3 uur geslapen! Voel me nu wel iets beter maar nog steeds weinig energie! Oh ik moet nog zo lang wachten voor een echo nog 2,5e week!
Wat is er weer veel geschreven! Ben ff 3 dgn heel druk geweest met werken, en vandaag heerlijk de hele dag in bed. Slapen en films kijken. Het roze is weg trouwens! Af en toe krijg ik het idee dat het door de vitamines komt, want nu was ik ze door de drukte 3 dgn vergeten en heb nu al sinds vrijdag geen roze meer gespot! Maar zoiets kan toch niet komen door de vitaminepillen voor zwangeren??? Of zie ik gewoon spoken? Hoop dat het met iedereen goed gaat, ik ga het hier weer probern bij te houden en reageren op jullie. Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!
Jingle wat duren de dagen dan lang he... Ik moet nog precies 10 dagen wordt zo spannend... Je hoopt gewoon op een kloppend hartje
Spannend dames al die echo's!! Hier nog 3 weken wachten, dus hopelijk gaan die weken snellll voorbij😃 Minime wat fijn dat t roze weg is! Klinkt goed!! Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat het door de vitaminepillen komt.. welke gebruik je? Ik ben vorig jaar ook op andere overgestapt ivm overgeven en misselijk worden door die pillen.. gebruikte ze toen van vsm. nu de gravitamon.
Zo ik ben weer thuis. Mijn moeder reageerde super enthousiast ze is helemaal happy en zat de hele tijd met een glimlach op der gezicht! Zo leuk! Daarna via een gedicht aan mijn schoonoiders verteld + de broertjes. Die waren echt mega blij. De jongens zagen het al helemaal voor zich om oom te worden. En de voorspellingen zijn al gedaan volgens iedereen krijgen we een meisje . Ach ze mogen als alles goed zit tot september wachten want wij willen het niet weten Ik ga lekker lui op de bank een film kijken ben doodop.
Wat gaaf, geweldig die enthousiaste reacties! Jullie kleine (meid ) zal wel flink verwend worden straks. Nu nog lekker even nagenieten meid!
Chocochippie Superleuke reacties dus! Fijn! Ik had vorige keer meteen het gevoel dat we een meid zouden krijgen, en ja hoor. Men zegt over ons dat we alleen maar meiden krijgen. Mijn gevoel zegt nu nog weinig, haha! Wij willen het wél graag weten met de 20-weken echo MiniMeInside Ah fijn dat het roze weg is. Komt vast goed. Ook geen krampen gehad, toch? Ik kruip lekker mijn bedje in. Zometeen Divorce! Ik ben ook heel erg moe... Maar ja, het hoort erbij en verder mag ik absoluut niet klagen. Fijne avond allemaal!
ahhhh super leuk om zulke reacties te krijgen he dan is het welkom en dan voel je jezelf ook een stuk fijner en het voelt zo echt
hallo dames, Heb mezelf het hele weekend rot gevoeld! heel veel geslapen.. ontzettend misselijk... is natuurlijk allemaal voor een goed doel nu weer aan het werk een lange dag helaas...
Noortje: LIjkt mij ook sterk, maar vond het wel opvallend. Vanochtend weer eenpil genomen, dusik ga nu afwachten. Ik slik vitaal zwanger van de Kruidvat trouwens. Babynijn:Nee heb geen krampen gehad, en ook verder geen druppen. Alleen bij afvegen, en dan ook telkens maar 1 keertje. Chocochippie: Wat fijn zulke goede reacties! Lekker van genieten
Goeiemorgen! Minimeinside, fijn joh, dat moet een geruststellend gevoel geven! Nu hopelijk lekker genieten of in ieder geval toeleven naar de echo Chocochippie: whoehoe, wat een gezellige middag moet dat geweest zijn! Stoer hoor, dat jullie het niet willen weten, mijn nieuwsgierigheid is gewoon te groot ... (en die van vriendlief ook vooral haha) Hier weer wat opgeknapt; een griep te pakken van het weekend, maar tegen jullie gezegd een beetje een rare; maar dat zal er wel bij horen of de heersende variant . Ik ga vanmiddag denk ik mezelf trakteren op het eerste kadootje, de kadodoos bij de Baby dump hihi!
Enne Angieebrahim, vervelend joh, die misselijkheid! Het is voor een goed doel, al hadden ze dat er wat mij betreft wel af mogen laten als symptoom haha :-S Werkze vandaag!
Super leuk al die positieve reacties op de zwangerschap!! Wij willen als het weer zover is, ook niet weten wat het wordt. Wie van jullie willen het wel weten?
Zo door vakantie even niet kunnen kijken en wat een pagina's zeg, pffff. Hopelijk niet al te veel gemist??? @lolliebol Wat lees ik.... een vroege miskraam??? Geslacht weten Manlief wil het wel weer weten, bij zl wisten we het ook maar hielden we het geheim. Tja dat gaat deze x niet meer lukken denk ik. Maar ml wil het graag weten, achja mij maakt het niet zo heel veel uit. Echo's Een even kijken of er al dames echo's gespamd hebben Ik heb donderdag hopelijk de eerste echo... spannend....
Angie, wat vervelend die misselijkheid he?! Heb je iets gevonden wat een beetje werkt? Jellybean, veel plezier vanmiddag! Minime, ik denk ook niet dat het door de vitamines kan komen. Fijn dat er nu niks meer te zien is! Net controle bij de gyn gehad en ja, wéér een echo Bloeddruk was goed, bloedonderzoek ook, en echo ook! Precies op termijn, met een stevig kloppend hartje. Volgende week volgende afspraak. Spannend!