Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.475
    3.931
    113
    Vrouw
    Ach nee toch... Heel naar die onzekerheid. Zou je voor je eigen gemoedsrust niet even bellen? En vragen of je eerder mag komen? Uitgerekende datum van 5 september brengt toch geen ongeluk he....

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Feye, ondanks dat je het ergens verwacht had, snap ik de opluchting, maar ook het verdriet. Ik leef met je mee, en wens je heel veel sterkte. Een hele dikke knuffel!

Minime, wat een onzekerheid. Ik zou toch echt bellen voor een echo hoor. Dit is toch slopend?! Ik leef ook met jou mee meid! Sterkte met het afwachten.

Faith,maak je ajb geen zorgen om die kwaaltjes hoor! Het zegt echt niets, en ik spreek uit ervaring. De keren dat het wel goed ging, namen de kwalen af, kwamen ze weer terug, en zo waren ze weer weg ;) Ik begrijp wel dat kwaaltjes op dit moment je enige houvast lijken, maar probeer vertrouwen te houden. ( uhm... Hoor wie het zegt :D)

Chocochippie , spannend meid! Ik ben nu al zenuwachtig voor jou. Ik hoop op een mooi kloppend hartje. Heel veel plezier!

3. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ja snap ik.. ook al zo'n rottijd. Ik mag dinsdag pas om 4uur.. hoe kom ik die dag door haha

4. Esselte

Esselte Niet meer actief

Wat ben je sterk! Lief dat je nog zo met ons meeleeft. Hoop dat het gauw raak is en blijft plakken xx

5. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik denk dat ik jullie tips morgen maar ga opvolgen en opnieuw ga bellen met VK. Een week lang al die onzekerheid en dan nog een week erbij... pffff! Hopen dat ik dan snel terecht kan!
    Na 18h00 vanavond niets meer, het is dus niet constand en dat maakt het zo frustrerend!

6. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Minime, echt bellen hoor!!! Hopelijk heb je wel gewoon een plakkertje :)

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @minime
    Hoe gaat het nu met je??
    Al gebeld of je eerder mag komen??

@faith
    Bij de eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes behalve mijn groeiende borsten en in het begin wat steekjes.
    Nu wel meer, maar dan vooral steekjes en krampen.

@Chocochippie
    Veel plezier vandaag, hopelijk een mooie echo!!
    Wel lang wachten inderdaad. Ik mag morgen om 15 uur, geen idee of de gyna een echo gaat maken eigenlijk.

8. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minime
    Wat naar dat je nog bloedt. Ik snap dat het je nu echt onzeker maakt! Hopelijk kun je snel terecht bij de verloskundige.

Feye
    Ach meisje, wat naar dat het echt niet goed zat maar natuurlijk fijn dat het direct als schoon is. Op naar een volgende zwangerschap en een plakker!!

Kwaaltjes
    Nog steeds nergens te bekennen. Op moeheid na. Ik bof blijkbaar weer :) Maat goed, niet te vroeg juichen. Soms maakt het me ook onzeker of alles goed zit. Al weet ik dat dit onzin is, want het zegt echt niks. Morgenavond de echo, pas om 20.15 uur haha! Dochterlief gaat nog niet mee. Te laat en ook nog even te spannend. Volgende keer mag ze wel mee :)

Chocochippie
    Vandaag de echo? Succes!!!

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Brondy, mijn gyn maakt iedere afspraak een echo.( zie onderschrift ) Dus ik heb goede hoop voor je :D Even kijken is een kleine moeite toch?

Minime, hoe gaat het meid? Hoop dat je snel terecht kan.

Chocochippie, spannende en lange dag voor jou. Veel plezier bij de echo!

Angie, hoe voel jij je?

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @diaz
    Ja dat is ook wel zo, het apparaat staat er toch ;)
    Hoeveel weken was jij bij de 1e x?

11. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal ik moet nog precies 7 dagen wachten :$ helaas super spannend verder echt super moe wil alleen maar slapen vandaag lekker vrij dus wordt een rustig dagje hoe is het met jou ?

12. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chocochippie veel plezier vandaag

Minime al gebeld ???

13. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Goedemorgen,

Net gebeld en gelukkig is er vanmiddag nog een plekje voor me bij het echocentrum.

14. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes minime!

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Brondy, Ik was toen 6.1 weken. Bij de tweede echo 6.4 weken en zag je ook echt al verschil in grootte. De laatste keer precies 7 weken. Ben je heel erg gespannen? Ik stond écht stijf joh ;) Nog steeds trouwens haha!

Minime, heel veel succes! Ga echt voor je duimen.

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Angie, ik ben (zoals je ziet, uhm :D) aan het werk vandaag. Morgen mijn vrije dag, maar staat vol afspraken. Ik voel me verder wel ok eigenlijk. Behalve dat het slapen weer minder goed gaat. Ik slaap wel goed in, maar ben gewoon om 4 uur klaar wakker :$ Heel irritant!

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

MiniMe wat fijn dat je mag komen, eindelijk uit de onzekerheid! Ben je al zenuwachtig? Hoe laat mag je?

Today is the day! Stuiter stuiter! Hier helemaal op van de zenuwen. Is het al 14:30?

18. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    chocochippie Heeel veel succes en plezier!
    Hier al zenuwachtig, al heb ik er geen goed gevoel meer over... Ik mag om 14h05

19. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Succes MiniMeInside, ik ga duimen!

Chocochippie.. Spannend!!!! Ik ben benieuwd!

20. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

MiniMe ook nog zolang wachten!
    Ik hoop dat er bij ons allebei een kloppend hartje te zien is, en dat dat roze verlies inderdaad niks is om je verder zorgen over te maken.
    Succes vanmiddag.

Deel Deze Pagina