Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Jeetje Khloe, wat heftig. Dan begrijp ik helemáál dat je niet kunt wachten tot begin september; de kunst van het hier en nu blijven, en te 'genieten', blijkt dan een grote kunst; hopelijk helpt hier kletsen daarbij ☺️

Babynijn, fijn joh, van je echo!

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Succes vandaag Annelie & Steffieke!

3. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Chocochippie die had ik bij mijn vorige zwangerschap! Erg leuk en die wil ik nu weer halen natuurlijk!
    Die koste 14.95 ga dr echt niet meer voor betalen.

Annelie succes vandaag!!

Pff keb afgelopen nacht 2x over een nachtmerrie gehad over een miskraam. Hopelijk is dat geen voorteken.. :(

4. Chocochippie

Noortje15 Ik droom ook elke nacht wel over de zwangerschal of over dat de baby er al is en de ene keer is het een goede droom en de andere keer een nachtmerrie.
    Vanacht droomde ik dat de kleine er al was en dat ik niet meer wist hoe we em hadden genoemd!.
    Het is vooral de angst die je meeneemt in je dromen.

Ik vind het zo vreemd dat het bij Bol.com €7,- meer kost.
    Ga em lekker bij de Baby-dump bestellen.

5. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Annelie.... Sterkte met je moeder, is er al meer bekend over hoe het met haar is?

Voor de dames die vandaag om de echo mogen, succes vandaag.

Ik denk dat ik vanmiddag eventjes lekker terug in bed kruip, heb echt zo'n ziek gevoel. Niet echt lekker geslapen ook vannacht, ik ben nogal gewend om half op m'n buik te draaien in m'n slaap maar dat lag niet echt lekker omdat m'n buik aan t rommelen was.

6. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Beterschap Zeeuwse!

Heb staan dubben tussen het 9mnd boek van Pauline Oud en Babette Harms; uiteindelijk de laatste gekozen vanwege de stijl😊
    Denk wel dat de opbouw etc in die van Pauline O wellicht overzichtelijker is. Merk dat ik per week wel even van me af schrijf; zo komt een oude hobby van vroeger, dagboeken vullen, weer beetje terug hihi!

7. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Zo blij!
    We hebben een hele mooie echo gehad!
    Een mooi kloppend hartje!
    Mijn uitgerekende datum is 10 september :D <3

8. Chocochippie

Wat fijn Steffieke!

Hier kwam me moeder net langs en ze kon het niet laten om al iets te kopen :D

9. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat prachtig om te zien he! hopelijk heb ik 28 januari hetzelfde:D geniet er maar lekker van

10. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super lief lekker over wegdromen! :cool:

11. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Chocochippie Is die 9 maanden agenda die je hier gratis op de site kunt bestellen anders dan het 9 maanden boek die jij bedoeld??
    Ik heb me nog niet in die dingen durven verdiepen.. Maar zou het wel graag willen. Denk dat ik sowieso die van de site hier ga halen bij JUmbo of andere zaken waar je hem kunt halen.
    Wat lief trouwens van je moeder!!
    Mijn echo zag ik ook al een spookje in, zie mijn fotoalbum ;) Heb ook het idee dat ze hem nog net ff beter had kunnen zoomen, of minder dan. Want ze kreeg hem niet heel scherp meer nadat ze tever had ingezoomd.
    Maar ben gelukkig niet de enige die nog niet veel meer dan het knipperlichtje zag :D

@Steffieke wow ook al een goede echo! We gaan de goede kant op dames!
    ANnelie stond ook nog voor vandaag, ben benieuwd!!

Ik ben vanochtend gezellig ff met een vriendin weggeweest, en die zei dat als alles goed gaat, hun heel veel spullen voor me hebben :) Al gaat ze me niets geven voordat de 12 weken voorbij zijn en we een goed gevoel hebben. Vorige keer kon daar ook net de box uit huis en had ik hem al heel snel thuis staan. En nu heeft ze een kleintje van een half jaar, dus ze hebben veel over :)
    En met een klein budget is dat altijd zeer welkom!

Straks maar ff proberen te slapen, oma trekt het anders niet haha!

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo wat een geklets weer dames, ga zo op kraamvisite dus nog even geen tijd om bij te lezen. Ga t vanavond proberen te doen.

Maar gister een mooie echo gehad, zelfs een kloppend hartje gezien en ben precies zoals berekeningen zeggen nu 6+4 weken :)
    Vanmorgen was MvM bij mij en natuurlijk een knallertest.

Voor op de lijst:
    18 feb: termijn echo
    4 mrt: nekplooimeting

13. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Bedankt dames!
    Ben heel opgelucht...
    Zal toch nog niet volledig gerust zijn tot ik die 12 weken voorbij ben :)

14. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy wat fijn ook voor jou dat je de kleine hebt gezien allemaal mooie verhalen maar ook begrijpelijk dat we allemaal gerust zijn als de 12 weken voorbij zijn... en hopelijk gaat dat zeker gebeuren

15. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Oh wat een mooi beeld Steffie!

Die gratis agenda heb ik ook&#128521;, vanWhy's . Vind hem best leuk, veel info enzo. En veel schrijfruimte per week.

16. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Enne chocochippie, lief zeg.... Hihi!

17. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Onze echo was ook goed!

16 februari is de termijnecho

Update over m'n moeder: het gaat niet zo goed. Ze weten nog niks maar het is erger dan ze dachten. Wel is het duidelijk geworden dat ze straks een aantal weken of maanden in een revalidatie centrum moet wonen om opnieuw te leren praten :(

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een mooie berichten dames! Gefeliciteerd met jullie goede echo's.

Annielie, wat een onzekerheid meid. Ik hoop met je mee dat je moeder hier goed doorheen komt. Heel veel sterkte!

Ik reageer later wat uitgebreider. Vandaag een lange werkdag gehad, en ik val zowat om. Ik verlang naar mijn bed :D

Fijne avond dames!

19. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Annelie fijn dat de echo goed was.

Jeetje dat gaat een moeilijke tijd worden voor jullie.
    Heel veel sterkte!

20. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    annelie fijn dat je echo goed was!! Wel een dubbel gevoel nu met je moeder zeg!

jellybean oooh dus die agena van whys is leuk? Dan ga ik die ook halen!

Hoe zit het met jullie eetlust? Ik heb aan het eind van de middag echt geen energie meer en zooo geen zin in warm eten! Moet mezelf dwingen, maar als ik dan eet gaat het gewoon niet naar binnen. Vandaag dus maar 2 appeltjes. Sowieso eet ik veel minder dan ik normaal op een dag eet. Maar nog ateeds niet met de wcpot geknuffeld! ;)

Deel Deze Pagina