Eet je zo weinig ja?? Jeetje.. nou ik eet wat af.. en dan het liefst zo ongezond mogelijk haha lekker hartig! Ik hoop iets minder aan te komen dan bij mijn vorige zwangerschap.. dus zal toch echt een beetje moeten opletten met het eten! ^^ Was bij de vorige zwangerschap ruim 18kg aangekomen.. poehh
Net met moeite 2 broodjes nog naar binnen gekregen. Normaal gesproken ben ik echt van de verkeerd,hartige dingen ( niet voor niets veeeel te zwaar ) Maar nu doe ik al een behoorlijke tijd met mijn voorraad. Ik snap er niets van hahaha!
eetlust Overdags gaat dat goed, moet niet te lang wachten met ontbijt en na ontbijt (Brinta) moet ik gelijk mijn tandenpoetsen. En verder eet ik veel meer dan normaal behalve na 17 uur, dan hoef ik niet zoveel meer. Avondeten gaat er bij mij nauwelijks in en anders maar paar happen dan zit ik vol 😱
Nou ik ben niet te zwaar en kan gelukkig eten wat ik wil hihi maar tis zo ongezond.. Ik mis de filet american heeeeel erg en de pathe Mijn man komt hopelijk zo thuis gaan we lekker een vette hap bestellen! Als het niet veel langer gaat duren in ieder geval.. misselijkheid komt er weer aan.. joepiee Op de dag veel eten is trouwens helemaal niet erg brondy.. avond verbrand je weinig nog
Ik eet ook veel minder. Ik moet s'ochtends zsm iets kleins naar binnen werken, lunch minimaal en mijn appel vanmiddag viel ook niet best. Toevallig vanavond behoorlijk veel gegeten, en man, wat had ik een spijt Ik voel me de hele avond al niet lekker. En wat zo gek is... Ik heb tijdens mijn menstruatie of zwangerschappen nog nooit last van mijn borsten gehad. Echt totaal niet. En sinds 3 dagen heb ik toch een last Ze branden en lijken echt bont en blauw haha! Wat zijn de plannen morgen bij jullie? Ik ga eens proberen ouderwets uit te slapen. Verder ook eens lekker niks doen in huis ( roep ik nu), en ook de boodschappen worden geleverd Zondag gaan we naar het graf van ons overleden kindje. Hoop dat het weer dit keer wél meewerkt.
Annelie Fijn van je goede echo!, en nogmaals sterkte met je moeder! MiniMe nee ik bedoel deze Pauline Oud Mijn 9 Maanden Dagboek | Boeken | Baby-Dump Eetlust ik wil alles eten maar zodra ik het zie word ik misselijk. Wel eet ik zoveel mogelijk groente aardappels en een paar stukjes vlees en 's avonds 2 a 3 boterhammen. Tussendoor eet ik bijna niks.
Mijn plannen zijn voor het weekend Zaterdag; Boodschappen doen Winkelen met schoonmoeder 'S avonds visite Zondag; NIKS NADA NOPPES
CHocochippie Heeft een boekenvoordeelshop deze dingen niet?? Mijn vorige zwangerschap heb ik daar wel zwangerschapsdagboeken zien liggen volgens mij. Daar is vaak alles stukken goedkoper...
Jeetje meid wat erg! en wat een dubbel gevoel voor je doe rustig aan en heel veel sterkte meid! Wees er maar goed voor elkaar...
Ik ben wel de hele dag door misselijk alleen moet ik wel wat eten... en als ik dan eenmaal gegeten heb wordt ik nog misselijker haha heel apart... Verder ben ik vandaag aan het werk en ben ik alleen maar moe al de hele week nu ook pffff en vanavond eten bij vrienden denk dat ik daar half in slaap ga vallen Zondag helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks...
MiniMe Ik zou het niet weten. Maar volgens mij heeft mijn vriend em al besteld bij de baby-dump 14.95 vind ik nog wel meevallen.
Annelie - Wat een zware tijd gaat het worden, maar met revalidatie kunnen ze tegenwoordig wel veel doen. Ik hoop dat het snel duidelijker is wat er precies mis is met je moeder. De agenda van Whys... ik heb hem die liggen. Ruimte genoeg om per week een soort verslagje te schrijven over hoe de week is gegaan. Misschien dat ik iets later nog wel kijk voor een uitgebreider dagboek. Eten... ML kwam van de week op het idee om om kebab te gaan, precies op een dag dat al mijn eten er al uit lag. Maar ik had zo'n honger dat ik dacht probeer toch maar. Kleine beetjes op scheppen tegelijk en wel iets minder op dan anders, maar het gekke is dat bleef er wel in. Verder ook hier weinig eetlust 's avonds maar ik probeer het wel gewoon. Plannen..... ML is aan t werk vandaag en ik hou me gewoon ff lekker rustig. Morgen uitslapen en verder zien we eigenlijk wel wat de dag brengt. Niet echt verplichtingen.
Annelie, heel veel sterkte met het slechte nieuws van je moeder! Had je haar al wel verteld van de zwangerschap? Fijn meiden om te lezen dat jullie goede echo`s hebben gehad!! @hier: idee dat eisprong dit weekend zal zijn, slierten slijm lopen soms gewoon eruit (sorry voor het beeldend maken) hihihihi
Net terug van de verjaardag van mijn nichtje. Morgen de verjaardag vieren van mijn dochter, ze wordt maandag alweer 2 jaar. Druk weekend dus. Verder voel ik me goed, wel sneller moe dan normaal. En in de ochtend wat misselijk, maar dit verschilt per dag. Ook lang niet zoveel honger als bij mijn dochter. Wel meer pukkels. Zou dat kunnen betekenen dat het ditmaal een jongen wordt? Wat denken jullie? Nog maar 5 nachtjes en dan eindelijk de 1e echo. Hoop een mooi kloppend hartje te zien.
Annelie, sterkte met je moeder. Lolliebol, dat wordt klussen. Have fun! Agenda en babydozen ga ik me pas na de goede echo voor opgeven. Soort van bang dat ik de goden verzoek. Geldt ook voor het kopen van een positiebroek. Knoop open volstaat nu nog.
Hoi allemaal, Annelie, meid, ook van mij heel veel kracht en positieve energie gewenst; hoop dat de revalidatie zal aanslaan; het zal een heftige tijd zijn en ook zo dubbel, sterkte! Wknd is hier rustig; na een week ziekzijn zou ik eigenlijk wel heel graag es buiten die 4 huismuren gaan kijken, maar vandaag zo'n misselijk gevoel (en vieze, staalachtige smaak in m'n mond, bah!) dat ik en vriendlief waarschijnlijk alleen effe een bakkie gaan doen en verder weinig😉; burgerlijk haha! Komt wel weer, die bulken energie😂! Eten; ja das wisselend; vanmiddag zin in vette hap maar na 2x bijten er klaar mee zijn haha; op zich wel handig😅😉! Zijn jullie ook afgevallen? Ik wel, zo'n 2 kg(ookvanwege ziek zijn hoor)
♥ Uitgerekende datum ♥ 01. ---- 02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje 03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje 04. Binby - 29 jaar - 2e kindje 05. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje 06. Lenlj - 32 jaar - 1e kindje 07. Happy0915 - 1e kindje 07. Diazz - 3e kindje 08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje 09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje 09. Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje 09. Jellybean79 - 35 jaar - 1e?? Kindje 09. bloempje9 09. Khloe877 -27 jaar - 2e kindje 10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje 10. Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje 10. Steffiekeov 11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje 11. Noortje - 27 jaar - 2e kindje 11. Bounty81 - 12. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje 13. Mama2be90 - 24 jaar - 1e kindje 14. Brondy - 29 jaar - 2e kindje 14. Joycee - 1e kindje 14. Faith2015 - 27 jaar - 1e kindje 15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje 15. Jingle - 30 jaar - 2e kindje ♥ Echo's & andere afspraken ♥ 27 Januari Onlyymariellee (1e echo) & Happy0915 (1e echo) & Jellybean (1e echo) 28 Januari Angieebrahim (1e echo) & bloempje9 (vk) & Bounty81 (1e echo) 29 Januari Rbnlin & Babynijn (vk) 02 Februari Mama2be90 (vk) 03 Februari Minimeinside (2e echo) 05 Februari Brondy (vk) & Jingle (1e echo) 09 Februari Noortje15 (1e echo) 12 Februari Babynijn (termijnecho) & Zeeuwse (termijnecho + intake) & Witje76 (intake vk + eerste echo) & Chocochippie (termijnecho + intake) 16 Februari Annelie566 (termijnecho) 18 Februari Brondy (termijnecho) 23 Februari Jingle (termijnecho + intake vk) 29 Februari Minimeinside (intake vk) 03 Maart Minimeinside (termijnecho) 04 Maart Brondy (nekplooimeting) als ik iets moet wijzigen of toevoegen aan dit lijstje, vermeld dit dan even dikgedrukt
Wat veel leuk nieuws!! Mooie echos.. Las ook een paar minder leuke berichten Sterkte damess Ik heb dinsdag eindelijk!!!! mijn echo.. Cant wait En ik voel me zoo'n krentebol Bahhh elke keer als ik wakker word heb ik meer puistjes Vreselijkkkkk 😔 Vandaag heb ik een klein beetje energie Dus voel me nu 50 ipv 80 hihi Vanavond op visite bij kenissen. Word geen drankje drinken Dus dat word uitleggen waarom Fijne avond damess Morgen lekker bankhangdagje.. Jullie ook?
Hahaha Onlyymariellee je verwoord het precies goed. Ik voel me net een puber verschrikkelijk. Vandaag heerlijk gewinkeld met me schoonmoeder, even bij de Prenatal gekeken en geshopt. Ook sm kon het niet laten en heb al alles om te badderen gekregen. We hebben wel een Thema gekozen voor de babykamer zodat mensen als ze ons wat willen geven niet allemaal verschillende dingen kopen. Dirkje Draak it is Wel vind ik het best lastig af en toe. Ben nog maar 7,5 week zwanger en word nu al overladen met spullen. De oma's & opa's zijn overduidelijk erg blij. Ook wel erg leuk om spullen te krijgen natuurlijk!. Vanavond nog wel ffe een tukkie gedaan ik kon niet meer.