Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Bedankt voor de lieve berichten dames! Het is inderdaad heel dubbel en het erge is dat tijdens mijn vorige zwangerschap mijn moeder in coma heeft gelegen voor een tijd(operatie ging mis). Had zo gehoopt dat ik deze keer wel kon genieten en eens geen zorgen, en dat dat nu weer niet kan daar heb ik het heel moeilijk mee.

Mijn ouders wisten het gelukkig al wel en verder hebben we het nog niet verteld aan anderen. Ik weet ook niet of dat nu het juiste moment is?

Kwaaltjes ed heb ik geen last van gelukkig. Gisteren hebben we een paar muren geschilderd en aan het einde van de dag had ik wel behoorlijk last van bekkenpijn. Bij de eerste had ik dat pas rond week 20 dus dan merk je dus wel dat je zwanger bent en dat binnen 7/8 maanden weer zwanger worden toch best wat vergt van je lijf.

noortje, jij was ook weer snel zwanger toch? Heb jij daar ook last van..?

Ik had de vorige keer het 9 maanden dagboek van Pauline oud. Vind de illustraties wel erg leuk maar de vragen wel wat suggestief. Heb nu het oei ik groei dagboek en die vind ik tot nu toe een stuk leuker en er is meer ruimte om te schrijven.

2. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Positiekleding... ik had echt zoiets van zolang ik mijn eigen kleding aan kan dan doe ik dat. Maar toch heb ik al een redelijk aantal shirtjes en 2 broeken liggen. Moeders was wezen shoppen en kon het niet laten, tja daar groei je toch in. Het liefst is ze al aan het babyshoppen geslagen. Zal me ook echt niks verbazen als ze dat ook al stiekem aan het doen is.
    Volgens mij is ze ontzetten happy dat ze oma wordt.

Gisteren had ik een goede dag tot ik rond 21.00 wederom boven de wc hing en volgens mij al mijn eten van die dag er uit heb gegooid.
    Vandaag heb ik echt zoiets van een lekkere luie zondag, alleen een pan soep maken en verder niets hoeven doen. Daar is t zondag voor ;)

3. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Vervelend annelie!! Hopelijk kun je ondanks alle problemen wel een beetje genieten van je zwangerschap!
    Ja ook na 7 maanden weer zwanger en had bij mijn voroge zwangerschap last van een zenuw in mijn bil, het gekke is dat ik die nu af en toe ook weer voel.. dat trekt zo lekker haha
    Verder geen gekke klachten..

Vannacht wel ineens midden in de nacht wakker en boven de wc gehangen. Ik ben trouwens in 2 weken tijd al een kilo aangekomen haha eet dan ook wel flink;)

Kleine meid is vannacht heeel de nacht wakker geweest.. niet stil te krijgen.. weer een fase of zoiets? Nouja hopelijk slaapt ze vannacht weer zoals altijd!
    Merkte dat ik erg misselijk werd toen ik zoooo moe was maar dus niet kon slapen door mevrouwtje.
    Verder valt de misselijkheid nog erg mee.

Hihi zeeuwse het klinkt zo herkenbaar die oma's die maar al te graag willen shoppen. Mijn moeder kwam ook meteen al aan met een pakje en dergelijken^^
    En ook ik heb nog positiekleding dus wanneer mijn eigen kleding niet meer lekker zit trek ik het gewoon weer aan!

Ook hier een hele luie zondag.. niet al te veel doen;)

4. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Heerlijke dag gehad weinig gedaan en de
    Dagen aan het aftellen nog 3 dagen dan eindelijk mijn kleine hummeltje zien... Nu lekker slapen morgen een lange dag werken...

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Goedemorgen dames,

Nieuwe week, nieuwe echo's :D Spannend!
    Hier een baggernacht gehad. Enorm last van mijn maag. Gelukkig is het nu weer over.
    Vandaag mijn vrije dag, en ga lekker rustig aan doen! Kinderen hebben ook koorts, dus dat wordt letterlijk hangen ;)

Annelie, hoe gaat het met je moeder? Wat een rottijd voor jullie. Sterkte met alles.

Fijne dag!

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Goedemorgen,

Hier ook niet echt een topnacht gehad. Ookal sliep zl heerlijk door. Ml kwam eindelijk weer thuis na 5 dagen weg geweest. Dus laat in de nacht eerst nog liggen kletsen, maar wat was ik misselijk en kon echt mijn draai niet vinden, pffff.
    Hopelijk slaap ik vanavond een stuk beter.

zwangerschapskleding
    Tja die heb ik nog van de vorige zwangerschap ;) maar is echt nog niet nodig, denk ook dat het eerder afzakt dan goed zit. Heb ook nog zo'n speciaal elastiekje in huis, denk ook dat ik die eerst weer gebruik/nodig ben dan dat de zwangerschapskleding goed zit.

vertellen
    Mijn ouders en zusje weten het en wat vriendinnen. Verder nog niemand, mijn schoonfamilie krijgt het pas te weten na de termijn echo, als deze goed is tenminste.

Komende zaterdag jarig, dus moet even bedenken hoe ik dat ga doen met drank enzo :(

7. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hallo meiden,

Mag ik mij hier ook melden?? :)
    Ik ben op 11 september uitgerekend en heb op 3 februari mijn eerste echo.

Groetjes Erikatje

8. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Feye, wat een ongelofelijk k.. nieuws! Sterkte meis.

Dames met een goede echo, GEFELICITEERD!!

Nou zoals beloofd mijn verhaal:

Zoals jullie weten moest ik dinsdag 13 Januari naar de gyn. Een uur van te voren bloedprikken, eindelijk na lang wachten mocht ik bij de gyn naar binnen. Hcg was doorgestegen naar 2681. Gyn in opleiding heeft een echo gemaakt en zij kon niet zien wat de gyn vrijdag had gezien. Dus heeft ze hem erbij geroepen. Gyn doet echo en ja hoor direct ziet hij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zelfs gegroeit, je zag duidelijk een vruchtzak met een beginnend kindje. Toen kwam het voorstel omnhet te behandelen met methoxaat (hoe je het ook schrijft). Waarop ik hem huilend heb gevraagd hoe groot de kans was tot het nogmaals links zou plaats vinden. Waarop hij mij vertelde dat het percentage erg groot was. Hierop heb ik hem verzocht om mijn linkereileider te verwijderen. Gelukkig deed hij niet moeilijk en is alles in werking gezet. Ik zou dezelfde dag nog geopereerd worden. Wel pas na half 5, ik had nml om half 11 nog gegeten.

Na veel ellende om een infusie aan te leggen ben ik om kwart voor 8 bont en blauw en zonder infusie naar anestasie gebracht. Daar aangekomen hebben ze met twee mensen geprobeerd om infusie aan te leggen. Uiteindelijk lukte het aan de binnenkant van mijn rechter pols. Na enig overleg hebben ze besloten om tijdens de narcose ergens anders een infusie aan te leggen gezien aan de binnenkant van je pols erg gevoelig is. Daarna werd ik de OK opgereden en werd alles in gereedheid gebracht voor narcose en operatie. Gelukkig ging dit allemaal snel en zonder problemen ging ik slapen.

Na anderhalf uur werd ik abrupt wakker, daar nog een geintje over gemaakt op de verkoever. Gelukkig is de OK goed gegaan, ze hebben mijn linkereileider in zijn geheel verwijderd. Tevens hebben ze rechts nagekeken en die zag er top uit. Ze vermoeden dat geen problemen gaat leveren.

Dag erna mocht ik weer naar huis. Gelukkig weinig pijn gehad en is mij de operatie erg meegevallen.

Nu moeten we een menstruatie afwachten voor we weer verder mogen. Ik heb natuurlijk wel even getest met ovulatietesten en ja hoor ik zit nu midden in een eisprong. Vind het wel moeilijk om deze kans nu voorbij te laten gaan. Mijn hcg is vandaag nog gecontroleerd en was al gezakt naar 11, yeah!

Onlymarielle, wil je mij aub van de lijst halen?

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Binby, wat ongelofelijk heftig. Het is niet niks wat je meegemaakt hebt. Je klinkt als een sterke vrouw, en hoop met heel mijn hart dat jullie gauw goed zwanger zijn. Bedankt voor het delen van je verhaal.

Erikatje, welkom hier en gefeliciteerd!

10. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Binby, wat een verhaal zeg!
    Hoop dat het jullie weer snel gegunt is! Iig goed teken dat een eisprong weer in de lucht hangt! Geeft toch aan dat je lichaam zich goed hersteld!
    veel succes en uiteraard ook nog sterkte de komende tijd!

Ben even wat afwezig geweest.. wel meegelezen maar simpelweg geen puf om te reageren...

ik zie dat mijn echo nog niet geregistreerd is dinsdag 3 februari

11. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje binby wat een verhaal ik
    Hoop dat je snel weer een positieve test in je handen mag hebben we denken aan je xxx

12. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Wat een verhaal binby, het heeft je ook die dag niet echt mee gezeten. Gelukkig heb je weinig pijn gehad, lichamelijk dan, want het lijkt me wel een hele impact te hebben. Ik hoop dat je de volgende klusronde een mooie test in handen heb en dat het dit keer wel goed is.

13. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Erikatje welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Binby jeetje wat een heftig verhaal zeg! Heel veel sterkte en hopelijk hebje snel een positieve test in handen!

Dikke knuffel

14. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Mijn volgende echo is 24 februari
    Ohja en het is mijn 2de kindje en ik ben 26 :)

dan heb ik mijn 12 weken echo :) nog zo lang!

15. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Wat een verhaal Binby! Lijkt mij ook moeilijk om deze kans voorbij te laten gaan. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in je handen!!! xxx

16. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dames hoe gaat het met jullie , hoe voelen jullie je op dit moment?

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hallo dames :)

Binby jeetje wat een verhaal!. Hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen. Nogmaals sterkte

Ik voel me echt een zoutzak ben ontzettend moe en 's avonds ontzettend misselijk.
    Ik loop op mijn werk met een sjaal om vanwege de kou maar die kan ik de laatste paar dagen niet meer verdragen om mijn nek, krijg het gevoel alsof mijn nek word dichtgeknepen.
    Qua drinken lust ik naast mijn koffie helemaal niks meer., drink nu water de hele dag.
    Genoeg geklaagd :p

hoe is het met jullie?

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Heel veel succes vandaag Onlyymarielle, happy0915 & Jellybean!

19. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Succes vandaag dames die voor een echo mogen.

Ik voel me vandaag echt zo moe en futloos. Met moeite uit m'n bed gekomen en gewoon nergens echt zin in om te doen.

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Benieuwd naar de echo's dames :D

Deel Deze Pagina