Hey Binby! Het lijkt mij niet dat het veel kwaad kan maar ook ik durf dat niet met zekerheid te zeggen. Hoop dat het geen problemen geeft en datje een positieve test in handen krijgt op korte termijn!!
Diaz, de gyn heeft gezegd eerste menstruatie afwachten. Geen idee waarom dat kreeg ik niet duidelijk. Daarom hadden we ook een condoom klaar gelegd, maar ja wij gebruiken die dingen al zo'n 10 jaar niet meer. Dus op moment suprem niet meer aangedacht.
Ja zoiets vergeet je snel haha ook hier het geval geweest.. helemaal niet meer gewend om rubbertjes te gebruiken.. Ohh dames ik ben opzoek naar een duo kinderwagen.. wat een drama zucht.. Die kinderwagen wat ik nu heb is prut.. van begin af aan loop ik me dr al aan te irriteren.. gek ding. Nu heb ik de mima kobi op het oog! Heeel prijzig maar precies wat ik zoek!! Iemand ervaring met de mima kobi?
Ik blijf maar kijken of Angie al nieuws heeft. Noortje ,geen ervaring met duowagens, maar deze is wel mooi zeg! Wij hebben zelf een bugaboo, maar wel de maxi cosi van Mima ( de lederen), en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. Binby, ik heb nog even gegoogled voor je, maar het advies verschilt per gyn. Volgens de meeste zijn er geen lichamelijke bezwaren, maar gaat het vooral om het emotionele herstel. Ik hoop dat je iets geruster bent
Diazz, ik had inderdaad ook gegoogled en kwam op hetzelfde uit. Bedankt, het scheelt iets hahaha. Ene kant hoop ik het wel, wij zijn al zolang bezig voor een tweede.... Helaas nog zonder goed resultaat. Gelukkig heb ik over 4 weken een controle afspraak bij de gyn, met vooraf bloedprikken. Dus als het zo mag zijn, zien we het direct en zal ik misschien ook wel een echo krijgen
Hee meiden, Binby, heb er geen ervaring mee of kennis van, maar als ik het zo lees, ben je goed voorzien, fijn toch dat samenlezen! Over kinderwagens, wij gaan voor de Joolz; we kunnen hem van een goede vriendin overnemen, precies de kleur die we mooi vinden én tegen een leuk prijsje, top . Vind ze trouwens wel schreeuwend duur hoor die wagens, heb ik me wel even op verkeken haha. Nu zouden we sowieso proberen om sommige zaken tweedehands aan te schaffen, al twijfel ik of ik de maxi cosi niet gewoon nieuw zal aanschaffen. Die wordt toch intensief gebruikt, niet? zometeen winkelen voor en met mijn zwangere zusje, ze zak raar opkijken als ik op de proppen kom met een echofoto hihi! En Angie, hoe was jouw echo??
Mijn gyn zei na mijn mk ook dat ik er een cyclus moest tussenlaten. Als er nog achtergebleven weefsel in de baarmoeder zit, komt dit er bij de eerste menstruatie uit en door de eerste menstruatie kunnen ze dan de duur van een zwangerschap enzo beter berekenen. Maar ik was ook direct zwanger, heb geen enkele keer mijn menstruatie gekregen na mijn miskraam... We hadden bijna geen betrekking gehad, maar toch was het raak
Ik twijfel nog of wij een duo wagen gaan aanschaffen. Wij denken aan de bugaboo donkey of de joolz geo maar die jij noemt is ook mooi Noortje. Wij hebben nu een mutsy evo, uit 2013 dus. Die verkopen we sowieso. Dan is het dus nog de vraag of we hem omruilen voor een andere wagen of een duo wagen.
Nog niet zeker maar waarschijnlijk gaan wij voor de maxi cosi mura 3. Vraag me af hoe het met Angieebrahim gaat!
Lieve dames wat lief dat jullie aan mij denken, sorry was gisteren zo een hectische dag maar heb een pracht echo gezien ben helemaal blij mooi kloppend hartje... sliep alleen heel vroeg ahahah Op naar de volgende echo SPANNEND damessssssssssssss
GOed nieuws Angie! WOw wat is iedereen al druk bezig met kinderwagens etc... Ik durf het nog niet, heb alleen ff gekeken naar een bedje. Wil graag een co-sleeper, en wilde graag de prijs weten. Een nieuwe kinderwagen zal het in ieder geval niet gaan worden. Eerst nog ff paar weken wachten tot ik naar dingen durf te kijken.
Ik ook niet hoor. Maar wij hebben bijna alles nog natuurlijk Maar durf zeker nog niks nieuws aan te schaffen.
Angie Super meid kinderwagen Wij gebruiken gewoon weer die van zl. Hebben een Recaro Babyzen en ook de opvolger Yoyo. Voor de Yoyo kunnen we eventueel ook een baby 'insert' aanschaffen. Erg handig als we een hele compacte wagen mee willen. Maar ik denk dat ik de beeb veel ga dragen, althans dat is mijn intensie bedje Deze x zou ik ook wel heel graag een co-sleeper willen En anders wordt het gewoon weer het wiegje van zl
Angiee wat fijn van de goede echo, nu kan ook jij een beetje gaan genieten Sinds gisteren heb ik last van krampen, niet pijnlijk maar wel heel vervelend. Wij hebben wel al veel rondgekeken gewoon omdat het leuk is . Op het ledikantje en de commode na gaan we voorlopig nog geen andere dingen aanschaffen.
super lief van jullie! ik durf ook nog niet echt te gaan kijken... denk over paar weken maar krijg wel de kinderwagen van me zusje een bugaboo wel een mooie nog best nieuw...
Angie wat fijn!! Super! Kan niet wachten tot ik mijn 1e echo krijg! Nog 11 daagjes wachten! ^^ Ja de kinderwagen die ik nu heb vind ik verschrikkelijk. Dus wel of geen zwangerschap ik wilde een andere haha maar nu moet ik wel wat praktischer gaan nadenken aangezien mijn kleine meid ook pas 9 maanden is net. Wiegje waar ik in heb gelegen en m'n dochtertje die wordt gewoon weer gebruikt Een hoop spullen heb ik natuurlijk al. Chocochippie krampen? Darmen of van je baarmoeder af? Rustig aan doen.
welke kinderwagen heb je nu dan? wij kopen ook nog niks hoor! eerst maar eens een goede termijnecho en dan zien we wel weer verder. mezelf kennende koop ik toch pas de grote spullen na de 20 weken echo. we moeten ook een nieuwe auto haha