En nu heb ik dus honger.... hahaha! Maar als ik dan iets eet heb ik gelijk weerzin ertegen, want dan zit ik "vol" Hebben jullie trouwens in de ochtend ook minder pijnlijke borsten dan in de avond?? In de ochtend bijna weg, en dan maar zitten porren of het echt weg is of niet en dan in de avond zijn ze weer harder en pijnlijker. Raaaaaar wat het lichaam doet!
Savonds heb ik ook veel pijnlijkere borsten dan 's ochtnds??? zal mss wat met de zwaartekracht te maken hebben?
voor mij wel herkenbaar maar dan niet zozeer in de ochtend of avond.. de pijn verdwijnt gewoon een tijdje en dan ineens is t weer hevig terug.
Ik heb alleen last van mijn borsten in bed. En heb een nieuwe bh nodig want in deze vinden ze het niet meer zo gezellig, ze willen graag buiten de bh koekeloeren. En ik was door het stoppen met roken al een cupmaat gegroeid pff. Ach ik hoor hier thuis iemand er absoluut niet over klagen Misselijkheid begint bij mij ook pas 's avonds laat. alleen de vermoeidheid is heel de dag aanwezig.
♥ Uitgerekende datum ♥ 01. Matonneke 02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje 03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje 04. Binby - 29 jaar - 2e kindje 05. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje 06. Lenlj - 32 jaar - 1e kindje 06. Ashleyy 07. Happy0915 - 1e kindje 07. Diazz - 3e kindje 08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje 09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje 09. Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje 09. Jellybean79 - 35 jaar - 1e?? Kindje 09. bloempje9 09. Khloe877 -27 jaar - 2e kindje 10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje 10. Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje 10. Steffiekeov 11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje 11. Noortje - 27 jaar - 2e kindje 11. Bounty81 - 12. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje 13. Mama2be90 - 24 jaar - 1e kindje 14. Brondy - 29 jaar - 2e kindje 14. Joycee - 1e kindje 14. Faith2015 - 27 jaar - 1e kindje 15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje 15. Jingle - 30 jaar - 2e kindje ♥ Echo's & andere afspraken ♥ 02 Februari Mama2be90 (vk) Matonneke (2e echo) 03 Februari Minimeinside (2e echo) 05 Februari Brondy (vk) & Jingle (1e echo) 09 Februari Noortje15 (1e echo) 12 Februari Babynijn (termijnecho) & Zeeuwse (termijnecho + intake) & Witje76 (intake vk + eerste echo) & Chocochippie (termijnecho + intake) 16 Februari Annelie566 (termijnecho) 18 Februari Brondy (termijnecho) 23 Februari Jingle (termijnecho + intake vk) 29 Februari Minimeinside (intake vk) 03 Maart Minimeinside (termijnecho) 04 Maart Brondy (nekplooimeting) als ik iets moet wijzigen of toevoegen aan dit lijstje, vermeld dit dan even dikgedrukt
kan dit op t lijstje? 06 Ashleyy - 20 jaar - 1 e kindje en bij echo's & andere afspraken: 11 februari Ashleyy (nekplooimeting)
Hee mariekle, marieke: 10 februari intake en termijnecho. (De uitgerekende datum kan nog wijzigen, was wat dagen teruggezet, de 10e weet ik meer . )
Zo ik kijk een weekend niet en 1,5 pagina erbij @ashley Welkom en gefeliciteerd!! borsten Zijn de hele dag gevoeliger dan normaal. Maar zolang er niet aangezeten wordt gaat het goed ben ook alweer een cupmaat gegroeid, na de bv een cupmaar kleiner dus nu oude bh's weer aan, haha. misselijkheid Vooral 's morgens tpt ong 9 uur en als ik wil gaan slapen Dan kan ik zo mijn slaap niet vatten, heel irritant. Lijst: 30 ipv 29
Goedemorgen dames, Hoe was jullie weekend? Hier toch weer druk geweest. En vandaag lig ik met ontzettende keelpijn en oorpijn in bed. Voel me er gewoon niet lekker door. De misselijkheid is hier goed te doen. Voornamelijk s'avonds, wat wel rot is met in slaap komen. Overdag moet ik op tijd iets eten, en dan kom ik de dag wel door Brondy, je bedoeld je leeftijd toch? Ben je jarig geweest? Voor op de lijst: 5 Februari termijnecho
Gefeliciteerd nog met je verjaardag Brondy Misselijkheid heb ik ook voornamelijk 's avonds. Maar vandaag begon het al toen ik me bed uit stapte. Blegh
Gefeliciteerd brondy! Ashley welkom en gefeliciteerd! Hier afgelopen nacht ontzettend misselijk.. buh ben echt geeloopt door het niet slapen.. Verder op de dag af en toe maar niet heel erg gelukkig! Borsten.. ja gevoelig en ietsje voller maar niet pijnlijk.
NOg gefeliciteerd Brondy! ! Hier gister heerlijk de hele middag in bed liggen lezen, en daarna begonnen met weer een nieuwe Netflix verslaving. Nu heb ik vreselijk moeite om mijn ogen open te houden, en moet eigenlijk nog zoveel doen in huis! Misschien zo ff heel snel boodschappen doen en dan toch ff een uurtje slapen. Soms toch wel handig om geen baan te hebben Kan ik gewoon naar bed gaan als het nodig is Vreselijk zenuwachtig voor de echo morgenochtend, ben benieuwd of ik komende nacht een oog dicht doe. Dit keer hoef ik in ieder geval niet alleen, mijn moeder gaat mee.
Goedemiddag dames. echo jee dansende baby van 9+6 of 10wk. Super gaaf. lijst 1-09 , 28 jaar, 5e kindje 16-02 derde echo en termijnbepaling Gefeliciteerd Brondy. Hier snel verder. Drie kids binnen drie weken tijd jarig hier. Eindelijk komt er een "zomer" kindje bij. Er lopen nu vier winter (januari, 2x februari en maart ) Fijne dag dames
Thanks meiden Zeker goed verwend MiniMeInside Heel veel succes alvast voor morgen. Kan me voorstellen dat jij zenuwachtig bent, ik ben al zenuwachtig voor donderdag, telkens als ik eraan denk en ik ga maar naar de VK, geen echo wel hartje luisteren. eetlust Tjonge vandaag een honger zeg, niet normaal maar geen zin in soep ofzo, dus aan de koekjes. Vanavond stoofpeertjes, ml is het aan het klaarmaken, ben benieuwd of ik tegen de geur kan.
Matonneke wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Waarom wordt deze niet voor de termijnbepaling gebruikt als ik vragen mag? Lekker eten brondy haha ik eet ook de hele dag alleen maar lekkere dingen ^^
Hier doen ze dat "pas" rond de 12 weken. Dit was het intake gesprek. Onze vk's maken zelf de echo's dus ideaal. Vaak ook even extra dus. Ook de 20 weken echo doen ze zelf!