Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce wat naar voor je! heel veel sterkte!

Mini me ik begrijp je wel hoor... hopelijk is deze keer wel alles goed helaas werd ik tijdens mijn eerste echo 5 dagen teruggezet. Maar gelukkig zie ik mijn kleine frummeltje 11 febr weer. Vind het ook weer super spannend..

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Angie, ben je tijdens de echo van deze zwangerschap 5 dagen teruggezet, of je vorige zwangerschap? Ik werd 2 dagen naar voren gezet, toen weer een dag minder, toen weer een dag erbij, haha! Geloof dat ze een marge van 5 dagen aanhouden.

Minime , succes en veel plezier vandaag!

3. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Hi dames,

Ik kan jullie laten weten dat wij vandaag een kloppend hartje hebben gezien! Het is wel allemaal nog zo klein, moest echt goed kijken. Gelukkig zag de VK wel meteen een kloppend hartje (was nog niet eens ingezoomd). Wat een opluchting!!!!
    Mijn termijn klopt ook precies (tot nu toe).

En wat minimeinside zo leuk zei: het is echt een 'blob'..

Ik vroeg op een gegeven moment waar zit nu het hoofdje?
    Wees ze het hoofd aan.. Daar waar ik dacht dat het stuitje zat..

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Joycee, meid, lees net je bericht.... Wat naar, heel veel sterkte gewenst hoor!

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat gaaf! Gefeliciteerd!

6. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Sterkte Joyce!

Hey meiden, hoe is het met jullie?
    Allemaal goede echo`s als ik alles zo terug lees. En dat van de familie niks vertellen tot de geboorte (weet niet meer wie het schreef) dat herken ik wel. Gewoon heerlijk anoniem in de rondte lopen, niet heel de dag iemand die vraag hoe gaat het nu met je? Voel je je wel goed, je ziet zo wit enz. enz. enz. ;)
    Verder vind ik het nu wel weer spannend worden nu de menstruatie nadert. Als mijn cyclus het gewoon weer op heeft gepakt zoals het was, dan is maandag mijn NOD. Maandag was de dag waarop mijn vorige menstruatie/miskraam begon. Wanneer zal/kan ik de eerste test doen?

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Dat was ik :D ik heb vooral geen zin in de komende hulp troepen. Ik heb vier probleem zwangerschappen gehad en verwacht dat nu ook. Met veel voorweeën vanaf week 18 (gevoelige baarmoeder) helaas daardoor ook ruim 20 weken maar max 2 uur slaap per nacht. De laatste keer bij mijn jongste ging ik met mijn handen voelen aan het rooster van de oven of hij al warm was (220graden). Eigenlijk ben ik een gevaar dan voor mijzelf en de kinderen. Dus vijf dagen per week hulp.

Ook gaan we commentaar krijgen over dat dit ons vijfde kindje is.

Over het testen. Ik had voor mijn laatste twee zwangerschappen ook twee vmk's. Mijn cyclus duurde daarna vier dagen later. Om teleurstellingen te voorkomen zou ik er vanuit gaan dat je cyclus een week langer duurt. Dan zou ik over elf dagen eens testen.
    Ik ben overigens steeds de cyclus na de vmk weer zwanger geraakt. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent daarna. Ik duim voor je :)

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel begrijpelijk die spanning! Ik hoop zo enorm met je mee dat je een positieve test in handen mag houden!
    Ga je het volhouden tot Maandag? Ik zou op zijn vroegst Zaterdag een testje wagen. Al begrijp ik dat donderdag ( 4 dagen voor NOD) héél verleidelijk zijn, haha :D
    Ik blaas wat HCG jouw kant op ;)

9. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Matonneke, hopelijk heb je nu wel een fijne zwangerschap en komen die kwalen pas wat later en niet al met 18 weken.

Diazz, bedankt voor de HCG ;)

Wat betreft het testen, ik ga mezelf in elk geval inhouden tot dinsdagochtend. En het kan natuurlijk dat het wat later zou zijn. Eisprong heb ik eigenlijk nog nooit gevoeld dus daar kan ik niet van op aan. Maar vorige week donderdag merkte ik op dat ineens het slijm veranderd was. Tot woensdagavond was het soort van waterig, donderdag was het een melkachtige/dikke witte substantie die wat korrelig was. Stel dat toen de eisprong is geweest, dan is het een gegeven dat onder normale omstandigheden er 12-13-14 dagen later de menstruatie volgt. Afgelopen donderdag tel daar max 14 dagen bij op, dan komen we uit op 12 februari NOD. Dus theoretisch gezien kan ik dan dinsdagochtend best testen.
    Volgen jullie het nog? Mee eens of niet?

10. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    He diazz tijdens de echo van deze zwangerschap dus volgende week toch is kijken wat het nou precies is hhahaha...

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik wilde zeggen dat ik het knap vind dat je het volhoudt, maar nu je het zo stelt heb je groot gelijk. Dinsdag is in beide gevallen een mooie dag ;)

12. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super spannend! ik hoop echt dat je een positieve test in handen krijgt :D wij zullen aan je denken hoor
    !

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Mijn eisprong kwam pas na echt vruchtbaar slijm. Waar je erg lange draden van kon trekken. Ik temperatuurde er ook bij. Hou je slijm wat in de gaten. Zou zelf iets later testen. Maar ik kreeg steeds van die onbedwingbare gevoelens. Ik riep hele tijd nee ik ben niet zwanger totdat ik opeens zei ik moet testen en die waren dan ook positief.
    Zelfs nu het onverwacht was kreeg ik dat. Liep in de supermarkt en zag de testen liggen en dacht zou het?
    Ja dus. Gelijk een knaller (rond nod)
    gewoon doen waar jij een goed gevoel bij hebt

14. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    LOL Matonneke!! Ik zie je al driftig lopen in de supermarkt hahahaha!!!!

Als ik eerder test dan houd ik mezelf voor de gek dus dat ga ik niet doen. Maar als ik maandag (uitgaande voor nu die dag NOD) nog niet ongesteld ben dan ga ik dinsdagochtend zeker testen.
    Ik zal jullie op de hoogte houden en vind het leuk om jullie verhalen te lezen!!!

15. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Was ook erg grappig en gelukkig geen bekenden. :D
    ik duim mee voor een mooie test en mooie zwangerschap. Oktober is ook een mooie maand

16. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    aaah wat ontzettend rot voor je!
    Heel veel sterkte meis!

17. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hey meiden, ik ben hier niet altijd even actief als ik zou willen, maar ik voel me echt elke dag zo slecht...
    Ik voel mme enorm grieperig (ookal heb ik geen koorts ofzo) Spierpijn en zo moe! Ook enorm misselijk... Pff! Hopelijk betert dit snel..

Hebben jullie ook zoveel wit/slijmverlies?
    Maar ik probeer toch wat te "genieten"

18. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik had al een heel verhaal getypt, toen ik per ongeluk een pagina terug ging... dom!!

Maar ik ben sinds vanochtend zo ontzettend opgelucht en blij!
    Blob is een boontje geworden, die precies op de juiste termijn van de eerste echo zit :D Dus mijn menstruatiedatum doet niet meer mee, want kennlijk had ik mijn eisprong later, of langzame zwemmers van de paps... 2,2 cm en 8,6 wk :)
    En we hebben het zien bewegen! Dat was ook wel een opluchting, want dat was de eerste zwangerschap niet zo.
    Het was nog wel even spannend, want ik had een VK die echoscopiste wilde worden en dus moest oefenen.
    Eerst kon ze het niet goed vinden, maar gelukkig zag ik op tv links al dat er nog wel iets in mijn bm zat.
    Duurde even voor zij het goed in beeld had en we dus een knipperlichtje zagen, maar uiteindelijk hebben we best lang kunnen kijken en heeft ze goed aangewezen waar wat zat. Navelstreng was goed te zien, en dooierzakje ook. Heeft ze ook nog goed in beeld gebracht om af te kunnen drukken.
    Ik had ze van tevoren al verteld hoe onzeker ik over alles was, en daar reageerden ze echt heel goed op.
    Zij vonden deze echo dan ook goed genoeg voor een termijnecho, dus over ongeveer 2 week wil ik er zelf even geld tegenaan gooien om eentje op eigen verzoek, dus eigen kosten, te laten maken. ANders zou ik pas weer eentje krijgen met 20 weken. En ik wil gewoon die zekerheid dat er met 11 weken nog een hartje klopt, na vorige ervaring.
    En dan heb ik als het goed is ook een goede echo om het bekend mee te maken!
    Ondertussen is broer ook op de hoogte, heeft ex de nieuwe foto gezien met gelijk een vraag hoeveel weken ik nu zwanger was, en is gaan rekenen... (mannen snappen die 2 eerste weken zwangerschap niet) Maar heb hem duidelijk gemaakt dat hij toch écht de vader is. haha!

Nu heerlijk relaxen op de bank, want ben kapot!
    fijne avond meiden!

ooh en Faith jij had ook een goede Blob toch als ik het goed las! Super meis!!!

19. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super fijn helemaal dat je het zo ziet bewegen! Maar kan me goed voorstellen dat je nog een echo wilt hoor helemaal na alle onzekerheid! Geniet er maar lekker van en rust goed uit!

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Super fijn Minime! Ik hoop dat je nu een beetje kunt genieten!

Deel Deze Pagina