Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esselte

Esselte Niet meer actief

Sorry dames voor mij late reactien
    Ga vanavond de lijst aanpassen.

hier ook misselijk en nogsteeds gigantisch moe helaas

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Weekend! Eindelijk :D
    Kwam om 16:30 uur thuis uit werk en heb eerst een powernap gedaan.

Ik zag veel vermoeide en misselijke dames voorbij komen, sterkte! Geloof dat er niemand zo effe doorheen fietst, wel?
    Ik ben deze zwangerschap misselijker en verrotter dan ooit, haha! Zal het aan September liggen?

Matonneke, dit weekend ga ik voor het eerst wassen met mijn super goedje ;) Heel benieuwd! Hoop dat je je snel wat fitter voelt.

Ik hoop dit weekend rustig aan te kunnen doen. En wie weet start ik megafit aan de nieuwe week ;)

3. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja iedereen is vermoeid ik kon vandaag ook niet meer sliep gisteren om 21:00 en vandaag lekker rustig aandoen helaas morgen werken en daarna een groot bedrijfsfeestje waar ik helaas niet echt zin in heb..duurt tot 00:00:$ dus zal wel gesloopt zijn zondag haha nou genoeg geklaag nu languit op de bank fijn weekend dames

4. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Goedemorgen vermoeide dames ;)

Hoe gaat het met iedereen? Lekker aan het relaxen dit weekend, of allemaal drukke plannen?
    Ik wil ondertussen gewoon ff in winterslaap, heb het gevoel dat ik aldoor wel kan slapen. En als ik dan ga liggen, kán ik niet slapen!
    Tot een paar dagen geleden sliep ik 's nachts echt perfect, maar de laatste paar nachten is het drama! Volle maan de schuld geven??
    Ook droom ik weer zo heerlijk realistisch, nooit heeft het met zwangerschap te maken trouwens. Wel maak ik de raarste dingen mee in mijn dromen haha!

Ik heb me trouwens aangemeld voor een studie (vroegtijdig onderzoek naar pre eclampsie) die ze bij mij in het zhuis houden. Kost mij geen moeite, alleen 2 buisjes bloed én een extra echo mét foto :D
    En stiekem doe ik alles voor een extra echo hahaha!
    Ook wil ik nog proberen of ik terecht kan als "echomodel" voor de studenten die voor echoscopist leren. Zag van de week in de wachtkamer van echocentrum het papier hangen, dus kan het altijd eens proberen.

Vandaag weinig plannen, lekker rustig aan :) Fijn weekend meiden!

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Minime een extra echo is nooit mis natuurlijk :D
    Dromen doe ik ook elke nacht en ook de meeste idiote maar voor mij realistische dromen.

ik word elke nacht wakker om te plassen, maar ik ga niet want dan begint de bende (katten) hier te ravotten en te klieren. Dus zolang ik het kan ophouden (nee dat is niet goed) hou ik het op. Anders kan ik niet meer slapen door die gekken.
    Moe ben ik nog steeds en ben pas een half uur mijn bed uit:$

6. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hee hoi,

Haha, nachtbrakers die katten!
    Moet zeggen dat ik me de laatste dagen beter voel; weet nu wanneer ik moet eten, leer mijn lijf verder kennen ☺️. Dus minder kwaaltjes, en wat fitter, fijn!
    Heb donderdag mijn intake bij de vk, echo niet jammergenoeg; die komt later(had ook te maken met wel of niet doen van de combinatietest?). Naja, jammer, maar komt allemaal wel goed.

Geniet van jullie weekend!

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoi lieve meiden,

Die winterslaap klinkt goed! Waar kan ik me melden?
    Net thuis van winkelen en val echt om, zo moe. Slechte nachten werken ook niet mee natuurlijk ;)

Chocochippie , klinkt wel erg gezellig bij jullie, hahaa! Heerlijk dat leven in huis, behalve s'nachts inderdaad.
    Onze hond is helaas overleden, en wat mis ik de gezelligheid.

Ik droom ook de raarste dingen. Toevallig dus over mijn hond gedroomd. Ergens wist ik wel dat het niet klopte, maar wat was het fijn om hem te zien. En dan wordt je wakker :(

Zooo, ik ga met de benen omhoog. Papa mag de kids douchen en eten gaan we bestellen.

Fijn weekend!!

8. Chocochippie

Is hartstikke gezellig!
    inderdaad 's nachts vind ik het wat minder leuk, zodra ze weten dat er iemand wakker is gaat het prachtige gemiauw beginnen en het liefst natuurlijk een wedstrijdje zo hard mogelijk en aan de deuren krabbelen. Daarom proberen we 's nachts als we wakker zijn geen geluid te maken en het plassen uit te stellen. Vriendlief slaapt er wel doorheen ik helaas niet.

Vandaag eindelijk een goede bh gevonden. HALLOO extra cupmaat!

Nu op de bank lekker een spelletje op de xbox aan het doen en verder met de beentjes omhoog!

fijn weekend :)!

9. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hoi meiden,

Ik lees van veel van jullie dat jullie ook moe zijn. Nou dat is hier ook kwaal nummer 1! Super handig met onregelmatig werken en een kleine krummel die rond loopt. Vandaag een stukje met hem gaan wandelen maar hij was ook moe dus uiteindelijk 10 minuten met hem op de arm gelopen (dacht dat we het wel gingen redden zonder buggy :D ) Ik was kapot daarna!

Mijn termijnecho is trouwens iets verplaatst naar 26 februari omdat de VK die het eerst zou doen vervroegd met zwangerschapsverlof is, en de vervangster het examen nog niet had gedaan. Dus nja 3 daagjes langer wachten. Dus Faith2015 je bent me voor ;)
    Ik loop trouwens exact gelijk met mijn stiefzusje, voor haar ook 2e kindje en ook de 26e termijnecho! Haha toevallig :)

Fijn weekend nog!

10. LenLJ

LenLJ Lid

11 jan 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben niet zo'n schrijver op dit forum, de site is niet geschikt voor mijn telefoon om te reageren en ik vind het nog erg vroeg om heel enthousiast te zijn, maar lees heel graag mee.

Afgelopen dinsdag, 3-2 de eerste echo gehad bij de verloskundige en dat maakt de zwangerschap toch wel wat meer 'echt'. Dat wat ik op het schermpje zag is dus de reden van allerlei klachten! ;)
    Voor de afsprakenlijst:
    17-2 afspraak Combinatietest (bloed) en termijnecho
    18-2 intake verloskundige
    25-2 afspraak combinatietest (nekplooimeting)

Wij kiezen dus wel voor combinatietest. Is risicoloos en manlief wil graag zo veel mogelijk zekerheid. Heb ik goed begrepen dat er verder geen dames zijn die deze test doen? Of heb ik verkeerd gelezen..

Hier af en toe wat misselijk, kan ook de hele dag door zijn. En ontzettend moe. Net als Jingle vind ik dat ook lastig met onregelmatige diensten. Donderdag zelfs van 17uur tot 9 uur een nacht gewerkt. Pff. Viel om 22uur al om! Prijs me wel gelukkig dat ik daarna lekker mijn bed in kon.
    Oh ja, en 's nachts mijn bed uit om te plassen. Daarna een uur wakker liggen. (gelukkig hier geen katten Chocochippie!)

(schoon)Ouders, brusjes en een aantal vrienden zijn op de hoogte. Oh ja, en de buurvrouw die de blauwe kratten van MvM herkende.. Nogal Bourgondisch stel zijn wij en ik ben inmiddels zo klaar met de smoesjes verzinnen waarom ik niet kan of waarom ik niet drink.

Kan niet wachten tot we allemaal de 12 weken voorbij zijn. Lijkt me toch wel een geruststelling (al kan er dan nog van alles mis gaan, weet ik ook wel..)

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijn dat jullie ook een goede echo gehad hebben.
    Wij doen ipv de combinatietest, de NIPT. De combinatietest is een kansberekening, en bij de NIPT heb je veel meer zekerheid.
    De reden dat wij in aanmerking komen voor de NIPT, is omdat we onze vorige zwangerschap hebben afgebroken ivm een chromosoomafwijking. Ons kindje was niet levensvatbaar.
    Toen kwam er bij de nekplooimeting een gigantische nekplooi uit.
    Dit keer krijgen we een uitgebreide echo met 13 en 16 weken, en de NIPT met 11 weken. Dit zijn 5 buisjes bloed, Thats it ;)

12. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden zo een drukke dag gehad en nog wakker moeilijk in slaap komen dus met manlief films aan het kijken verder twijfel ik nog erg over die combitest denk dat we het niet gaan doen... Weer aftellen bijna mijn termijnexho. Ik ben steeds misselijk en als ik dan de hele dag door gewoon kleine dingen eet dan gaat het wel maar voor me gevoel moet ik toch minder eten begin aan te komen hoe
    Gaan jullie hiermee om?

13. Chocochippie

Angiee Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent.
    Ik eet ook zodra ik misselijk word. & vooral zoute dingen. Een paar nootjes, een bakje naturel chips etc. Maar ook een glas cola wilt bij mij helpen, alleen drink ik echt maar 1 glas per dag.
    Ik ben dan nog geen kilo aangekomen, maar ik probeer me ook niet constant vol te proppen.
    Vanille vla schijnt ook te helpen trouwens.

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

♥ Uitgerekende datum ♥

01. Matonneke - 28 jaar - 5e kindje
    02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje
    03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje
    04. Binby - 29 jaar - 2e kindje
    05. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje
    06. Lenlj - 32 jaar - 1e kindje
    06. Ashleyy - 20 jaar - 1e kindje
    07. Happy0915 - 1e kindje
    07. Diazz - 3e kindje
    08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje
    09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje
    09. Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje
    09. Jellybean79 - 35 jaar - 1e?? Kindje
    09. bloempje9
    09. Khloe877 -27 jaar - 2e kindje
    10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje
    10. Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje
    10. Steffiekeov
    11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje
    11. Noortje - 27 jaar - 2e kindje
    11. Bounty81 -
    12. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje
    13. Mama2be90 - 24 jaar - 1e kindje
    14. Brondy - 30 jaar - 2e kindje
    14. Faith2015 - 27 jaar - 1e kindje
    15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje
    15. Jingle - 30 jaar - 2e kindje

♥ Echo's & andere afspraken ♥

09 Februari Noortje15 (1e echo)
    10 Februari jellybean (intake en termijnecho)
    12 Februari Babynijn (termijnecho)
    & Zeeuwse (termijnecho + intake)
    & Witje76 (intake vk + eerste echo)
    & Chocochippie (termijnecho + intake)
    16 Februari Annelie566 (termijnecho)
    Matonneke (3e echo)
    17 Februari Lenlj (combitest)
    18 Februari Brondy (termijnecho)
    Lenlj (intake vk)
    23 Februari Jingle (termijnecho + intake vk)
    25 Februari lenlj (combitest)
    29 Februari Minimeinside (intake vk)
    03 Maart Minimeinside (termijnecho)
    04 Maart Brondy (nekplooimeting)

als ik iets moet wijzigen of toevoegen aan dit lijstje, vermeld dit dan even dikgedrukt :D

15. Esselte

Esselte Niet meer actief

Wij gaan ook nekplooimetimg/combinatietest laten doen. Voor down en 2 andere heftigere chromosoomafwijkingen

16. LenLJ

LenLJ Lid

11 jan 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door de verloskundige laten vertellen dat je kunt kiezen voor een combinatie test en als die uitslag afwijkt is de volgende stap de NIPT. Beide risicoloos en begreep inderdaad dat de NIPT zo'n 90% betrouwbaar is.
    Ik vermoed dat bij jullie uit de combinatie test sowieso een verhoogd risico komt, vanwege de vorige zwangerschap. Fijn dat jullie een NIPT krijgen. Nu maar hopen dat er deze keer geen afwijkingen zijn. Is vast heftig geweest..

17. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Ikvraag mij trouwens af.. zou t goedzijn als ik ook toch wel een nekplooimeting doe en wat andere testen? Hoorde dat dit niet vergoed word maar bij ons in de familie komen er ook verder geen afwijkingen voor.. ook niet bij die van me vriend..

18. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Ik mag ook de 26ste voor de termijn;) dus we blijven gelijk op! Gezellige boel de 26ste voor de termijnecho.. wij gaan die zelfde dag een lang weekend weg met mijn zus en zwager.. wel erg dubbel want we gaan weg om de geboortedag van hub dochter* en ons nichtje* te gedenken, dan 1 jaar geleden..

hier ook zo ontzettend moe! Dat is gelukkig wel het enigste!
    Kan voor mn gevoel de hele dag wel slapen!

19. Chocochippie

Wij hebben ervoor gekozen het niet te doen.
    Zitten ook niet in de risico groep en bij allebei komen er geen verdere afwijkingen in de familie voor.
    Daarbij raak ik van zo iets alleen maar in de stress al zou de kans 1:5000 zijn ben ik niet gerust.
    dus dan liever geen test.

20. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    OnlyMarielle,
    Ik heb een paar dingetjes voor de lijst :)
    uitegerekende datum is 9 september geworden en mijn intake en termijnecho waren beide een maand eerder dan in de lijst staan. Zijn al geweest en mogen uit de lijst. Dank je wel!

Deel Deze Pagina