Chocochippe bedankt voor de tip vanille vla helpt inderdaad wel helaas gaat het niet helemaal weg maar dat hoort er helaas bij...
♥ Uitgerekende datum ♥ 01. Matonneke - 28 jaar - 5e kindje 02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje 03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje 04. Binby - 29 jaar - 2e kindje 06. Lenlj - 32 jaar - 1e kindje 06. Ashleyy - 20 jaar - 1e kindje 07. Happy0915 - 1e kindje 07. Diazz - 3e kindje 08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje 09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje 09. Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje 09. Jellybean79 - 35 jaar - 1e?? Kindje 09. bloempje9 09. Khloe877 -27 jaar - 2e kindje 09. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje 10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje 10. Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje 10. Steffiekeov 11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje 11. Noortje - 27 jaar - 2e kindje 11. Bounty81 - 12. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje 13. Mama2be90 - 24 jaar - 1e kindje 14. Brondy - 30 jaar - 2e kindje 14. Faith2015 - 27 jaar - 1e kindje 15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje 15. Jingle - 30 jaar - 2e kindje ♥ Echo's & andere afspraken ♥ 09 Februari Noortje15 (1e echo) 10 Februari jellybean (intake en termijnecho) 11 Februari Angieebrahim (termijnecho) 12 Februari Babynijn (termijnecho) & Zeeuwse (termijnecho + intake) & Witje76 (intake vk + eerste echo) & Chocochippie (termijnecho + intake) 16 Februari Annelie566 (termijnecho) Matonneke (3e echo) 17 Februari Lenlj (combitest) 18 Februari Brondy (termijnecho) Lenlj (intake vk) 25 Februari lenlj (combitest) 26 Februari Jingle (termijnecho + intake vk) + Faith2015 (termijnecho) 04 Maart Brondy (nekplooimeting) 09 Maart Brondy (VK + hartje luisteren) als ik iets moet wijzigen of toevoegen aan dit lijstje, vermeld dit dan even dikgedrukt
Oh pff dat is ook wel heftig! Weten ze al wel dat jullie zwanger zijn? Lijkt me heel dubbel voor jullie. Was ze aterme geboren of prematuur? Hier nog steeds moe al lijkt het een ietsepietsie minder te worden maar ja heb ook 4 dagen vrij gehad en nu weer 2 avonddiensten werken dus ben benieuwd hoe ik me woensdag voel. Hier sinds gisteren forse pijn in mijn linkeronderrug. Aan de achterkant van mijn bekken zeg maar.. Beetje vroeg voor bekkeninstabiliteit toch? Las online dat je dit pas vanaf week 20 ongeveer kreeg omdat dan de stof relaxine wordt aangemaakt. Met de 1e kan ik me niet herinneren zo'n last te hebben gehad. Nou ja misschien is het gewoon van mijn kleine (zware) dreumes sjouwen.
Hoi hoi Iedereen een goed weekend gehad?? Veel gekletst weer zie ik.... Voor op de lijst 9 maart VK (geen echo, wel hartje luisteren) Combinatietest Wij doen ook de combinatietest, mijn zorgverzekering vergoed deze als het goed is wel, daarom ben ik overgestapt. Afgelopen donderdag bij de vk geweest. Ik dacht mij te herinneren dat bij de 1e, wij de 1e afspraak ook het hartje gingen proberen te zoeken. Blijkbaar hebben zij teveel negatieve ervaringen gehad, want nu was het echt alleen een gesprek, zoooo raar en beetje teleurstellend doen ze het tegenwoordig pas na 12 weken. Naja nu de volgende afspraak bij precies 13 weken, tenzij de termijnecho anders zegt. Dus zit nog wel even in spanning of alles nog steeds goed is.
Goedemorgen! Weten jullie wanneer je moet bloedprikken? Alle eerste dingetjes, bloedgroep, resus etc... Heb wel de formulieren meegekregen, en waarschijnlijk heeft ze ook gezegd in welke week het zou moeten. Maar zo'n eerste afspraak komt er zoveel op je af, ik ben het gewoon weer vergeten! De vorige keer zei ze dat het met een week of 12 volgens mij wel kon. Kan natuurlijk altijd even de VK bellen, moet toch nog voor de echo Maar wie weet weten jullie het!
Minimeinside: Bij mij is dat bloed de 5e al afgenomen. Dit vind ik op de website van het RIVM. Wanneer krijgt u het bloedonderzoek? Het bloedonderzoek moet zo vroeg mogelijk in de zwangerschap plaatsvinden. Bij voorkeur vóór u 13 weken zwanger bent. Als het laboratorium een afwijkende uitslag vindt, kunt u meestal tijdens de zwangerschap al een behandeling krijgen. Hierdoor wordt de kans kleiner dat uw kind ziek wordt.
Ik heb ook al een labformulier meegekregen en ga woensdag al bloedprikken. Volgende week dinsdag weer afspraak bij de verloskundige. Om 12.30 echo! Spannend hoor^^
Succes Noortje! Altijd fijn om definitief bevestiging te krijgen! Brondy ik heb het nog kunnen wijzigen op de lijst!
Ik heb 19 Januari al bloed laten prikken. De volgende afspraak kreeg ik de uitslag. Ik en mijn kleine man zijn net wakker. Ga effe opstarten!
@Diazz Goedemorgen Ik ben alweer 3 uurtjes aan het werk @jingle Thanks @noortje ah dat is fijn, ik moet nog een week wachten @minime Ik heb ook al een formulier, maar mag wachten. Moet voor de combinatie test ook nog een x bloed laten prikken. De vk zei dat ik dan het beste even kan wachten tot na de termijn echo (10+2), nieuwe formulieren bij de vk ophalen en dan zsm bloed prikken.
Echo gehad, zag er allemaal erg goed uit. Wel een week teruggezet! Nu dus 8.5 ipv 9.3 weken. Kan ook wel kloppen aangezien ik pas na 5 dagen overtijd een licht positieve zwangerschapstest had. Over 3 weken opnieuw termijnecho. Hartje klopte mooi. Armpjes zag je al iets!
Wat fijn dat het er goed uitziet! Blijft toch spannend he?! En scheelt maar 5 dagen, dat is netjes hoor
voor op de lijst: 26 februari nekplooimeting en termijnecho Hier gaat het verder allemaal goed. Misselijk is weg in de ochtend. Heb wel voor het eerst in mijn leven een koortslip Iemand een tip wat te smeren?
Sorryyy dat ik zo weinig meeschrijf! Tijdens m'n eerste zw was ik hier niet weg te slaan maar nu ben ik de hele dag bezig met zoon. Ik merk dat ik savonds echt heel moe ben en geen zin meer heb om dan op het forum te kijken ofzo. Hoop heel erg dat ik straks weer wat meer energie krijg Wij moeten nog een weekje wachten tot de termijnecho. Spannend weer.. We hebben hem pas om 7 uur in de avond. Vind ik zelf irritant want dan wacht je er de hele dag op haha. Vinden jullie de tijd ook zo langzaam gaan? Ondanks dat ik de hele dag bezig ben gaat de tijd zo traag.
Eindelijk klaar met werken. Dat hakt er wel even in om na 3 weken avonddienst ineens weer om 4:00 uur naast je bed te moeten staan!. Noortje Fijn een goede echo! lekker genieten. rbnlin mijn vriend heeft regelmatig een koortslip en smeert dan sofirax (als ik het goed schrijf) Mijn darmen zijn vreselijk van slag! Heel me buik is ervan opgezet. Hoop dat ik gauw geen last meer van darmkrampen heb.
@rbnlin Geen ervaring met koortslip, gelukkig @Chocochippie Dat geloof ik graag. Ik vind om 6 uur opstaan al verschrikkelijk. Mijn darmen zijn ook behoorlijk aan het rommelen. @annelie566 Dat geeft toch niks. Ik ben er nooit in het weekend, te druk met andere dingen. Ben het helemaal met je eens, wat gaat de tijd traaaaaaaaaaaag. Ben aan het werk, maar de uren gaan zo langzaam voorbij. Ben ook niet echt vooruit te branden @Noortje15 Wat fijn zeg Moeheid Wie heeft er nog meer zo'n last van die vermoeidheid?? Ben echt niet vooruit te branden op mijn werk, het liefst blijf ik de hele dag thuis. Nog ruim een week en het dan maar eens mijn baas vertellen. Fijner is om later te beginnen maar dan is het extreem druk op de weg miss dan toch maar gewoon eerder naar huis of even op een bankje rusten ofzo.