Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ga het vrijdag vertellen op het werk. Er zijn al wel een aantal collega's op de hoogte.
    Van het weekend ook naar me vader en dan de rest van de familie.
    Dan is iedereen weer op de hoogte.

2. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Matonneke... Het is logisch dat je nog niet op en top blij bent. Je maakt een hoop te gelijk mee in een korte tijd zo te horen. Het heeft tijd nodig en dan komt het genieten van de zwangerschap vanzelf. Negatieve reacties omdat het de 5e is, tja dat zegt meer over de mensen die zo reageren dan over jullie. Ik bedoel al is het iemands 10e kind zolang ze er zelf achter staan zou ik niet negatief reageren maar het juist leuk vinden. Ieder is anders en beslist zelf over wel of geen kinderen en hoeveel. Gewoon proberen om de negatieve reacties naast je neer te leggen. Ik hoop wel voor jullie dat je man het dipje snel te boven is en lekker samen met jou kan genieten.

Brondy... Dat scheelt inderdaad ook. Hier weet eigenlijk niemand dat we bezig waren met zwanger worden. Mochten we terug gezet worden dan proberen we het nog even geheim te houden maar of dat lukt weet ik niet.

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    ook dat mateloze blije stuiterende enthousiasme van vooral mijn moeder en zus kijk ik nog niet naar uit. Ik wil zelf er het gelukkigst mee zijn en nu voel ik me nog niet zo. Pas als ik dat gevoel heb wil ik het delen. Of dat nu volgende week of pas met 20 weken zo is.
    Kost me ook geen moeite om het voor me te houden. :D
    gek mens ben ik

4. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Wow nog zo lang voor de termijnecho! Heb je al wel een eerste echo gehad, of gaat de termijnecho ook gelijk je eerste echo worden?
    Kan idd zijn dat je het gemist hebt over mijn alleen zijn.
    Mijn relatie op afstand (buitenland) is in December geeindigd, en 31-12 had ik de eerste licht positieve test in handen.
    Niet helemaal gepand, maar we zijn zelf niet voorzichtig geweest, maar beeb is ontzettend welkom! Ook bij de papa trouwens, waar het contact de laatste paar dagen ontzettend goed mee is. We waren het gisteravond zelfs eens over namen :)
    De liefde is er nog steeds, maar voor nu geen relatie.

MAtoneke wow meis! Dat kinkt allemaal heftig! LIjkt me dan ook best lastig om helemaal op die roze wolk te klimmen en te blijven zweven. Je mag hier altijd je hart uitstorten hoor!

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ah zo, naja wel een erg leuke kers toch ;)
    Hoeveel jaar zit er nu tussen, als ik vragen mag, gewoon nieuwsgierig hoor....
    Maareuh ik zit ook nog niet te wachten op mijn uber enthausiaste schoonmoeder hoor. Die kan zo heerlijk overdrijven, helemaal nu schoonzus nog niet klaar is voor kinderen, wel al lange tijd een relatie hoor.

MiniMeInside
    Wat fijn dat het contact weer goed is :)

Zeeuwse
    Dan hoop ik voor je dat jullie niet terug gezet worden, hoef je het ook niet geheim (proberen) te houden

6. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Wij hebben L van net 10 (eind januari)
    Wij hebben I van bijna 9 ( 14 maanden verschil)
    Wij hebben A van net 2 ( vorige week donderag)
    Wij hebben R van bijna 1 (as. Vrijdag , 12maanden)
    En daar dus met half jaar baby bij.
    Voor het gemak denk ik baby S want LIARS is wel leuk :D

@minimeinside dankjewel!!!

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Liars, hahaha :D Klinkt goed!
    Tuurlijk is deze kleine hartstikke welkom! Maar dat betekendt niet dat het allemaal rozengeur en maneschijn moet zijn.
    Ik durf echt amper te klagen, terwijl ik me af en toe echt verrot voel. Puur omdat ik vind dat ik niet mag klagen omdat we 3 maanden geleden ons kindje verloren zijn. Hoewel ik ontzettend dankbaar ben voor dit nieuwe wonder, baal ik best weleens als ik weer doodziek platlig. Durf het alleen niet te vaak te benoemen ;)
    Dus ik begrijp echt heel goed wat je bedoeld. En gelukkig heb je nog 6 maanden voordat jullie kers op de taart geplaatst zal worden haha!

Ik voel trouwens ook niet de behoefte om deze zwangerschap bekend te maken. Ik hou dus ook echt voorlopig mijn mond :D

8. LenLJ

LenLJ Lid

11 jan 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Brondy,
    Wat grappig dat jouw collega met verlof gaat en je benieuwd bent hoe je leidinggevende gaat reageren. Hier bijna hetzelfde verhaal: collega gaat half april tot eind juli met verlof, andere collega heeft een maand onbetaald verlif gekregen. Zo kon de invaller een maandje langer blijven. Ben benieuwd naar haar reactie als ze zich bedenkt dat ik van(waarschijnlijk) eind juli tot december afwezig ben!
    Ik zal het haar wel deze week al vertellen. Vanwege vele veranderingen (zorg en welzijnssector) heeft ze gevraagd of ik tot december 4 uur op mijn contracturen wil. Wil ik wel! Krijg ik ook meer betaald tijdens verlof. Maar zal eerlijk zijn tegen haar... Wish me luck dat ze het mij toch gunt...

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    oh ik snap jou ook zo goed. Maar ook jij mag er soms best hardop van balen hoor. Het is verschrikkelijk wat je hebt mee moeten maken. Maar dat roep je niet over jezelf af door af en toe flink te balen. Dus lekker doen.

hoe gaat het hier gisteren met jongste zoon naar de spoedeisende hulp geweest. Had zijn vingertjes tussen de deur gehad. Behoorlijk dik en we waren bang dat hij er twee gebroken zou hebben. Hij blijkt zijn ringvinger en pink zwaar gekneusd te hebben. Zo sneu.
    Verder zelf weer erg misselijk. Drukke dag vandaag. Zo ook morgen en dan vrijdag verjaardag van de kleine man.
    Fijne dag dames

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hihi ja grappig.
    Maar de laatste dus 1,5 jaar. Vind t nog meevallen hoor.
    Achja sommige mensen kunnen gewoon niet blij zijn voor anderen die zo gezegend zijn met meerdere kids.
    Ik zou er wel heel graag 4 willen, maar manlief wilde er eigenlijk maar 2, dus compromie is 3 ;)
    Had t ook wel leuker gevonden als tussen 1 en 2 minder leeftijd zou zitten, maar het heeft ons 1,5 jaar geduurt helaas. Achja ben nu allang blij dat het uberhaupt gelukt is zonder hulp.

LenLJ
    Hihi, inderdaad bijna zelfde situatie. Ik duim heel hard voor je dat ze het jou gunt.
    Mijn contract wordt vanaf april ook weer fulltime, ben nu al extra uren aan het maken zodat ik straks tot mijn verlof gewoon hetzelfde ritme heb als nu (1x in de 2 weken 4 dagen werken), hopelijk houd ik dat vol.

11. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Vertellen op werk Ik denk dat ik het pas hoef te vertellen als ik andere bedrijfskleding nodig ga hebben. Doe 2 dagdelen p/w vrijwilligerswerk dus ze merken het toch niet ;) Of ik moet mijn leidinggevenden tegenkomen tijdens dat onderzoek waar ik aan meewerk in het zhuis. Dat is namelijk op hetzelfde stukje gang als waar leiding zit... Maar dan ben ik 12w5d zwanger, dus is het overal al bekend.
    Vanochtend gebeld met VK, helaas ga ik de echo niet vergoed krijgen die ik nog graag wil rond de 11/12e week. Dus dan maar 30 euro ertegenaan gooien. Want heb gewoon die zekerheid nodig.
    Echobureau gebeld en 24 februari mag ik langskomen :D En dan ga ik ook iedereen in omgeving (facebook) shockeren en het bekend maken.

Dus voor het lijstje: 9 sept uitgerekende datum, 24 Februari echo, 6 maart VK hartje luisteren

12. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Minimeinside... ik zou ook de extra zekerheid willen hebben en 30 euro valt nog mee. Ik dacht altijd dat al die extra echo's vrij duur zouden zijn.

13. Chocochippie

MiniMe Je kan lekker snel terecht dat is wel fijn!.
    snap dat je echt geen 11 weken in onzekerheid kan zitten en voor die 30 euro kan je het niet laten.

hier geen last van mijn darmen op dit moment wat een opluchting. Wel nog steeds misselijk :(

morgen de echo:D hoop zo dat alles goed is!

14. annelie566

annelie566 Niet meer actief

minime Fijn dat je zo snel terecht kon. Hier zijn pretechos ook 'maar'30 euro dus misschien laat ik er nog eentje doen met 13 weken maar aan de andere kant vind ik ook dat ik wat vertrouwen moet hebben in de baby ofzo.

ik heb eigenlijk nergens last van behalve van mn humeur, de moeheid en dat ik soms ineens heel erg moet kokhalsen. Vooral tijdens het verschonen van mn zoontje ga ik steeds bijna over mijn nek terwijl ik hiervoor alle luchtjes wel kon hebben. Maakt het toch wat lastig soms.

Ik weet nog niet of én wanneer wij het bekend gaan maken op facebook. Ik ben dan toch zo'n doemdenker die dan denkt 'maar stel dat...het met 16 weken misgaat'dan weet heel facebook dat.

chocochippiesucces en vooral veel plezier morgen bij je echo! Ik ben wel een beetje jaloers:p

15. Chocochippie

Annelie nog 5 dagen en dan mag jij ook weer! Lastig he dat wachten :p

16. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames ben zooo gelukkig vandaag mijn termijnecho gehad en wowww zag al de armpjes en beentjes kijk maar ben helemaaaaaal in de wolken:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      10
  17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Angie , gaaaaaf he?! Heel blij voor je! Prachtige echo :) Wat is nu definitief je uitgerekende datum?

Chocochippie , heel veel plezier morgen! Geniet ervan!

Matonneke, jeetje wat zielig! Hoe gaat het nu met de kleine man? Heeft hij er nog veel last van?
    Alvast succes met de voorbereidingen voor vrijdag en beterschap voor je kleintje.

Ik ben echt helemaal gesloopt. Deze oma gaat knockie :D

18. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Tot 12 weken is hier de echo op eigen verzoek 30 euro, vanaf 12 weken is ie rond de 40 en dan de echo waar je meer tijd krijgt (de pretecho denk ik) is rond de 60 euro.
    Voor mij was het nog wel ff het overwegen waard, van normale inkomen (uitkering) zou het niet kunnen. Maar gelukkig had ik nog wat op spaarrekening, wat nu ook gebruikt moet worden voor de uitzet ed. Dus was blij dat het niet duurder is dan 30 euro.
    En ondanks dat ik nog meewerk aan het onderzoek, waar ik ook een echo krijg, wilde ik het toch van te voren zeker weten of het allemaal nog goed is. Niet dat ik dat tijdens dat onderzoek tegenkom.

ANgieebrahim Mooi!!! Er staan 2 weekaanduidingen op zie ik? 9+1 en 9+5 en je banner zegt 10w...welke is de goede??
    Maar heerlijk hé weeer een goede echo. Glimlach niet meer van je gezicht gekregen? Dat had ik vorige week namelijk haha!

Chocochippie gelukkig zijn je darmen weer normaal! Heel veel plezier en succes morgen bij de echo!

19. Chocochippie

Zeeuwse veel succes zometeen!

Babynijn & witje ook veel succes vandaag :)

Angieebrahim jeeej weer een goede echo! Is de uitgerekend datum veranderd?

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Chocochippie
    Succes vandaag bij de echo!!

@Angieebrahim
    Mooie echo, fijn he dat alles goed is??

@MiniMeInside
    Snap wel dat je zekerheid wilt en als je die 30 euro kunt missen, moet je het ook vooral doen.

@annelie566
    Vervelend dat je die luchtjes nu niet kan verdragen.
    Moet zeggen dat als nu iemand bij mij op werk soep heeft dat ik het ook verschrikkelijk vind ruiken en dat ik soms gewoon ruik dat sommige kantoren muf ruiken terwijl ik er alleen langs loop, bleegh.

Wou dat het alweer woensdag was, dan heb ik eindelijk de echo, pffff wat duurt wachten lang zeg. Helemaal als je dan van iemand anders hoort dat een vriendin van haar bij 6 weken een goede echo had en bij 8 niet meer :( Ik had ook bij 6 weken een mooie echo

Deel Deze Pagina