Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ook hier weer een goede echo! Ik ben op de echo van vandaag 3 dagen verder, dus ze hebben al snel naar de nekplooi gekeken. Is nu 1.3 mm. Hoop zo dat ie dit keer zo smal mag blijven.
    Hoe gaat het hier verder met iedereen?

2. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Vanochtend de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Alles was goed en zag er goed uit, duidelijk te zien ook en het lag precies goed voor de meting. Al was het wel druk aan het spartelen.
    Ik ben 1 dag bijgesteld van 10w1 naar 10w2.

Voor de lijst:
    Ik word morgen 30 dit mag evt al aangepast worden.
    Datum wordt 8 September ipv 9 September
    5 Maart Intake
    1 April Echo
    28 April 20weken echo

3. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Ik moet om 15.45 uur en ben toch stiekem best zenuwachtig.

Hebben jullie ook zo'n last van obstipatie? Ik moet iedere dag naar wc, maar oh, wat een pijn.... Had het ook bij vorige zwangerschap... dus extra veel vezels eten!

Fijn voor de meiden die goede echo's hadden!

4. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow geweldig he om te zien super fijn hopelijk blijft alles goed gaan maar we blijven positief!
    Ik ben nu 9 weken en 3 dagen, 14-09 uitgerekend super spannend allemaal!

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Angieebrahim
    Dan zijn wij nu even ver :) ben ook 14-09 uitgerekend!

@Diazz
    Ah fijn dat de echo goed was en dat ze ook even naar de nekplooi gekeken hebben. Hoop zo voor jullie dat het deze x klein blijft.

@BabyNijn
    Moet minder vaak dan normaal, maar wel moeizamer. Probeer dan ook veel water te drinken, dat moet ook helpen.

@zeeuwse
    mooi dat bij jou ook alles goed is. Fijn om te horen dames :)

6. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    hoihoi

ook ik heb gisteren een prachtige echo mogen hebben.. en wil hem heel graag met jullie delen :)..
    Ik had tot aan toen de kleine nog niet zien bewegen , telkens sliep het en dat was volgens de gynaecoloog normaal.. maar het zat mij toch niet zo lekker en maakte me ook gisteren weer zorgen toen het er heel stil bij lag dus de gyn adviseerde mij om ff te hoesten.. (was wel zielig achteraf gezien) maar de kleine schrok zich wild en begon ineens te spartelen en paar keer met zijn handjes te zwaaien en slaan zovan; laat mij slapen!! en daarna rolde het ook nog eens om.. dit was zo mooi om te zien dat ik mijn tranen op dat moment ook even niet meer inhield.. zo'n wondertje is t compleet en al en ik ben zo blij dat t zo goed ermee gaat..

volgens de gyn neemt na zo'n echo de kans op een miskraam nu nog meer af alleen staat mijn vriend nu te springen om het op facebook te zetten.. maar ikzelf wil toch liever nog ff een weekje wachten... ik hoef vanaf nu ook niet meer naar de gynaecoloog maar naar de verloskunde :) wel jammer ivm minder echo's maar heb t voor mekaar gekregen er toch nog over 1.5 week een te krijgen!.. dus ff voor de lijst; 20 februari intake verloskundige en 24 februari termijn echo

Bijgevoegde bestanden:

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ashley fijn van je goede echo!. En toch nog even zien bewegen zo leuk :).

dacht dat ik om 15:30 moest kijk ik in de agenda moet ik een kwartier later. Begin nu wel nerveus te worden .
    als alles goed is gaan we het vanavond nog aan mijn vader vertellen als die thuis is. Ben benieuwd hoe die zal reageren.

8. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Chocochippie ja was heel fijn om te zien :) ik hoop dat jij ook zo een goeie echo hebt! ik ken dat wel dat nerveus zijn.. ben t elke keer weer.. maargoed succes!! komt vast goed.

9. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    trouwens.. sinds een aantal dagen nog vermoeider dan anders! niet normaal.. als ik sochtends opsta voor mijn stage dan word ik gewoon niet helemaal wakker meer lijkt wel.. ben dan ontzettend beroerd en alles voelt zwaar, alsof ik zware blokken aan mijn armen en benen heb hangen pff . hopen dat dit snel weer verdwijnt. misselijkheid gaat nu wel weer de betere kant op gelukkig

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dank je wel Brondy! Jouw goede echo komt ook hoor! Maar ik herken jouw angst. De ergste scenario's gaan door mijn hoofd. Maar probeer vertrouwen te houden in jullie kleintje.

Angie, ook een mooie datum! Hoe voel je je?

Ashleyy, ook al zo'n mooie echo! Gaat de goede kant op hier met de september baby's.
    Onze kleine was ook weer heerlijk aan het spartelen :)

Zeeuwse, super fijn dat je ook een goede echo gehad hebt en het hartje hebt gehoord. En natuurlijk alvast gefeliciteerd voor morgen!!

Babynijn en Chocochippie, heel veel plezier zo, geniet ervan dames!

Minimeik heb ook zo'n last van obstipatie. Ben nu begonnen aan extra olijfolie :D Doet wonderen!!

Annelie, sterkte met de misselijkheid. Hopelijk is het einde in zicht...

11. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles gaat hier goed! Mooi hartje, zelfs kort gehoord, en alles erop en eraan. Ongelooflijk wat je allemaal al ziet bij zo'n mini mensje.

Ik ben 5 sept uitgerekend, dus iets terug gezet. 10 weken en 5 dagen nu.

12. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Diazz, Ik heb geen obstipatie hoor ;)Dat is Babynijn... gaat hier allemaal gelukkig nog vrij makkelijk.
    Hoe was je echo????

Wat een goede verhalen allemaal weer! Laat die baby's maar mooi groeien met nog heel veel mooie echo's en hartslagen :)
    Hebben de dames die ook al een hartje hebben kunnen luisteren een inwendig of uitwendige echo gehad??
    Ik heb het alleen nog maar zien knipperen en niets gehoord helaas. Maar mijn echo was dan wel inwendig...Is het dan anders?

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh, hahaha! Kan het allemaal niet meer bijhouden :D Fijn dat het bij jou nog wel 'gesmeerd loopt', haha!

Ik heb het hartje gehoord tijdens uitwendige echo. Vandaag ook weer even mogen luisteren, echt prachtig!

14. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Dan hoop ik snel een uitwendige echo te kunnen krijgen! Wie weet lukt het over 2 week :) En anders 6 maart vast wle bij de VK, maar dan zonder beeld.

15. Chocochippie

Haay dames!

Ook hier een goede echo :)
    Wat een opluchting.
    Wel een behoorlijk draakje want mee werken wilde die niet.
    Voordat ze em kon opmeten waren we 25 minuten verder dus heb lang genoten van de kleine.
    De kleine bewoog ontzettend veel!
    Ben 3 dagen vooruit gezet :D

voor op de lijst
    5 september uitgerekend
    10 maart; controle verloskundige

16. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chocochippie,
    Fijn! En precies even ver zwanger! :) Grappig dat jouw kindje niet wilde stil'zitten'. Die van mij zwaaide een keer met beide armen en lag er verder relax bij.

Minimeinside,
    Ik had een uitwendige echo nu en het verraste me dat we het hartje te horen kregen, want vorige keer 'mocht' dit pas vanaf een week of 13. Tenminste, toen was het pas bij de controle en niet bij de termijnecho.

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijn Chocochippie ! Goed nieuws, nu weer verder genieten!

18. Chocochippie

Babynijn Ja inderdaad!. De hele tijd stuiterde die heen en weer. Moest even kuchen van de vk zodat ie hopelijk weer even goed ging draaien maar de kleine vind het een lekker gevoel als ik hoest want gaat dan juist stil liggen.

Hier nog geen hartje gehoord ga ik volgende keer horen met 14 weken.
    De echo is zowel uitwendig als inwendig gemaakt omdat het zolang duurde voordat ze eindelijk een goede meting kon doen ging ze van uitwendig naar inwendig naar uitwendig.
    Ach ik heb lang kunnen genieten van de kleine en 3 leuke echo foto's.

19. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    He brondy wat leuk! Inderdaad zelfde dag uitgerekend super leuk en spannend allemaal wanneer heb jij je volgende echo?

20. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat heerlijk zeg, al die goede prachtige echo's.
    Hopelijk heb ik over 4 weken ook een mooie echo met een kloppend hartje :)

P.S. ik vind het in deze groep leuker/fijner als in de andere groep waar ik me heb aangemeld. Ik heb veel meer meeleven gevoeld van jullie in de onzekere vorige maand

Deel Deze Pagina