Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ja, heerlijk zo'n stuiterbal :D We hebben het nog niet bekend gemaakt, dit willen we na de uitslag van de NIPT doen, als alles goed is. ( hoop het zo)
    Ik moet het morgen wel op mijn werk vertellen. Ik kan niet weer 9 uur mijn buik inhouden whahaha :p

Matonneke, ik ga het topic eens opzoeken. Wie weet! Jij nog steeds bloedverlies? Wel vervelend! Maar je vindt het niet zorgelijk toch? Eigen gevoel zegt gelukkig heel veel ;)

Angie, voel jij je al beter? Lijkt me vreselijk zo'n allergie. Hopelijk zijn de nachten in ieder geval beter!

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diazz,
    Omdat je zei: Mega drukke baby in de buik!

Dus ik dacht dat je dat bedoelde haha. Maar je bedoelde natuurlijk op de echo!

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Jaaaaaa :D De kleine wil maar niet stilliggen, vandaar megadruk. Het duurde vandaag 10 minuten voordat de nekplooi goed gemeten kon worden, hahaha :p Maar van al het stuiteren voel ik nog niks, helaas...

4. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ben daar te nieuwschierig voor dus binnenkort hopelijk ook zo een mooie echo:D

5. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb verhoogde dosis pillen gekregen slik nu
    2 op een dag en siliconen creme het gaat wel wat beter maar voel
    Het helaas nog wel ook snachts slaap nog niet door hopelijk komt
    Daar snel
    Verandering in want het is echt vervelend :$

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Diazz ook al een stuiterbal! Hier duurde het met de termijnecho 25min voordat het eindelijk goed lag en heeft ze het beeld gelijk stil gezet aangezien de kleine gelijk weer omdraaide :p.

Vandaag was ik bij me moeder en die is nogal van de bakerspraatjes. Deed me jas uit en het eerste wat ze zei was "Je krijgt een jongen!" Ik was wat verbaasd maar ze zei dat ze aan mijn buik zag dat het een jongen word. Vond het wel erg grappig aangezien andere echt zeggen dat het een meisje word. Nou we zullen het allemaal in September weten :D

7. Chocochippie

Angieebrahim ik las je andere topic ook net. Lijkt me vreselijk zoveel jeuk! Is het nog wel een beetje te doen met die zalf of krab je jezelf een ongeluk?

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Diazz
    ja daar ga ik dan maar vanuit.
    He fijn zeg, en nu loop je dus precies een week voor??
    Maar wel beter om die 'nieuwe' datum aan te houden voor verlof toch??

@Angi
    Vervelend zeg dat je nog zoveel jeuk hebt. Hopelijk werken de pillen snel en kun je gewoon doorslapen.

@Matonneke
    Bloed?? He wat naar :( hopelijk stelt het niks voor.

Echo
    Kun je gewoon vragen of ze een foto van de NUB kunnen maken??
    Volgende week hebben wij een echo, wel de nekplooimeting.
    Weet iemand van jullie hoelang het duurt voordat je daarvan de uitslag krijgt? De combitest...

Broeken
    Euhm ik draag al zwangerschapsbroeken ;) zitten toch wat fijner dan mijn eigen broeken en had er toch al een paar. Al zitten die te los :( 2 weken geleden wilde ik kleertjes kopen voor zl, daar hadden ze ook aanbiedingen op de zwangerschapskleding. Ml zegt: heb je hier al gekeken?? blij dat hij dat zei, naar huis gegaan met 2 super fijne broeken.
    Maar bij de 1e zwangerschap ook heel lang niet nodig gehad hoor en ook heel lang uitgesteld, gebruikte een speciaal elastiekje.

12 weken
    Ook ik zal woensdag de 12 weken bereikt hebben :D

klachten
    Mijn borsten zijn nog wel gevoelig, heb niet het idee dat ze nog groeien op dit moment. Misselijkheid is nu op zijn piek, lijkt wel. Pfffff nog niet zo beroerd geweest, gister was echt erg. Zelfs met zl niet zo beroerd geweest.

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hier ook terug misselijk.
    Dochterlief doet niks anders dan overgeven. Ikzelf ben ook erg beroerd en weet nu al dat ik vannacht aan de beurt ben.
    Zo naar dat juist nu lief moet werken van 07:00-21:00 uur de hele week.

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Brondy, ze willen geloof ik gewoon de datum van de termijnecho aanhouden. Het begon met 2 dagen, volgende echo waren het 5 dagen, en gisteren een week :$ Kleine zal wel ietsje groter zijn dan gemiddeld, maar ze kunnen er ook iets naast meten natuurlijk. Wel heb ik het bij al mijn kinderen gehad hoor, dat ze steeds iets groter waren.

Combinatietest, Bij ons werd ik dezelfde middag nog gebeld met de uitslag vorige 2 zwangerschappen. De eerste zwangerschap duurde het een aantal dagen. Ik geloof dat ik toen later bloed heb geprikt.

Gek genoeg draag ik mijn oude broeken nog. Dit zijn wel heupmodellen, dus sluiten onder de buik. Maar ik moet zeggen dat het écht niet lekker meer zit, dus mijn positiekleding ligt ook hier alweer klaar.

Matonneke, veel sterkte met alles. Het zit je niet mee, hoop dat jij en dochter gauw opknappen. En anders misschien wat hulp vragen?

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Mijn schoonzus presteert het steeds. Eerst kwam ze op kraambezoek terwijl ze waarschijnlijk kinkhoest had. Nu met verjaardagen met een virus.

Zij gingen eerst, nu wij erachteraan en mijn zus en kiddo tegelijk met ons. (Ook op de verjaardagen opgepikt)

Man o man het lijkt zo maar niet over te gaan. De eerste was draait. De volgende staat al in wacht.
    Diarree is er nu ook bij.

Mijn maag leegt zichzelf ook al.
    En die luchttttt:(

12. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Matonneke, beterschap meis!
    Ik ben het met Diazz eens, misschien toch iemand vragen om ff te helpen?
    Hoop dat het snel de goede kant weer op gaat met jullie!

@Angie, klinkt heftig zeg! Hoop dat de pillen en creme nog ff beter hun best gaan doen en je in ieder geval weer kunt slapen 'snachts! Sterkte!

Over een uur de afspraak, zenuwen gieren door mijn lijf!! Duimen draaien en iedereen zegt me wel dat het goed zit, maar ik ben dan meer van het eerst zien, dan geloven typje... Ik hou julllie op de hoogte!

13. Chocochippie

MiniMe & Ashleyy heel veel succes vandaag!

Matonneke beterschap en inderdaad zoals de andere dames zeggen waarom vraag je niet om hulp dan kan je zelf ook even uitzieken?

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Ohhhh spannend. Heel veel succes en hopelijk kun je er van genieten.

hulp zit helaas al bij een ander. Dus vandaag geen hulp beschikbaar. Mijn familie woont ook te ver weg. Vriendinnen kijken wel uit. Die willen hun eigen kids niet ook ziek. Begrijpelijk ook.

15. Chocochippie

Ah ja das wel logisch, maar wel erg lastig als je 4 kids heb en zelf ook niet helemaal lekker ben.
    Als je man vanavond thuis is lekker onder de wol kruipen!

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ik hoop dat ik eerder in bed kan. Hihi. Hij is pas tegen tienen thuis. Drukste week van het jaar op het werk. Dus dagen van 14 uur op het werk. Hopelijk willen de kleintjes straks middag tukken. De groten redden zich wel even. Voordeel wel het ruikt nu lekker naar dettol.

babyboek schrijven jullie ook iedere week van de zwangerschap hoe het gaat enzo? Hier inmiddels alweer in het vijfde boek bezig. Is zo leuk om terug te lezen..:)

17. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ben alleen maar aan het krabben slaap daardoor ook zo slecht door de zalf en pillen gaat het nog wat beter maar nog niet helemaal... hopelijk deze week.. dat ik ook beter slaap...

18. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Verschrikkelijk! Wat moet dat naar zijn. Ik heb geen idee hoe dat is. En daarom misschien een domme vraag maar is dit tijdelijk of voor de rest van de zwangerschap? Hopelijk vind je iets dat werkt. Ik weet niet of de tips tegen eczeem ook helpen (geitemelk en paardezweet?)

19. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ooooooh ik ben zoooooo blij!!!
    Het zat allemaal helemaal goed! :D :D
    Omdat het een echo eigen verzoek was, zelfs een usbstickje meegekregen met 2 filmpjes en 3 foto's + nog 5 uitgeprinte foto's.
    Hartje geluisterd en beeb was goed te zien via de buik, maar uiteindelijk om nóg iets duidelijker te kunnen zien heeft ze ook nog een inwendige gemaakt :D
    Wel wakker moeten maken, en daarna heerlijk zien bewegen :)

Gelijk maar mensen gaan shockeren op FB, dus het is helemaal bekend nu :) Mijn dag kan niet meer stuk!

Bijgevoegde bestanden:

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Geweldiggggggg! Gefeliciteerd!
    Geen duidelijke nub. Wel een vermoeden;)

Deel Deze Pagina