Ooooh wat ontzettend fijn zeg! Wel weer een opluchting lijkt me, maar ja dat zwaar tlllen gaat dus lastig worden met 2 kleintjes. Hoop dat het allemaal snel weer beter gaat!
Fijn dat de nekplooi in ieder geval goed is! En dat ook zij niet gelijk reden tot paniek zag. Hopen dat de uitslag er snel is, zodat je die roze/blauwe wolk weer op kan.
Zo, ik heb vandaag weer mijn steentje bijgedragen aan een onderzoek naar vroegtijdige pre eclampsie. Ze gaan dan de bloedtoever naar placenta etc meten, bloed is afgenomen en bloeddruk gemeten. De echo was best pijnlijk, ze heeft echt zo ontzettend hard op mijn buik lopen duwen met dat echo ding. Door die overgewicht moet het natuurlijk door een laagje heen voordat ze de bloedvaten kunnen vinden. Ook nog ff baby gekeken, was weer goed gegroeid en volgens haar ben ik 13 weken Stapel foto's meegekregen die jammer genoeg hééééél erg onduidelijk zijn. Op 2 na, eentje van een arm en uiteindelijk nog eentje van de hele baby. Maar die zijn ook pas gemaakt toen ze een inwendige echo gingen maken. Hoorde ook bij de studie, in en uitwendige echo. Beeb hoefde niet wakker gemaakt te worden dit keer, want lag goed te zwaaien en te bewegen Hartje nog even gehoord en die was ook weer prima. Begint nu toch echt wel goed tot me door te dringen dat ik zwanger ben en dat het toch echt allemaal geen droom is haha! Beter laat dan nooit Ik kruip lekker op de bank en ff eten. Fijne avond meiden!
Ah lieverd, dat is het minste wat ik kan doen. 4 maanden geleden zat ik aan jouw kant, en ik weet letterlijk waar je nu doorheen gaat. Daarom weet ik ook dat het er bij jou zoveel beter uitziet. We gaan je er gewoon doorheen slepen deze slopende dagen. En met al die positieve energie die we jouw kant op sturen, moet het toch wel goed komen?!
Wat gaaf, je hebt lekker uitgebreid naar je kleine wonder kunnen kijken! Wel vervelend dat het zo'n pijn deed zeg. Dan geniet je toch een stuk minder he? Het word steeds echter nu, dus laat die wolk maar komen, toch? Eet smakelijk!
Dat is fijn. Sowieso is dit praatclubje prettig. We herkennen dingen bij elkaar en kunnen elkaar zo helpen, steunen en ondersteunen. Dank aan jullie allen.
Wat goed dat je dat doet. Jij helpt hun en zij jou door je lekker naar de beeb te laten gluren. Fijn dat het allemaal goed gaat. Geniet ervan.
Het is vast in het begin weleens gezegd maar wie hebben er al kindjes? Hoe ga je ze vertellen dat er een broertje of zusje aan komt/erbij betrekken? Ik heb zelf een dochter van 2 en zij is sinds een paar weken druk met haar poppen. Flesje geven, luier verschonen, in haar mini buggy rond rijden. Onwijs schattig om te zien.
Hier een zoon van bijna 3 en een pleegzoontje van 2.. Pleegzoon snapt er nog niets van, krijgt ook nog niets mee, maar hij loopt wat achter dus dat is niet heel raar. Onze eigen zoon weet het al wel, hij vangt alles op mamma heeft baby in de buik, baby slaapt... Mama wel baby, ikke nie baby..
Aangezien wij het nóg steeds niet echt bekend hebben gemaakt, weet dochter ook nog van niks. Wij gaan het haar deze week wel vertellen. Eerder ging niet, want onze meid is een enorme kletstante! Zoon is net 2 jaar, en begrijpt er geloof ik sowieso weinig van, haha! Ik ben wel enorm benieuwd naar de de reacties
Wij hebben een dochter van 7 jaar en wij hadden het verteld en ze was super blij alleen deze dagen begint ze opeens te zeggen dat ze liever alleen wilt blijven haha want anders krijgt Ze geen aandacht meer dus dat gaat nog wat worden
Matonneke yeeeaah positief nieuws ! Wat fijn voor jullie. Noortje Wat een geweldige echo hahaha. Diazz, ik ben orderpicker dat houd in dat ik alle orders die zijn aangevraagd door in dit geval supermarkten bij elkaar verzamel. Dit kan ook heineken zijn. Vanaf ons gaat het naar de distributiecentra's van bijv albert heijn. Ik til ong van 1 gram tot 75kilo per product. Op dit moment hebben ze mij voornamelijk op (hoe toepasselijk) babyvoeding gezet en andere lichte producten tot een maximaal gewicht van 10kilo. Voor als je nu denkt dat ik een stevige dame ben met een hoop spierballen heb je het mis ben smal gebouwd en er is geen spierbal te zien!. Rbnlin pff wat moet dit slopend zijn voor jullie. Ik hoop voor je dat de uitslag snel binnen is. Ook vanuit hier een digi knuffel!. Ojaa en ik heb geen kinderen. Weet niet of ik nu iedereen gehad heb zo niet sorry dames. Maar ik ga plat. Ben gesloopt!
rbnlinspannend hoor! Hopelijk volgt de (goede) uitslag snel zodat jullie niet heel lang in spanning hoeven te zitten. Lijkt me behoorlijk slopend. kindjeshier een zoontje van 11 maand en die snapt er sowieso geen biet van haha.
rbnlin Fijn dat ze zo behulpzaam waren, hopelijk snel de uitslag. Ach wat schattig, dat is toch met meisjes wel makkelijker, het voorbereiden, denk ik. MiniMe Wat goed zeg! Minder dat het zeer deed, maar wel leuk dat je weer even kon spieken, toch?? kids Wij hebben een zoon van 2. Hij weet al sinds het begin dat er een baby bij mama in de buik zit. Maar nog nooit vertelt aan anderen. Hij zegt het ook alleen wanneer je ernaar vraagt. En hij snapt wel dat mama daarom een dikke buik krijgt. Wil nog wel kijken voor een boekje daarover. Wij hebben morgenavond de nekplooimeting, ben heel benieuwd en vind het toch wel spannend.
Diazz en andere nipt meiden, ik heb een vraag. Heb je de bloedbuisjes gezien en vooral weet je of dit in een zilverkleurig zakje is gegaan? Bij mij heeft de bloed prik dame het niet in die verpakking gedaan wat volgens een andere dame wel moest. Nu ben ik weer bang dat het bloed niet goed getransporteerd is of misschien zelfs wel open geklapt is door de luchtdruk in het vliegtuig. Heb al gemaild naar Antwerpen maar nog geen antwoord terug. Krijg ik dadelijk een foute uitslag of moet het weer opnieuw worden gedaan. Aaahhhh, het zit ons even niet mee zeg. Ik hoop dus maar dat het bij jullie ook niet in dat zakje gedaan is of dat het niet per se hoeft maar ja, waarom zitten de buisjes daar dan in? Onzekerheid ten top hier dus op het moment.
Ik kon mij dit eerlijk gezegd ook niet meer herinneren, dus heb het aan mijn vader gevraagd die erbij was. Volgens hem zijn de buisjes niet in een zakje of mapje gedaan ( waar wij bij waren dan), en bleven ze in het bakje ( wat op en neer gaat om het bloed vloeibaar te houden) liggen. Ik weet dus bijna zeker dat mijn buisjes ook niet in een zakje zijn gedaan.
Dank je Diazz voor je antwoord. Hoop zo dat ze dat ook niet achteraf hebben gedaan dan. Wat een klote spanning zeg pfff. Het liefst breng je zoiets zelf weg hè. Weet je zeker dat het goed gaat.
rbnlin, bij mij zijn de buisjes ook blijven liggen in het bakje. Geen idee wat er daarna mee is gedaan.. ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het bloed naar Amerika moest... Heel veel sterkte. Snap dat het ontzettend spannend voor jullie moet zijn...