Oke dan zie ik vanzelf de geslachten wel voorbij komen en zet ik ze erbij in de lijst Diazz als je het niet wilt zeggen zet ik er gewoon Verrassing neer. Iets in die trant in elk geval Brondy succes bij de vk vandaag
Goed idee Chocochippie, leuk! Ben benieuwd wat de verhouding gaat zijn Rbln, ik sluit me aan bij mijn voorgangsters, hopelijk heb je snel uitsluitsel! Verder lees ik mooie verhalen bij iedereen; tweede trimester, plannen van echo's, groeiende buikjes.... heerlijk he.... Ik sluti me ook hierbij volledig aan: het begint nu wat te tonen en daarmee ook dat vlinderige gevoel van binnen.... word gewoon máma ....... Kan het soms ook nog steeds niet helemaal bevatten, ook al hebben we het er vaak over en kopen we al dingetjes voor het prulleke, gek he? Zojuist mijn vakantie ingediend; ik mag, wat een luxe, in april nog een reis maken met papa, heerlijk vooruitzicht! Hoe is het met jullie vakantieplannen? Houden jullie (net als ik hihi) ook rekening met de zomervakantie, hoogzwanger zijn, enzo? Als het trouwens net zulk weer is als gister, nou, dan teken ik ervoor, zalig!
Vakantie... wij gaan niet op vakantie, ML neemt ook geen vakantie in de zomer omdat ik volgens de VK ergens tussen week 37 en week 42 zal bevallen, dus om dan eerst eind Juli/Begin Augustus vakantie te nemen dat doen we niet. ML pakt zijn 3 weken als de kleine er is. Wel neemt hij in April of Mei een weekje of een lang weekend vrij.
IK besef ook echt dat we in het tweede trimester zittten en begin me ook steeds beter te voelen en dat doet me zo goed, iets minder moe... en het buikje begint te komen... ik vind het heerlijk straks kunnen we lekker onze bolle buikjes delen wat een heerlijk gevoel! nu weer lekker aan het werk tot 6
Zo lekker veel gekletst, ga zo even bijlezen. Ben eigenlijk aan het werk, maar zo geen zin Vanmorgen bij de VK geweest en het was even zoeken naar het hartje, maar die klopte mooi de beeb is nu al extreem beweeglijk. Bloedwaardes ook allemaal goed. Wel Rhesus C-negatief, maar dat had ik bij de eerste ook en was ook verder niks aan de hand. Dus ga mij daar nu ook niet druk om maken. Vakantie Wij gaan in Juni weg, lekker 3 weken kamperen in Italie. Ben nu de weken al aan het aftellen, hahaha. Voor op de lijst 23 maart: Geslachtsbepalings echo 2 april: VK
Vakantie, wij gaan ook begin Juni bijna 3 weken op vakantie. Wordt vooral zon, zee, strand, winkelen en veel lekker eten. Al helemaal zin in! As weekend gaan man en ik zonder kinderen lang weekend weg. Even samen bijkomen en ontstressen ( veel stress gehad tot de uitslag van de NIPT) en vooral genieten van elkaar. Verder ga ik ook 16 April 5 dagen met vriendinnen naar Zuid Spanje. Ik hoop dat ik het zolang volhoud zonder mijn gezin. Hoewel ik er enorm naar uitkijk, kijk ik wel tegen het gemis op. Lag er vannacht gewoon wakker van, haha! Gelukkig mag ik één van kinderen meenemen wel in de buik dan
Oh, man heeft na de bevalling ook 3 weken vrij. Enorme luxe, dat beseffen wij ons ook. Hij heeft 3 dagen extra van de baas, buiten de 2 wettelijke dagen om. Dus dat is al een week. En daar neemt hij dan 2 weken vakantie bovenop. Hij heeft veel vakantiedagen
Brondy wat fijn Ik krijg morgen ook de bloeduitslagen en begon nou al allemaal rare dingen te dromen!. Rhesus C word toch ook niks tegen gedaan? Ik heb de datums in de lijst gezet. Vakantie heb net 2 weken gehad en mennn wat mis ik ze!. Wij hebben nu geen vakantie meer tot de kleine er is. Mijn vriend neemt 2 weken vakantie zodra de kraamverzorgster weg is. Wel ga ik in mijn zwangerschapsverlof (als ik me goed genoeg voel) met mijn moeder 2 a 3 dagen naar Duitsland, waarschijnlijk Berlijn. Lekker shoppen
Wat een leuke plannen allemaal. @Brondy, heerlijk kamperen in Italie! Dat eten, dat weertje, hmmmm! Dat wordt dagen aftellen inderdaad! @Zeeuwse, nou inderdaad, precies om die reden nemen we nu de 'grote'vakantie op, zodat we in juli/augustus waarschijnlijk gewoon in en om het huis of in ieder geval in NL te blijven. Fijn dat de echo's en uitslagen goed zijn(al heb ik geen idee wat rhesus ... Inhoudt, erg he) Fijne avond alvast! Matonneke: inmiddels opgeknapt?
Goed idee chocochippie! Fijn op een rij zien wie wat krijgt Aaaah al die vakantieplannen... heeeeerlijk! Ik heb mijn portie vakanties voor de komende tijd gehad in het afgelopen jaar. Al wilde mijn ex tot een paar week geleden nog dat ik langs zou komen in april/mei. Maar weet niet of dat een goed plan is. Ik ga wel als er geld is wanneer de kleine geboren is, en ik de reis aan kan. Dan maar alles doorspreken op Skype. Vooor mij dus ff geen vakantie meer voorlopig. rbnlin, ik duim ook voor je mee dat je snel de uitslag hebt. Verder weet ik niet meer wat er allemaal geschreven is, deze dame is totalloss... vreeeeselijk moe! Dus eten in de oven, en niets anders meer doen dan bankhangen vanavond! Fijne avond dames!
Of wij t geslacht gaan delen weten we nog niet maar ik ben voo! Misschien ook leuk om verwachtingen te delen? Kijken wie het goed 'voelen'.. wij zijn namelijk beide overtuigd van een zoon! Als klap op de vuurpijl eergisteren ook gedroomd! Wij gaan 21 april 10 dagen naar turkije! Van de zomer willen we nog verbouwen en daarnaast vind ik de zomermaanden heerlijk om thuis te zijn. Normaal gaan we altijd eind augustus/september op vakantie. Lekker goedkoop en dubbele zomer voor ons gevoel.... dit jaar loopt dat echter anders... mijn vriend heeft ook plenty dagen dus neemt na de geboorte ook nog 2-3 weken op! Brondy, waar ga je naar toe in italie?? Ik ben groot fan!
Hmmm vriendlief denk een jongen, in beide families komen er vrijwel alleen jongens voor op mij na. Zelf twijfel ik nog wel maar neig ik op dit moment ook meer naar een jongen. MiniMe komt je ex na de geboorte ook naar Nederland? Ben even nieuwsgierig
Lief hoor meiden dat jullie zo meeleven. Helaas nog steeds niks gehoord maar dat kan ook bijna niet hè. Ben vorige week maandag pas geweest en bloed is dinsdag in Amerika aangekomen. We zijn weer veel te ongeduldig. Maar zodra ik iets weet laat ik het hier uiteraard weten.
chocochippie nee ex komt voor zover ik weet na de bevalling niet naar NL... Of hij moet iemand kunnen vinden die garant staat voor hem en dat hij dan zo een visum kan krijgen. Ik kan dat niet, doordat ik geen baan heb en dus niet genoeg inkomsten heb.
MiniMe lastige situatie zo lijkt mij. Gelukkig bestaat er Skype anders is het helemaal een vervelende situatie. Hij is dus nog wel betrokken bij je zwangerschap? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid! Rbnlin meid wat moet de tijd voor jou langzaam gaan! Laat de uitslag maar snel in je mailbox staan. En je kan hier altijd even je onrust komen uitspreken.
Heerlijk al die vakanties wij gaan 5 mei lekker 3 daagjes naar Cyprus onze laatste vakantie met ze 3e dus extra genieten... Vind het super spannend allemaal... Mijn vriend denkt een jongen en ik weet het gewoon echt niet... Mijn vriendin deed zo een trucje met naald en draad kennen jullie zeker wel.. Was wel grappig om te doen... Nu lekker slapen Weltruste allemaal...
Angieebrahim Ja die ken ik, die deed mijn moeder ook bij mij. Volgens de naald word het een jongetje. Klinkt wel heerlijk al die zonvakanties! Ik ga me bed in duiken