Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen dames

vakantie partner wil op de motor met ons tweeën nog een week europa rijden. Wij zijn niet van de zon of vlieg vakanties. Geef ons maar avontuur en bergen. En veel rijden.

geslacht wij gokken een jongen/meisje. Iedere dag anders. Haha. Nog zes dagen tot echo + geslachts bepaling
    wij maken het daarna bekend incl. Geslacht.
    Mits het goed gaat met mijn opa

opa Gisteren een hersenbloeding gehad. Sleutelbeen gebroken en niet aanspreekbaar. Niet de eerste keer. Horen vandaag weer wat meer. Als hij min is of erger dan stellen we alles uit.

pijn helaas nog volop aanwezig. Ik slaap hooguit vier uur per nacht. Gisteren te veel gedaan en mag dat nu bekopen met stress erbij.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Matonneke nondeju het houd niet op bij jullie :(.
    Wat vreselijk voor je opa en jullie. Sterkte
    Hoop dat er gauw betere tijden aankomen voor jullie!

Net naar de huisarts geweest. Heb al maanden last van jeuk in mijn oor en werd er nou wel knettergek van. Blijkt eczeem te zijn. 5 dagen lang 3x per dag oordruppels gebruiken. Hopen dat dit werkt.
    Straks naar de verloskundige, nu alweer nerveus. Hoop zo dat alles nog steeds goed is en de bloeduitslagen ook goed zijn.

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    chocochippie dankjewel. Het is inderdaad bij ons of lekker rustig of chaos. Het liefst zou ik nu naar mijn opa rijden. Maar hij ligt op de ic. Dus dat mag nog niet. Dit is zijn achtste hersenbloeding in tien jaar tijd. Het was wel weer een grote. De eerste 24 uur zijn cruciaal. Dan krijgen ze er vaak nog wat overheen.

Heel veel plezier bij de verloskundige. Hopelijk zijn alle uitslagen prima.
    Naar van het eczeem in je oor. Hopelijk werken de druppels.

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Matonneke , wat naar allemaal weer. Ik hoop dat je opa er bovenop komt. Probeer niet te veel te stressen. Heel veel sterkte, lijkt me vreselijk zo vroeg, al zoveel pijn, en dan deze zorgen er nog bij.
    Knuffel!

Chocochippie , ook vervelend zeg. Daar zou ik ook gek van worden. Ik hoop dat de druppels gauw aanslaan.

Ik zit nog effe in het zonnetje. Heerlijk! Was vanochtend vrij, dus lekker uitgeslapen, wat schoongemaakt en nu nog effe in de zon. Daarna werken.

Fijne dag!

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Diazz
    Wat lekker zeg dat je man zoveel vrij heeft.
    Hihi, ik ben 2 weken weg geweest voor werk in het buitenland, miste zl pas toen we gingen skypen, verder te druk om eraan te denken

@Chocochippie
    Nee daar kunnen ze niks aan doen. Met 27 weken ofzo moet ik nog een x bloedprikken en dan kunnen ze zien of ik antistoffen aangemaakt heb of niet.

@Jellybean
    Hahah ja inderdaad, heb nu al in de agenda gezet hoe lang het nog duurt :)

@Faith2015
    Wij gaan eerst 4 dagen naar Venetie, in een huisje. Dan reizen we door naar Rome en verblijven we daar ruim 2 weken in onze tent. Echt heerlijk. Onze gastouder komt daar al 2 jaar, dus weten we dat het daar wel goed verzorgt is allemaal.
    Maar nog even lekker met z'n tweetjes op vakantie, heerlijk toch? Hebben wij ook gedaan toen ik in verwachting was van zl.

@Matonneke
    He wat vervelend allemaal zeg, het zit jullie niet mee :(
    Hopelijk komt je opa er weer snel bovenop, sterkte in ieder geval.

6. Chocochippie

Dank jullie wel dames hoop inderdaad dat het snel over is.

Vanmiddag bij de vk geweest en me bloed was prima in orde.
    Suikerwaardes en ijzergehalte was van perfecte waardes.
    Daarna hartje luisteren, hoewel de vk zei dat ze waarschijnlijk wel even moest zoeken zette ze het apparaat erop en hoorde we gelijk het hartje. In 1x raak :D

Daarna nog even langs de babydump geweest om ons zelf te verwennen met het pakket. En die is zooo leuk!
    Ook gelijk even navraag gedaan over het onderstel van de kinderwagen die we van iemand hebben overgenomen.
    Gelukkig had ie er nog 1 liggen die we gratis mochten meenemen. Het is al een verouderd model en anders ging die de kliko in.

Onze dag kan niet meer stuk :D

7. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Zo net terug van mijn vk afspraak. Bloeduitslagen waren allemaal goed alleen ben ik wel rhesus c negatief. Net als brondy in week 27 nogmaals prikken.

Hartslag was stevig en kleintje groeit goed. Baarmoeder nu zo'n 2 vingers onder navel.

Uitslag van nipt nog steeds niet binnen, grrr. Nog maar geen 20 weken afspraak gemaakt.

Fijn alle goede vk bezoekjes van de andere meiden.

Ik ga weer verder duimen draaien en panisch mijn mail checken.

8. Chocochippie

Rbnlin Och meid wat duurt het lang!.
    Kan me voorstellen dat je een beetje panisch aan het worden ben.
    Gelukkig waren al je verdere bloeduitslagen wel in orde :).
    Ik blijf met je mee duimen nog hooguit 2 dagen en je hebt duidelijkheid!.

9. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren

Ja idd lang leve skype!
    Op het moment is ie weer iets minder betrokken, maar hij heeft nog even ;)
    Is idd niet de meest ideale situatie, had het graag anders gezien...

10. Chocochippie

Inderdaad MiniMe hij heeft nog ruim 25 weken :).
    Komt vast wel goed!.

11. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    matonneke..... er komt bij jullie geen einde aan zo te merken, ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben over je opa, sterkte.

Chocochippie.... een jeukend oor is ook echt om gek van te worden, hopelijk gaat het snel beter door de druppels.

Babydump pakket... die is echt leuk, mijn moeder heeft hem voor me mee gepakt toen ze in de buurt was bij babydump

12. Esselte

Esselte Niet meer actief

Goedenmiddag Dames,

wauw wat heb ik lang niet gelezen/gereageerd. *schaam schaam*
    Sorryyyy!!! Ik was allemaal zo moe,
    kan ik niet uitleggen.. maar zullen er paar tussen zitten die zich ook zo voelen..
    Ik heb in februari echo gehad. was mooi op 'schema'
    dus ik blijf op 14 September staan.
    Vorige week vrijdag Combinatietest gehad..
    Was echt super, zeker half uur zitten kijken,
    alles is nagekeken, van het neusbotje tot scheenbeentje.
    Alles op en aan en kans 1 op 20.000 dat het kindje Down of een ergere variant zou hebben.
    ik ben 'gerustgesteld' - t spijt me dat te zeggen voor moeders
    met zo'n kindje. maar misschien kan je me begrijpen?
    Het was al een echte druktemaker, springen johh. haha geweldig!
    Uiteindelijk was de gynaceloog zo goed als klaar,
    toen ging het slapen haha.
    Vandaag 13 weken en 1 dag zwanger.
    Ik ben al wel wat minder moe,
    maar nog wel misselijk en last van maagzuur.
    Das wel erg vervelend, maar vla helpt wel een beetje!
    Ik krijg al een buikje joh, jullie?
    Gaan we onze buikjes showen? ben zo benieuwd naar jullie ook!
    Gaat het met iedereen goed? Niemand slechte berichten?
    Ik heb af en toe wel meegelezen, maar jullie kletsen zoveel!
    hihi, ik heb sterk het gevoel dat ik een Jongen krijg.
    En ik zou ook echt heeel raar staan kijken als dat niet zo was.
    Ik betrapt me erop dat ik erg veel naar jongens kleding kijk (en koop!)
    Iemand nog 9maandenbeurs geweest? wauw, wat heb ik daar
    veel geshopt. hihi! ik kan niet wachten tot ik weet wat het word
    Dan kan t shoppen echt beginnen!

Heel veel liefs

en nogmaals sorry dat ik lang niks heb laten horen.
    Ik heb een soort van winterslaap gehouden haha.
    Ik krijg me energie nu eindelijk beetje terug, maar dat komt denk ik ook door de zon :)

13. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ohja, ik hoef nu niet meer naar het ziekenhuis! Kan nu aanmelden bij de verloskundige, nu kan het genieten beginnen! :)

14. Chocochippie

OnlyyMariellee Meid! Ik vroeg me al heel de tijd af hoe het met je ging!
    Wat goed om te horen dat je je nu weer wat beter gaat voelen.
    Misselijk ben ik sinds een paar dagen ook weer. Volgens de vk moet dat rond deze weken wel weg gaan trekken.
    Ik ben op de 9 maanden beurs geweest en vond het echt geweldig!. Ik had een bepaald bedrag gepind en dat mocht ik uitgeven van mezelf anders zou ik echt veel te veel kopen ;)
    Wel alle gratis spullen meegepakt natuurlijk!

Ik heb de lijst constant geupdate dus als je een nieuwe datums hebt met afspraken let me know !

Fijn om weer van je gehoord te hebben :)

15. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hele dag lopen stressen. Hij lijkt voor nu stabiel (gisteren zei de arts die haalt de nacht niet)
    helaas is de kans op herhaling op korte termijn heel groot.
    Ik mag van mijn moeder niet op bezoek gaan. Ja pas na het weekend:$ ze had mij niet eens gebeld. Las het via facebook. Ben boos, bezorgd en emotioneel.

16. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Matonneke, eemn hart onder de riem voor jou hoor; is een emotionele tijd; sterkte!

Goed nieuws Onlymarielle, top!
    ja he, de lente lijkt nu echt te komen, heerlijk; ook hier de winterslaap weer bijna uit en zin om weer eens wat actiever te worden 's avonds :). Ik zou éigenlijk weer moeten gaan hardlopen, maar die discipline hè ;)...

Over twijfelkonten gesproken (of hormonen hahaha):
    Morgen ga ik alsnog de combinatie test laten doen; aanvankelijk ervoor gekozen deze niet te doen, maar een gevoel van 'als het dan echt 'fout' (ook ik bedoel hiermee niet kinderen met Down als fout te bestempelen maar doel meer op de uitslag he...) is, we dat in ieder geval al weten'. Dus ik de vk gebeld vanochtend en een goed gesprek gehad met haar. Gelukkig was ik sowieso niet de enige hihi die op een keuze terugkwam en geen probleem mits er nog plaats was in de kliniek. Dat is er, dus hop, morgen weer een echo en bloedprikken.

Fijne avond meiden!

17. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het goed met je gaat! Ik ken je gevoel was ook super moe begin nu ook wat meer energie te krijgen, lijkt me leuk om iedereen zijn buikje te bewonderen dan kunnen we zien hoe het groeit...

9 maanden beurs jammer genoeg niet geweest... Donderdag geslacht bepaling super spannend! Verder nu lekker me oogjes dichtdoen Weltruste allemaal

18. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Welkom week 14!! :)
    Gaat toch best wel snel zeg!
    Kan niet wachten tot die buik zichtbaar gaat worden...

@matonneke, het gaat maar door bij jullie! Heel veel sterkte!

@onlymarielle, welkom terug! Goed weer van je te lezen!
    Fijn dat de eerste uitslagen allemaal weer goed zijn en heerlijk dat je zo lang hebt kunnen kijken naar het wondertje.
    Buikfoto showen, leuk!! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar alle buikjes. Als ik bij me zelf niets zie, dan natuurlijk graag bij anderen :)
    Ook ik ben helaas niet naar de 9 maandenbeurs geweest.
    Had er graag heen willen gaan, maar geld kun je jammer genoeg maar 1x uitgeven ;)

Babydumpdoos hier hangt het kaartje nog nog op de koelkast, binnenkort ook maar eens halen.

Morgen ga ik een begin maken om de logeerkamer uit te mesten en binnenkort de babykamer van te maken. :) moet veeeeeeeel gebeuren, maar gelukkig krijg ik morgen hulp van mijn ouders.
    Meubeltjes staan al te wachten in de berging, dus eerst hard aan de slag met de andere dingen!

19. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hee minimeinside, ik zie nu dat we tegelijk zijn uitgerekend!

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen!!!

Allereerst dankjewel meiden. Doet me goed.
    Vandaag maar weer de dag door slepen. Partner weer drie dagen van 7-21 uur.

jellybean succes vandaag met de combinatietest
    Angieebrahim ohhh nog 1 dag tot de geslachts bepaling spannendddd!
    minime succes met project babykamer.

babykamer hier maken we geen babykamer. Zolang de kleine nog nacht (borst) voedingen krijgt slaapt het bij ons op de kamer in ledikant. In 2016 staat er een verbouwing op het programma zodat we 6/7 slaapkamers krijgen. Dan gaan we de kinder kamers maken. Eerst zullen onze nu twee jongsten op 1 kamer gaan. De andere kamer is al een neutrale babykamer. :)

buik foto's ik doe mee. Hier echt een mega verschil in de ochtend en avond.

15,5 week die weken vliegen echt om. Hier mogen we maandag weer naar de vk. Even weer kijken naar mini ons. Ik ben zo benieuwd of deze eens op hun vader wil lijken. Tot nu toe vier kids die allemaal mijn snuitje hebben.

Deel Deze Pagina