Nou ik had vanmorgen gedoucht.. Ben even een halfuurtje in de weer geweest en ik zweet als een otter en het stinkt ook. Gatver! En dat voor iemand die echt nooooit zweet. Zometeen komt mvm..
Rugpijn herken ik ook. Krijg het vooral tijdens mijn werk. Heb normaal gesproken nooit last van mijn rug. Ik ben weer eens verkouden. Was er net vanaf. Is nu al de 3e x in 4 maanden tijd.
Goedemorgen dames! Al de 2e nacht dat ik heerlijk geslapen heb. Bizar na een tijd niet/amper te slapen. Wel vroeg wakker, maar val na een half uur weer in slaap. Als ik doorheb waardoor het nu ineens zo goed gaat, kom ik hier uiteraard mijn geheim delen Ik zie veel slechte slapers hier. Dat trekkerige gevoel herken ik ook. Ik heb het vooral s'avonds, en als ik veel gedaan heb. Verder heb ik echt heel veel afscheiding. Ben ik de enige? Lolala, hoe was je afspraak? Annelie, hopelijk een mooie knaltest van MvM en kan je starten met verzamelen. Fijne dag meiden!!
Zo. Moeders voor moeders is geweest en vandaag was pas de eerste dag dat ze mogen testen(mag niet voor 5 weken) en ze zei dat ie voor de 5 weken echt super super duidelijk is. Geen knaltest maarja.. Ben ook nog maar heel kort zwanger. Mag volgende week beginnen. Mocht nu ook wel maar eigenlijk pas vanaf 6 weken en ze zei dat het al zon lange periode is dat ik beter pas volgende week kon
Diazz ik heb ook erg last van afscheiding.. en het zweten daar heb ik ook al zo last van hihi Dames ik heb een vraagje. Ik wilde perse vandaag nog 1 testje doen van clearblue.. die gaf alleen aan 1-2 weken zwanger? Dit klopt totaal niet met mijn berekening. Ik zou vandaag precies 5 weken moeten zijn en dus had de uitslag 2-3 of 3+ moeten zijn. Deze uitslag maakt me erg onzeker of het wel goed zit? Wat is jullie ervaring met de cb test?
Je zou inderdaad verwachten dat je minstens op de 2-3 zou zitten met 5 weken zwangerschap. Maar ik lees wel vaker dat de indicator niet klopt, en voor enorm veel onzekerheid zorgt. Bij mij gaf de indicator vorige zwangerschap met 5 weken 3+ aan, maar toen had ik met 3.6 weken al een knaltest. Het verschilt echt per persoon en per zwangerschap denk ik. Helemaal geruststellen kan ik je niet, maar het zou denk ik best kunnen dat je net op het randje zit van 1-2 naar 2-3. Ik hoop het beste voor je meid! Oh, en welke test heb je hiervoor gebruikt?
Hiervoor heb ik de kruidvat 2v5 gebruikt. Maar die was op mijn NOD negatief. Terwijl ik toen al ruim een week misselijk was, klachten en dergelijken. 3 dagen later was de kruidvat test positief. Geen knaller. Dus misschien maak ik me ook druk om niks. Maak ik minder snel HCG aan? Geen idee.. nouja wacht het wel even af
Oh dat is al een ander verhaal hoor Misschien was je eisprong later, waardoor je dus ook negatief test op je oorspronkelijke NOD. Of je maakt gewoon wat trager HCG aan. Ik zou me geen zorgen maken hoor!
Ja afscheiding heb ik ook last van. Heb het altijd al vies gevonden en nu is het nog even wat erger. Noortje15 ik zie wel vaker staan dat de indicator niet klopt, ik wilde ook een cb met indicator halen maar toen ik al die berichten erover las heb ik ervoor gekozen het niet te doen. Kan je alleen maar onzeker maken. Vandaag met me vriend er nog is over gehad hoe we het aan mijn moeder gaan vertellen. Ben van plan 2 verfstalen te halen een roze en een blauwe en dan aan mijn moeder te vragen in welke kleur zij de extra slaapkamer zou verven. Kijken of ze het snapt. Mijn vriend verwacht van niet
Ja ik maak me denk ik druk om niks. Ik heb ook spijt dat ik die test heb gedaan haha Ik hou gewoon mijn berekening aan en dan zie ik het wel Thnx dames! Chocochippie dat is wel een heel leuk idee! Zal ze vast wel snappen! Hihi Annelie mooie duidelijke test!! Toppie!
Hey meiden, Ik moet vamiddag om 16.00 uur naar de huisarts. De buikpijn is verergerd, daarbij heb ik pijnlijke uitstraling naar mijn hals. Ook heb ik ontzettend last van duizelingen en hartkloppingen. Gezien mijn eerdere bbz (3) wilt de huisarts mij zien. Duimen jullie mee dat het niks is? Op dit moment kan ik wel huilen.
Lieve Binby, Wat een onzekerheid! Ik begrijp je angst, gezien je eerdere nare ervaringen. Begrijp ik nou goed dat je 3 bbz gehad hebt? Is het niet mogelijk om ipv naar de huisarts te gaan, een echo in het ziekenhuis te laten maken? Ze kunnen meestal rond 5 weken toch wel iets zien in de baarmoeder? (Ring oid). Heel veel succes vanmiddag en sterkte natuurlijk. Ik ga keihard voor je duimen dat het allemaal goed zit!
Diaz, ik had eerst het zkh gebeld maar moest van hun contact opnemen met de huisarts. Als de huisarts het dan noodzakelijk vind kon hij mij insturen. Inderdaad 3 bbz. Gelukkig zijn alle keren mijn eileiders bespaard gebleven maar er is wel schade zoals het zkh dat noemt.