Jeetje Binby, hoop dat het niets met je zwangerschap te maken heeft en dat ze er wat aan kunnen doen.
Hier ook lage rugpijnen, maar dan vooral als ik lang sta. Gaat volgende week nog leuk worden tijdens barwerk 3 dgn op een festival :S En kan daar natuurlijk nog niets zeggen. Door de storm iedereen op tijd wakke vanochtend? Hier om 5h00 al en daarna niet echt meer geslapen. Wind stond pal op de ramen bij mij.
Wow Annelie, is dat ff een knaller!! Ik wil stiekem ook nog een keer testen, om ook een knaltest te krijgen. haha! Maar die van mij waren al vrij snel positief en dat waren Action testen. Maar toch niet zo knal als die van jou
Aaah Binby, wat een spannend moment voor jou zeg! Vooral met je voorgeschiedenis. Hoop dat het allemaal goed afloopt! Succes! @Diazz, jij ook al zo'n heerlijke knaltest. OOk jij kon het toch niet laten
Nee, erg he?! Hij lag me echt te roepen Natuurlijk hartstikke bang dat ie een stuk lichter zou zijn, al zegt een knaltest ook niet alles natuurlijk. Binby, ik hoop dat de ha je meer duidelijkheid kan geven. Ik ging er vanuit dat je ivm je verleden bij de gyn liep, stom van mij! Vandaar mijn reactie. Heel veel succes straks meid, mijn duimen draaien hoor!
Spannend Binby! Mijn duimen draaien hoor. We twijfelen of we het vandaag aan so gaan vertellen. Sv gaat straks een maand op vakantie. Wat vinden jullie? Te vroeg of..
Ikzelf zou het vertellen. Als het bij ons mis zou gaan, zou ik dat ook willen delen. Maar begrijp je dilemma Volg je gevoel zou ik zeggen! Mijn ouders zijn al op de hoogte van onze zwangerschap. Mijn vader zag mijn buik. Krijgen jullie ook al een buikje, of zal het komen doordat ik 2 maanden geleden bevallen ben, dat het zo snel gaat? Ik weet dat het darmen zijn hoor
Hee er staat nog niemand bij 15 september, zal ik me ook maar melden dan? Het wordt ons tweede kindje. Ik heb ook wat steken in mijn buik. Soms word ik er even ongerust van. Maar ik heb geen bloedverlies. De vorige keren wel. Spannend hoor, die eerste weken. Ik zal blij zijn als ik een kloppend hartje heb gezien/gehoord!
Ik lees net het stukje van Binby, heel veel succes! Hopelijk kom je straks weer terug op het forum met goed nieuws!
Succes bindy! Spannend... Mooie testen kwamen er langs! MvM komt zo hier... Benieuwd naar mijn test! Mijn buik is ook al dikker hoor. Of meer harder denk ik. Merk het iig al aan mn broeken! Vooral avond!
Welkom witje76 & gefeliciteerd Zet vanmiddag iemand op fb ineens een complete babykamer voor maar 150 euro. Dus ik gelijk naar mijn vriend en doe zei gelijk stuur maar een prive bericht. Heb gewoon een complete babykamer voor bijna niks. Ongelooflijk . Wel een beetje vroeg maar kon dit toch niet laten schieten.
Oh super chocodippie! Goed gedaan! MvM is geweest! Mooie test! Mooie omslagdoek gekregen als cadeau! Heel zacht!