Zoo weer alles bij gelezen. Heb nu avonddienst dus moest veel bij lezen haha. Ik krijg nu wel last van mijn rug tijdens werken. Ook zonet ineens bij het opstaan bandenpijn. Soort spierpijn maar dan in de onderbuik. Ook vergeet ik soms dat ik zwanger ben maar dat komt doordat ik niks voel. Blijf gewoon testen door testen haha tot ik er genoeg van heb hahaha. Mooie knallers hoor meiden!!
Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Mag ik ook meedoen? Dit is mijn 3e zwangerschap, ik ben 29 jaar. Ik draag dit kindje voor een ander. Dit is mijn eerste draagkindje. De papa’s verwachten het kindje 2 september.
Welkom en wauw, wat bijzonder mooi van je ! Jij gaat iemand heel erg gelukkig maken, hoe prachtig is dit!
Thanx! Ik heb ontzettend veel zin in het avontuur! Mochten er vragen zijn, stel ze gerust! Alles mag gevraagd worden. Wie weet inspireer ik nog iemand om te dragen Als de echo goed is de 19e zal ik daarna ook een blog bijhouden.
UITGEREKEND 1 september 2 september 3 september 4 september 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar 6 september 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 kaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar 10 september 11 september Webje - 2e kindje - 29 jaar. 12 september 13 september 14 september 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Januari 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || 06 || 07 || 08 || 09 || 24 || Intake en echo bij verloskundige 25 || 26 || Intake en 1e echo bij gyn noukie1992
Hoii allemaal, Wat een gezelligheid Mag ik ook mee kletsen? Ik ben Webje, zwanger van ons 2de wondertje en ben 29 jaar Hoop dat alles goed mag gaan en ik eind augustus/begin september een 2de wonder in me armen mag hebben Na lang zelf geprobeerd te hebben is het de 1ste ronde met hulp van het ziekenhuis raak.. Helaas wel bloedverlies waardoor de gynaecoloog dacht dat het me ongesteldheid was maar gelukkig naar me gevoel en raad van dames een 2de bloedtest aangevraagd en daar bleek me gevoel juist me hcg is omhoog!
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje)- 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar 6 september Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar 10 september 11 september Webje - 2e kindje - 29 jaar 12 september 13 september 14 september 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Januari 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || 06 || 07 || 08 || 16 || echo bij gyn - Frummels 19 || intake/echo bij vk - Sannekrul 19 || intake/echo bij vk - flowers86 24 || Intake/echo bij vk - Femmie88 25 || 26 || Intake/1e echo bij gyn - noukie1992
Welkom nieuwe dames! Wij hebben het erg druk met het slopen van ons huis, maar tussendoor test ik me suf. Misschien moet ik ook maar eens stoppen want veel donkerder kan de streep niet worden volgens mij...
Mooie testjes hoor, ziet er erg goed uit!! Morgen start ik met verhuizen, wordt en drukke week hoop dat dat wat goed komt
Mooie testen! Mooie oploop van de hcg. Ja dit is mijn eerste draagkindje! Ik heb veel contact met 2 andere draagmoeders. Waarvan 1 ik heb leren kennen hier op het mei 2013 forum, zij heeft mij toen geinspireerd alleen was mijn eigen gezin nog niet compleet. Een half jaar nadat de jongste geboren was ben ik me gaan orienteren en weer contact opgenomen met haar. En nu ben ik hier
Succes Noukie, zal ook pittig zijn! Wij zijn lekker verhuisd naar onze 1e etage, van onze slaapkamer woonkamer gemaakt, net of we in een caravan wonen @seallable respect hoor, heb het ook altijd al eens willen doen voor iemand... lijkt me het mooiste wat er is. Maar eerst nog zelf een kindje en daarna zal ik wel te oud zijn ?
Dat ligt er maar net aan of het met eigen eicellen is of met donoreicellen.Wie weet, dan is kijken hoe je erin staat!
Is deze zwangerschap met een eigen ei of een donor ei? Als het een eigen eitje is hoe sta jij straks tegenover het kindje, krijg jij ook contact met het kind? Gaan de vaders na de bevalling het kindje adopteren of hoe zit dat? Ik heb veel vragen Sorry als je het ongepast vind je hoeft er geen antwoord op te geven als je het niet wil. Ik vind het geweldig van je