Ik heb precies hetzelfde, meteen in de stress. Mn misselijkheid is ook ineens zo goed als weg. Dit is bij mij ook de termijn dat de hartjes er steeds mee stoppen. Zwaar he...!?! Ik duim voor ons dat we ons snel weer wat ellendiger gaan voelen qua kwaaltjes (Haha) zodat we weer wat geruster zijn! Stapje voor stapje! Knuf!
He wat balen meis, je mooie auto. Hopelijk loopt het niet in de kosten en kan je van dat geld lekker baby spullen kopen!
Heeel herkenbaar. Heb t nooit koud, maar sinds ik zwanger ben kan ik het niet warm krijgen en dan vooral in bed ook niet.
Wij zijn blij!! Super goede echo gehad! Loop 2 dgn voor! Hartje klopte perfect en de vk is helemaal blij net als wij! ♥️
Wat goed!! Nu genieten hoor. Heb je een foto van je echo? Weet ik een beetje wat ik kan verwachten volgende week dan ben ik 8.1
@Flowers86 fijn zon mooie echo! Ik ben vanochtend bij de vk geweest en ze heeft ook geprobeerd te kijken met een echo, helaas niks te vinden. Ben erg onzer nu... ik mag vanmiddag naar het echo centrum in het ziekenhuis. Daar schijnen ze betere apparatuur te hebben.