Helemaal eens! Men moet gewoon leren dat je beter je mond kan houden als je toch niets aardigs te zeggen heb! Zo heb ik laatst ook een hele discussie met dezelfde stel 'dames' gehad in een topic met die vrouw waarvan haar man militair is. Zaten jij en Raket volgens mij ook in. Ik vind dat soort figuren toch echt zo walgelijk. Heb gewoon respect en hou anders je mond! Bah bah. Maar laat je niet weg jagen hoor!! Gewoon niet meer op reageren . Het zijn toch altijd weer dezelfde die kennelijk allemaal afgestudeerd zijn als gynaecoloog of fertiliteitsarts
Haha ja die was ook zo erg he?! Ik ben er toen niet tegenin gegaan geloof ik. Zielige types! En ja dat abortus verhaal.. die ging ver he?!
Mooie gedachte! Ik heb bij m’n zoontje ook een draagdoek gekocht en gebruik uiteindelijk de draagzak (Boba) meer, maar ben van plan om nu meer te gaan dragen, het is zo fijn/handig!
@Pink06 inderdaad zonde als je daarom het forum verlaat, lekker links laten liggen. Ik ben van mening dat je op een forum geen mening moet geven als die ook niet wordt gevraagd... zeker niet over gevoelige kwesties/onderwerpen. De TS stelt een vraag en een gericht antwoord lijkt me dan op zijn plek! Ach denk maar zo: je hebt altijd mensen die een ander naar beneden willen halen, die ga je altijd hebben. Zeker op topics waarbij het over (mogelijk) ongewenste zwangerschappen gaat (die lees ik dus ook bij voorbaat niet)
Nog niks gekocht. Heb eigenlijk alles wel in huis wat belangrijk is. Als we het geslacht weten wil ik misschien wel wat nieuwe kleertjes kopen. Niet alles hoeft nieuw, maar gewoon een paar "eigen" kleertjes vind ik wel leuk. Babykamer hoef ik nog niet eens aan te denken. We hebben in ons huis geen plek voor een tweede kinderkamer. Binnenkort gaat het te koop, en als het verkocht is en we een ander huis hebben ga ik er wel naar kijken. En als het tegen die tijd nog niet verkocht is wordt het alleen een wiegje ergens waar we nog plek hebben
@Pink06 trek het je niet aan en steek je energie er gewoon niet in, het is het niet waard. Heb ook al vaak met openstaande mond bepaalde topics zitten lezen. Vaak is er inderdaad echt een gebrek aan respect. Ben zo blij dat ik in een leuk nod groepje terrecht kwam en nu in deze groep verder kon. Hou je daar gewoon aan vast, zou het jammer vinden dat je daardoor zou vertrekken. Verder nog niet echt iets gekocht, gisteren wel een zwangerschapsbroek in h&m, ze was zo goedkoop, ze was mooi en mijn broeken spannen tege de avond echt al verschrikkelijk. Verder heb ik ook nog niets voor de baby, het is dan ook onze eerste. Ik krijg wel nog een aantal dingen en voor de overige zaken toch eerst maar even de echo afwachten. Wil al zo graag kleertjes kopen, moet me echt erg bedwingen, maar wil graag eerst weten of het een jongen of meisje wordt Verder al wel een super mooi jasje gekocht, men vriend kon zich ook niet bedwingen. Denk dat het ook voornamelijk was om het voor ons al wat echter te maken
Dank je wel! En ja ik ga mij er dus niet meer in verdiepen. Beter he! Goedkoop die broeken daar he?! Zitten ze goed? Ik wil er binnenkort ook heen, gewone broeken zitten niet lekker meer en ook met name in de avond. Je zal zeker veel krijgen omdat het je eerste is. Die eerste keer is alles ook extra bijzonder en nieuw. Na de echo koop ik wel iets. Dat verdient ook deze baby. Ondanks dat hij/zij dat voorlopig nog niet snapt. Ik wel
Ik weet niet wie wat heeft gezegd allemaal gaat zoo snel Maar ik heb nog niets gekocht. Wil eerst de echo afwachten. Wel ben ik met de peuterkamer aan de slag, zodat L. Daar voor de zomer nog in kan. Die moet nog behangt worden en er moet nog een vloer in. Dus daar ben ik wel al mee bezig. Wat betreft het topic. Ja vind het soms zo sneu hoe sommige reageren en dat ik denk om er op te moeten reageren, maar dat doen al genoeg en dan heb ik straks ook een discussie. Dus ik lees ze alleen maar en soms reageer ik even dat is alleen niet vaak Hier verder ook geen puf voor iets. Alhoewel ik vandaag opzich wel een goede dag heb. Weinig last van iets, alleen de borsten. Dus gelijk weer een klein paniek aanvalletje maar ja woensdag echo.
Ik ben gisteren heel even naar kleertjes gaan kijken maar ik heb nog niks gekocht. Vandaag is het carnaval seizoen geopend. Net al naar de eerste festiviteiten geweest. Vanavond Prinsenbal, ik hoop dat ik het volhoud. Als ik lang sta voel ik mij regelmatig niet goed worden. Beetje duizelig en misselijk. Maar ik zie het wel.
Spannend als die ‘kleine’ ineens in een grote kamer gaat. Maar dat zit vast wel goed. Bedankt voor de bevestiging dat ik dus niet gek aan het worden ben. Rare meiden. Jammer he die energie, als ik even wel energie heb ga ik als een wilde het huishouden doen. En daarna lig ik weer hondsberoerd een uur op de bank. Gek lichaam hoor!
Hier ook nog niets gekocht. Ga ik pas aan denken wanneer de termijnecho positief is. In huis moet nog eea gedaan worden en vriendlief is eerst met de badkamer bezig. Zolder moet nog tot zijn recht komen en dan komt wel een keer de babykamer. Heb nog alle tijd van de wereld Wat betreft de andere topic, ben niet meer actief op een ander topic. Maar vind wel dat je respect moet hebben voor elkaar. Soms kun je ook beter dingen mijden of idd wijselijk je mond houden. Maar laat het je niet beïnvloeden.
@Pink06 nou eigenlijk gaat die naar een kleinere kamer maar wel naar een groter bed Ja idd daarom reageer ik daar ook niet. betweters.. laten wij hier alleen maar reageren Ja pff die energie.. kan niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn en dat t iets beter wordt. Idd zodra je je gled voelt ga je weer teveel doen en heb je het dubbel zo te pakken
Ik heb een paar fijne sportbh's gekocht. Mijn oude bh's puilen inmiddels uit. Vind het nog te vroeg om andere dingen te kopen; eerst maar eens zien of deze blijft plakken. Heb wel heel veel zin om baby dingen te gaan shoppen. Het is ook onze eerste dus we hebben nog niets! Dat is trouwens niet helemaal waar. Ik heb al wel een commode en ledikantje staan dat al een paar generaties in de familie zit. Die wil ik nog gaan pimpen
Hier 1 pyjamapakje met sterretjes in maat 62 (zara) gekocht. Wilde toch vast wat kopen om het iets echter te maken. Het is allemaal zo snel gegaan dat de eerste weekjes echt het besef nog even moest komen dat er een 2e op komst is. Hier binnenkort ook aan de slag met de peuterkamer. Moet alleen nog even denken wat ik precies wil. Ze heeft wel al helemaal zin in een groot bed. Heeft ze bij d'r grote nichtje gezien en nu vraagt ze regelmatig "ote bed lapen?". Ik had eigenlijk ook afgesproken om naar het prinsebal te gaan vanavond, maar heb me toch afgemeld. Als ik niks drink, weet iedereen meteen hoe laat het is. En ik wil echt nog zeker 2-3 weken wachten met het vertellen.
Hier nog niets gekocht Denk ook niet dat ik veel ga kopen voor een 4e.... Of ja en stapelledikant, daar ben ik marktplaats voor aan het afstruinen dan kan de baby met nr3 op 1 kamer straks als baby van onze kamer af is. Maar ik wacht sowieso op een goede echo.