Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nikki15, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prj

Prj Niet meer actief

Fijn te horen dat ik er goed aan heb gedaan. Dit soort situaties zijn lastig zeker als het bij jezelf zoen makkelijk gaat.

Wat fijn dat jouw echo goed weer goed was. Echt super nieuws!

En op wintersport... zo f*king jaloers! Ook al ga je niet skiën dan nog. Geniet er lekker van

Frummels vindt dit leuk.
  2. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @Frummels fijn te horen dat het weer zo’n mooie echo was! ❤️
    Geniet maar lekker van de welverdiende rust en vakantie binnenkort

Hier voel ik me vandaag weer wat beter in men vel merk ik, ach onzeker zal ik me wellicht nog een paar dagen voelen. Gisteren was echt een baal / huil dag. Heb al een tijdje ruzie met men moeder, kort uitgelegd vanwege het niet aanvaarden van mijn vriend (omdat ze nogal kortzichtig is). Heb ook onrechtstreeks gisteren een paar pijnlijke opmerkingen van haar opgevangen. Ze zou niet langer uitkijken naar kleinkinderen omdat dat zou beteken dat men vriend en ik samen zouden blijven .. ik zie haar nu al een paar weken niet meer, want zolang men vriend niet welkom is kom ik ook niet meer. Maar in deze periode weegt het nu wel extra zwaar door :(
    Weet ook niet zo goed wanneer, hoe en of ik het haar ga vertellen. Vrijdag zien we mijn vader en die hoort het dan (na een hopelijk goede echo)

Vandaag nog steeds geen directe klachten, alleen honger :o: zal hopelijk allemaal wel goed zitten. Zolang ik geen bloed zie, zal het wel goed zijn.

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Frummels fijn dat je baby goed gegroeid is! lekker genieten op vakantie.

@noukie 1992 wat een nare situatie met je moeder zeg. Sterkte

noukie 1992 vindt dit leuk.
  4. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hier donderdag ochtend de echo eerst nr 1 en 2 naar school kdv brengen, nr3 naar cb voor vaccinaties en aansluitend doe naar vlk. man is vrij die ochtend.

Enerzijds spannend toch altijd de zorg dat het niet goed zit anderzijds wel vertrouwen en gevoel dat het er twee zijn. Whahaha mijn man krijgt een rolberoerte als dat zo is.

Salvatore vindt dit leuk.
  5. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    @Frummels wat fijn dat de echo weer goed was, fijn dat je nog even mag spieken voor je op vakantie gaat.
    Lekker genieten.

@noukie 1992 vervelend zo met je moeder, sterkte.

Frummels en noukie 1992 vinden dit leuk.
  6. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Moet eerlijk bekennen dat ik heel rustig ben. Lekker druk aan het werk en nog niet echt zenuwachtig. Met manlief afgesproken dat ik vandaag een lange dag maak op kantoor zodat ik thuis niet al te lang hoef te wachten tot het tijd is om te gaan.
    Want ik weet zeker dat ik straks op ben van de zenuwen zodra ik thuis ben....volgens manlief ook echt niet te genieten afgeloen dagen (weken). Pffdff, waar is de Fast Forward knop?!?!

Frummels, Pink06 en noukie 1992 vinden dit leuk.
  7. Dionne1982

Dionne1982 Actief lid

28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw
    @Frummels ah wat fijn zeg dat de echo wederom goed is. Heb net deels jouw blog gelezen en hoop oprecht dat het dit keer jullie wel gegund is. Kan me voorstellen dat je niet gaat skieen maar lekker genieten van de zon sneeuw en gezelligheid moet het ook zeker goed komen.

@noukie 1992 Wat vervelend de situatie tussen jouw en je moeder. Het is en blijft je moeder, maar daarbij is het de bedoeling dat jij gelukkig bent met jouw vriend en ga je samen een toekomst in. Dat doe je niet met je moeder. Maar wat jammer dat zij jouw vriend niet kan en wil accepteren. Jullie zijn al zolang samen. Ouders willen vaak het beste voor hun kinderen, wat logisch is. Hopelijk gaat ze in de toekomst realiseren dat jij gelukkig bent met jouw vriend. Anders gaat ze zoveel missen van de kleine waar ze nog wel eens spijt van zou kunnen krijgen en verloren tijd kan helaas niet ingehaald worden.

8. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Fijn dat je echo weer goed was! Wat zal je geschrokken zijn vanmorgen o_O

9. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Fijn @Frummels dat alles goed gaat met je ukje.

Hier vandaag minder misselijk, geen koffie is het recept!

10. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Zo niet leuk dit soort situaties met familie....eens je veel wijsheid en rust om hier goed mee om te kunnen gaan.

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Jeetje wat rot meis, juist nu....lijkt mij erg verdrietig als je fam je partner niet accepteert. Hopelijk komt het toch weer goed tussen jullie!

12. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja alles op zen tijd wellicht.
    Hoop dat mijn wonde nog kan helen, vrees alleen dat het voor altijd een litteken zal achterlaten. Maar ze zal met de tijd wel bijdraaien, helaas kan je de tijd niet terugdraaien.

13. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Probeer me positief te houden dat het eigenlijk nog maar 3 dagen aftellen is naar de echo, deze dag is al ‘bijna’ om en vrijdag mag ik al in de ochtend, nog 3 dag echt aftellen dus :p:rolleyes:

14. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Ik had vandaag dan ook eindelijk de eerste echo. Helaas mag ik niet meer met jullie meekletsen maar in mijn geval is dat een positief iets... ik blijk al negen weken en een dag en dus eind augustus uitgerekend! Je zag ook al echt een poppetje op de foto in plaats van een vlekje met een knipperende rijstkorrel zoals bij m'n zoontje de eerst echo was

Tedje, Jojo84, Rian85 en 11 anderen vinden dit leuk.
  15. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Dat is goed nieuws! Heerlijk, even wat van die eerste weken overslaan ;)

16. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    Wauw wat een mooi nieuws! Had je verwacht dat je al verder zou zijn?

17. Lykke

Lykke Actief lid

3 jan 2018
    127
    165
    43
    Vrouw
    Hè jakkes meis wat een rot situatie... Kun je net niet gebruiken. Was je hiervoor wel close met je moeder? Moeilijk lijkt het me, als je eigen moeder misschien niet eens blij voor je kan zijn :( Wel fijn dat jij je iig wat beter voelt vandaag!

18. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    @noukie 1992
    Wat een rotsituatie zeg! Hoop wel dat je moeder snel bijdraait en inziet hoe belangrijk je vriens voor je is. Hij is degene met wie je de rest van je leven mee door wil brengen en dat zou ze moeten waarderen. Hoop dat het een niet al te grote stempel op je zwangerschap zal drukken.

Nu op naar een mooie echo voor jou vrijdag!

19. ivypark

ivypark Actief lid

4 mei 2016
    301
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ik schrok al even. Gelukkig om een goede reden, al mag je van mij rustig mee blijven kletsen ;) Gefeliciteerd met de goede echo! En heel fijn dat je een paar "onzekere" weken kan overslaan :)

20. ivypark

ivypark Actief lid

4 mei 2016
    301
    221
    43
    NULL
    NULL
    @noukie 1992 wat een rotsituatie! Sterkte en hopelijk zet ze zich er toch overheen als ze hoort dat ze een kleinkind krijgt.

Deel Deze Pagina