Fijn dat er weer goede en mooie echo’s zijn geweest, super!! Hier steeds vanaf einde middag tot het slapen gaan heel misselijk... dus echt avondmisselijkheid, bah!! Gister riep ik nog tegen mn man: Ah oh ik ben vandaag nog helemaal niet misselijk geweest —> en hopsakee vandaag even dubbel gekregen! Wel een goed teken!
@Pink06 en @Jingle Dat vertrouwen is ook echt lastig... ik merk wel, na vorige week spannende week met bloedverlies, dat ik probeer te geloven dat het goed is totdat het tegendeel is “bewezen”. Merk dat het me rust geeft... uiteindelijk neem je toch eerdere ervaringen met je mee.
Waarom heb je een andere VK? jammer een dagje langer wachten maar het is wel fijn om je op je gemak te voelen bij de vk..
Dat vind ik echt heel knap. Ben het er zeker mee eens dat we het maar moeten geloven. Alleen bij mij is dat geloof gewoon ver te zoeken. Kwaaltjes zijn echt minder. En heb zowaar koffie kunnen drinken vandaag. Was vanmorgen wel even misselijk trouwens net na het ontbijt. En voor het avondeten ook even. Maar die borsten lijken gewoon weer minder gevuld te worden. En pijnlijk zijn ze ook amper. Bah ik word echt gek van mijzelf!
Ja ik ben deze zwangerschap gewoon minder naiëf dan de vorige keer. Hoop het nooit meer mee te hoeven maken. Ik ga proberen je motto af en toe tegen mezelf te zeggen!
Hoeft niets te zeggen he maar dat weet je zelf vast ook wel. Bij mij bleven de klachten flink aanwezig ondanks dat het toen al 3 weken fout was. Niet dat ik denk dat het fout is maar alleen om te laten zien dat die klachten niks zeggen.. vrijdag heb jij ook een echo toch? Hoe laat mag je?
Ja weet het inderdaad. Maar toch lief dat je het zegt! Heb dus van de week ook een paar krampen gehad. Daar is de onzekerheid begonnen. Icm de spanning van de as echo. Mag al om 9.30 dus mooi op tijd!
@Mama1504 gefeliciteerd met je mooie echo! Wat fijn dat je het hartje ook al gehoord hebt! Hier wel weer opgeknapt gedurende dag, gelukkig maar. Alweer een uitstapje naar Ikea gedaan en nachtkastjes in elkaar geknutseld Zo gaan de dagen gelukkig wel weer een beetje vooruit Ook terug wat zelfzekerder als ik mijn borsten met de dag zie groeien Aftellen naar vrijdag!
Zelfs wakker van geworden? Akelig zeg, hier niet super misselijk, maar voelt meer als een gehele gaarheid ofzo, echt zo'n vreselijk kater gevoel, niks aan, en niet weten waar je zin in hebt qua eten en drinken. Dit stukje heb ik niet gemist van t zwanger zijn maar t hoort drbij!
@Jingle hier vertel ik het morgen op mijn werk maar ook meer om bepaalde virussen die er aanwezig zijn op de afdeling (zorg). Verder vandaag de familie verteld. Iedereen in tranen maar was geslaagd nu uitgeteld en misselijk op de bank
Ja dat herken ik, weten dat je wat moet eten om mij minder misselijk te voelen maar nergens trek in...
@Jingle om 10u15 dus in men hoofd troost ik mezelf dat ik enkel morgen nog moet aftellen spannend hè! 12 u is gelukkig ook nog netjes op tijd Nog 1 dagje doorkomen en 2 nachtjes slapen meid
Ooh dat klinkt goed ja! Ik wil de tijd gewoon even vooruit spoelen.. ik ga nu maar alvast slapen, is het sneller morgen!
Ik heb morgen 10.15u de echo. Eerst oudste naar school, 2e naar kdv half dagje. nr 3 moet ook nog naar het cb voor vaccinaties en dan meten door naar de echo. lekker slapen nu en met het drukke ochtend programma zal de tijd vliegen
Zo dat wordt weer aftellen vandaag.. en wat een spanning heb ik weer. Zo gek want ik weet dat er wat zit (hebben we immers op de 1e echo gezien) maar dat hartje vind ik zo spannend! Vanavond om 17.20 mag ik. Direct uit het werk kunnen we door. @Rian85 succes vandaag! We gaan samen voor een mooie echo!
Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk al die echo's. Ben er zelf nog helemaal niet mee bezig ik heb de echo zelf immers pas de 20e. Maar wel ontzettend leuk voor jullie dat jullie allemaal al kunnen en mogen spieken. Wat gaan jullie doen met prenatale screening zoals combinatietest/nipt etc. Wij gaan voor alleen de 20 weken echo dat deden we bij de anderen ook.