Vervelend dat je zo weinig voelt.. hadden we maar een permanent venstertje om doorheen te gluren. Morgen gewoon een goede echo hoor! Ik duim voor je.
Ja nog liggen van de vorige keer, maar die gebruikte ik alleen als ik even wilde luisteren niet als ik onzeker of me zorgen maakt om iets
Heb hem niet. Kan me van een aantal jaar herinneren dat dergelijke apparaten schadelijk kunnen zijn voor het kindje. Maar kan me vergissen en techniek zal de afgelopen jaren wel verbeterd zijn
Ja dat is zeker zo dus er hoeft ook niets aan de hand te zijn maar wanneer in het verleden mn kwaaltjes uitbleven was dit eigenlijk altijd slecht nieuws dus wanneer dit dan gebeurt schiet ik meteen in de stress. Zeker nu het inmiddels half negen s avonds is en mn kwaaltjes nog steeds foetsie zijn. Hopelijk word ik morgen weer wakker met pijnlijke boobies. Ik mag om 09.00 dus gelukkig weer lekker vroeg.
@diana285 en @Jackster Gefeliciteerd met de mooie echo's! Hopelijk morgen weer een heleboel mooie echo's! Succes met de seconden tellen dames
Ja die verhalen zijn er nog steeds over het schadelijk zijn. Heb mij er eerder vanwege mn onzekerheid in verdiept maar vanwege als negatieve verhalen toch niet aangeschaft. Ze zeggen ook als je het koopt dat je maar 10 min max mag gebruiken. Heeft volgens mij te maken met de ‘golven’ die het uitzendt die onrustig/verstorend kunnen zijn voor de baby. Ik ben bang dat als zo’n ding bij mij thuis ligt ik me steeds niet kan beheersen en mij daarna weer druk ga maken dat ik dat ding gebruikt heb dus niks voor mij haha...
Dan heb ik het nog goed onthouden van 7 jaar geleden. Kan me idd heugen dat het met de golven/geluid te maken heeft en baby’s kunnen er schijnbaar ook op reageren. Dat idee heb ik zelf ook, op elk onzeker moment de angelsound gebruiken en achteraf schuldig voelen. Heb toen met Ayden regelmatig gebeld als ik het niet vertrouwde en kon vrijwel altijd terecht. Laat het liever door een VK doen of ziekenhuis. Mocht ik je niet meer lezen hier. Succes morgen bij de echo en alvast een hele fijne vakantie.
@diana285 @Jackster Super mooi, jullie echo's! Gefeliciteerd! Vraagje, iemand tips tegen weigerdarmen? Ik heb normaal al een moeilijke stoelgang dus ik let op vezels, genoeg drinken, groeten/fruit, bewegen etc maar dit is niet te doen. Ik lijk wel 4 mnd zwanger puur omdat ik al bijna een week verstopt zit Heb roosvicee laxo maar dat helpt niet echt... begin me er echt beroerd van te voelen
Volgens mij heb je alles gedaan wat je kon doen. Als het echt niet helpt zou ik de VK of HA vragen naar andere opties. Heb er ook wel meer last van, maar niet zoals jij.
Waauw mooie echo's weer Dames die morgen mogen! Heel veel succes hopelijk nog meer mooie echo's @sannekrul nee geen angelsound wel naar gekeken.
@Jingle @Dionne1982 hoe laat hebben jullie de echo? @Frummels super dat je zo vroeg mag! Ik ben nu nog helemaal niet zenuwachtig maar gaat vast niet lang meer duren. Hoe is dat bij jullie? Voor jou ‘al’ de 3e echo toch Frummels? Wat een voorrecht ondanks dat de voorgeschiedenis ontzettend knudde is!
@Lykke Die moeilijke stoelgang is erg vervelend. Hoop dat het kan helpen. Alle andere middellen behalve die aanmaak mogen niet geloof ik toch? Bij mij is het wissend. Ene moment heb ik hele dunne en de andere keer keiharde ontlasting. Laatste doet echt pijn als ik op de wc zit (sorryyyyyy voor de details!)
Mn borsten doen inmiddels weer wat zeer dus mn zenuwen zijn nu weg maar die komen morgenochend wel weer. Ja ij heb echt een hele lieve gyn. Na mn vierde mk zei hij: jouw eerste 12 weken worden nooit meer leuk en we gaan je er gewoon doorheen lozen, je mag tot 12 weken bij een zwangerschap elke week of desnoods twee keer per week langskomen. Heel fijn dat hij zo meedenkend is. Het wordt alweer mn vierde echo. Ik had een echo met 6+3 en vorige vrijdag een extra ‘paniek’ echo en die van afgelopen maandag en morgen stonden al. Die van morgen omdat ik dan op vakantie ga en het even anderhalve week zonder moet doen dus dan is vlak voor ik weg ga wel zo prettig, anders is de tijd ertussen nog langer en krijg ik het altijd mentaal heel zwaar. Als alles morgen goed is was vandaag wel een belangrijke les die ik meeneem in mn vakantie, dat kwaaltjes ook bij goede zwangerschappen even een dagje pauze kunnen nemen.
Wat vervelend meis...ik kan niet heel veel toevoegen aan het lijstje, wat ik nog kan bedenken zijn pruimen eten, dat schijnt ook te helpen. En veel bewegen om de darmen te activeren. En als het echt niet gaat misschien aan de huidarts microlax vragen? Sterkte!