Hee meiden hier echt heel slecht geslapen. Mijn nek en schouders zitten helemaal vast en heb spanningshoofdpijn. Nu net op het toilet zie ik wat bloedverlies in mijn inlegkruisje. Het zal toch niet weer fout zijn? Echo is om 12.00.. Sh*t!
Niet fijn dat je niet zo goed geslapen hebt. Spanning voor de echo. Logisch natuurlijk. Wat k*t van het bloedverlies. Houdt het aan of is het daarbij gebleven? Laten we er niet vanuit gaan dat het weer fout is, probeer positief te blijven hoe moeilijk dat ook is. Alleen zo jammer dat dan nu de tijd kruipt voordat je de afspraak hebt. Ga voor je duimen dat het een goede echo is.
Het zijn maar een paar druppels maar dat had ik bij de vorige missed abortion ook... dat was toen 1 dag voor termijnecho
Oohh.. nee! Ik duim voor je dat je straks gewoon een mooie echo hebt en het bloedverlies gewoon komt van een geknapt bloedvaatje.
Nee dat meen je niet!! Ik hoop echt dat het ergens anders van is. Zal je net zien vandaag.. ik blijf voor je duimen meis!
Ah nee, dan snap ik je onzekerheid en angst volledig. Laten we met zijn allen duimen dat het niet zo is!
Bedankt meiden. Ik probeer het een beetje los te laten. Ben heel benieuwd naar de echo maar als het fout is dan is het gewoon fout. Hoop zodalijk een knipperlichtje van 7 weken te zien. Dan durf ik pas een 7 weken dansje te doen! Succes andere echo dames! Veel refreshen hier
@Jingle oh nee wat een rot onzekerheid zo! Gelukkig straks meer duidelijkheid, hoop dat het gewoon goed zit! Hier ook echt niet geslapen misselijk van de stress! Pfff sta te shaken
Oh vervelend he die zenuwen. Had van tevoren bedacht dat ik daar niet zo'n last van zou hebben maar toch.. Duim voor een mooie echo voor je!
Mega opgelucht hiero, de kleine doet het nog steeds. Prachtige echo gehad, zo ver zijn we qua groei nog nooit gekomen, we zagen al zijn ruggengraat en uitstulpingen voor de armen en benen. Wat een opluchting! Dames die vandaag een echo hebben, ik duim voor jullie!
Jeetje wat schrikken Jingle ik hoop dat het niets is. Gelukkig dan wel vandaag een echo op de planning zodat je snel duidelijkheid hebt!
Jeej wat fijn! Het is jullie zo gegund! Op naar een mooie vakantie waarin je hopelijk heel veel klachtjes houdt!
Ja als deze echo niet zou staan had ik ook echt de VK gebeld of ik tussendoor mocht komen kijken. Nog iets meer dan 2 uur wachten op het antwoord...
@Frummels wat een enorme opluchting. En een hele mooie echo weer. Het is jullie van harte gegund en nu lekker met vakantie. Geniet van de zon sneeuw en gezelligheid! @Jingle we gaan van het beste uit. Laten we het erop houden dat het een ader is die gesprongen is. @noukie 1992 vervelend dat je slecht geslapen hebt. Maar over een kleine 15 minuten is het zover. Succes meis!
Wat fijn @Frummels , een goed bericht! Ik lees wel alles, maar moet meestal al een paar pagina's terug lezen en dan heeft het niet zoveel zin meer overal op te reageren. Iets met zwangerschapsdementie en vermoeidheid Is er al een Facebook groep gemaakt? En een whatsapp groep eventueel?
Supermooie echo @Frummels ! Hopelijk kan je straks met een gerust hart op vakantie gaan. @Jingle Er hoeft inderdaad niets aan de hand te zijn. Ik ga duimen voor een goede echo voor je zometeen!
@Jingle ik hoop op vals alarm. Hopelijk dadelijk gewoon goed nieuws. @Frummels wat een super mooie echo. Hopelijk kan je nu eindelijk een beetje gaan genieten. Hele fijne vakantie gewenst!