@mrsd Ja, er is een Facebook groep (geheim). Als je mij jouw mailadres stuurt in een een pb dan zal ik je toevoegen
Meiden hier alles goed!! Iets korter dan gedacht maar kan nog bijgesteld worden. Hartje klopte kortom ik ben blij!! Foto volgt later ben nu op mijn werk.
Wat fijn! Lekker van genieten. Volgens mij ben ik de hekkensluiter vanmiddag. @noukie 1992 hoe was jouw echo?
Niet goed helaas. Vruchtje is maar 2,5 mm groot en komt uit op zo'n 5 weken en geen hartactie. Zou nog kunnen komen maar ik denk weer mis.
Ah nee, daar was je al zo bang voor. Maar kan het niet zo zijn dat het toch goed is, volgens mij ontwikkeld het hartje zich bij pas 6 wkn als ik het goed heb.
Wat een prachtige eerste ontmoeting met ons wondertje, ben zo verliefd ❤️❤️❤️ Hebben zelfs het hartje al mogen horen (filmpje op Facebook). Ons geluk kan niet op!
@Pink06 Top van harte meid ! Ik was ook 3 dagen minder ver, maar het is nog moeilijk meten nu en anders maakt het nog niks uit, als het hartje maar goed klopte !
Ja was even in paniek de gyn startte met de woorden, je bent precies wel wat minder ver. Maar echt al na 1sec, maar gelukkig verbeterde hij zichzelf meteen. Dus nog steeds uitgerekend op 7sept ❤️