@Noila2018 het is een komen en gaan met de kwaaltjes. Als je ze hebt een soort bevestiging. Wellicht dat ik je gerust kan stellen, ik heb bijna geen kwaaltjes ook geen last van de borsten maar gisteren een goede echo gehad met een sterk kloppend hartje. Enige kwaaltje dat ik heb, is moe en alsof ik de marathon geholpen heb als ik de trap heb gelopen.
Oei, dat is schrikken. Het kan er gewoon bij horen, maar als je je zorgen maakt kun je het beste even de vk bellen.
Heb je gemeenschap gehad? Daar wil het ooit van komen. Ik zou als je je zorgen maakt even de vlk bellen
Beste @sannekrul Heel toevallig ik vanochtend ook! Schrok enorm toen ik het zag met plassen. Ik heb direct de VK gemaild, want die reageren heel snel gelukkig. En hij gaf de volgende uitleg: oud bruin slijm zien we vaker in het begin van het zwangerschap. De baarmoederhals is erg goed doorbloed en daar kan nog wel eens een kleine adertje springen. Het beetje bloed droogt op en kleurt het slijm bruin. Zonder helder rood bloed en flinke buikpijn zien we zelden dat er iets spannend aan de hand is. Voor mij een enorme opluchting want ik heb verder geen helder bloedverlies, krampen oid. En mn echo’s waren beide goed. Misschien stelt jou dit ook gerust?
De vk mag je altijd bellen als je onzeker bent. Bruin bloedverlies is "oud" bloed en betekent meestal niks, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even bellen.
Dankjewel voor je woorden en informatie!❤️ Toevallig dat jij dit ook had! Wat kan je dat onzeker maken he ?! Hopelijk was dit eenmalig voor ons
Ik snap helemaal wat je bedoeld! Maar ik heb verder niets meer gehad. Dus maak me alweer minder zorgen. Al helemaal na de woorden van de VK. Als het aan zou blijven zou ik wel bellen. Maar maak je geen zorgen ❤️
Oh dat is even schrikken dames! Maar er maar vanuit gaan dat oud bloed geen kwaad kan! Hopelijk blijft het hierbij
Dat is schrikken voor jullie. Ik heb in mijn vorige zwangerschap 2 keer helderrood bloed verloren en laatste keer zelfs best veel, en met de baby was niks. Probeer niet te veel zorgen te maken en anders idd vk bellen daar zijn ze voor
@sannekrul wat een nare ervaring ook, het betekend vast niets, maar begrijp je angst er wel bij. Hoe gaat het inmiddels?
@Jackster wat naar ook voor jou! Dat zorgt toch wel steeds voor onnodige ongerustheid. Zou me er ook meteen niet lekker bij voelen ookal weet dat stemmetje in men hoofd wel dat dat beetje bruin bloed wellicht niets betekend. Gelukkig ben je intussen al wat gerustgesteld!
@Jackster en @sannekrul hoe is het met jullie? Tip voor de misselijken onder ons; ik heb uitgevonden dat limonade drinken bij mij helpt (naast cola, maar dat wil ik gewoon niet teveel doen). Wie weet biedt het voor jullie ook uitkomst! 9 weken dansje!♥️ (Ook al zegt vk 9w2d, met deze termijn lijkt me de meting niet echt betrouwbaar)
Goedemorgen! Met mij gaat het goed. De VK heeft me gerustgesteld en ik heb verder geen last meer van bruin slijm. Wel van andere kwaaltjes, misselijk, pijnlijke borsten. Dus zal wel goed zijn! Morgenavond heb ik intake en indien ik me erg zorgen maakte mocht ik van de VK nog een echo (wel tegen betaling van 15 euro ivm de verzekering, heb er al 2 gehad namelijk) maar denk dat we dat wel gaan doen. Is toch altijd fijn weer een extra echo! Wat fijn 9 weken al! Woow kon ik dat maar zeggen!
Good murning! Ik voel me ook goed en het gaat goed met me.. Geen bruinverlies meer gehad na gisteren.. dus afwachten.. Jackster had mij gesrustgesteld ! Ik heb de 9e weer een echo... ik ben benieuwd of ik dat volhoud, want het liefste wil ik deze week even spieken eigenlijk of het allemaal wel goed zit nog..