Oké toch ik wordt zo van t kastje naar de muur gestuurd de gynaecoloog zei dat er gerekend wordt vanaf de pregnyl vandaar de 2 weken en 6 dagen Het erge bloedverlies had ik voor vrijdag sindsdien alleen bij afvegen dus hoop zo dat het water urine de boosdoener is.. Ik blijf maar naar de wc gaan
Dat wordt dan morgenochtend urine is nu nog steeds waterig met hele licht gele gloed zeg maar vanavond uit eten denk niet dat voor die tijd me urine al donker is al hoop ik het wel stress enorm nu
Ja de gyn heeft ook gelijk, want vanaf dat moment ben je zwanger en je rekent dus vanaf daar en niet willekeurig de 14e dag van je cyclus. Alleen reken je er altijd twee weken bij. Er is veel verschil tussen meningen van gynaecologen, maar dit is iets wat internationaal is vastgelegd en overal hetzelfde is, dus je gyn heeft het je onvoldoende uitgelegd. Ik kan je met 1000 procent garanderen dat hij/zij ook zal zeggen dat jij vandaag 4+6 bent, maar je bent dus 2 weken en zes dagen officieel zwanger omdat toen de bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik hoop het voor je meis, maar houd rekening met slecht nieuws. Mijn duimen draaien voor je!
Ik begrijp je onrust ...zou willen dat ik je kon geruststellen. Konden we soms maar een kijkje van binnen nemen om te zien wat er allemaal gebeurd. Hoe laat heb je voor het laatst iets gedronken? En hoe laat ga je uiteten?
Dan zou ik vanavond weinig tot niets drinken en morgen met donker gele urine testen. Anders weet je nog niets....lichte urine geeft altijd lichtere testen....
Webje, wat naar dat de test niet knalt. Ik had hem ook donkerder verwacht voor 20 dpo. Knuffel. Blegh ik had vanmorgen bruine afscheiding bij afvegen. This nu helemaal weg. Heb ook geen buikkrampen. Ik hoop maar op oud innestelings bloed. Wat duurt 19 januari dan nog lang....
Meiden wat gaan jullie snel! Kan jullie niet meer bij houden @Webje jammer van je test. Ik zou morgenochtend weer 1 doen. smakelijk vanavond @seallable klinkt idd als oud innestelbloed. En ja 19 januari duurt idd heel lang. Vind de maand januari zelf al heel lang duren
1,5 uur geleden voor t laatst gedronken over 45 min gaan we rijden naar het restaurant urine net was nog licht jammer genoeg.
Ik vind dit er goed uitzien Webje! Toen ik zo een streepje had gaf diezelfde dag de CB 2-3 aan (4 tot 5 weken zwanger) en dat betekende dat mijn hcg in ieder geval 200 was. Dus zeker oploop. Ik blijf duimen!
Zooo enorm blij Zal die morgen denk ik nog beter zijn met ochtendurine en dan gelijk me laatste test hahaha
Vraagje.. 28 november was de 1ste dag van me laatste menstruatie maar dan zou ik nu 3,5 week zijn toch? Ipv 4,5?? Sorry voor de onzekerheid