Net terug van de verloskundige en een prachtige echo gezien met een mooi kloppend hartje...8+0 zoals ik zelf al dacht.
Mijn zwangerschapssymptomen zijn bijna helemaal weg. Kut. Hopelijk komen ze nog terug. Maar ik ben me al op het ergste aan het voorbereiden.
Nee zeg! Hoe kan dat ineens? Is dit ook geen reden om eerder een echo te krijgen bij jullie? Hoop voor je.
Oh nee @Raket78. Het zegt gelukkig niet altijd iets en de symptomen komen en gaan, maar snap je onzekerheid. Is het niet mogelijk om toch ergens een echo te krijgen?
Misschien moet ik dit niet zeggen hoor, maar kan je dat 1e niet faken als je jezelf heel veel zorgen maakt?
Eerste afspraak geweest. Op de buik was het niet goed zichtbaar, kan zijn dat het kindje richting mijn rug lag. Dus toch inwendige echo gekregen. Hartje klopte, ze heeft mij teruggezet naar 8+1 maar ik hou mijn banner nog even zo tot de termijnecho. Die heb ik wel 4 dagen verplaatst want anders zat ik op 9+5 met de termijnecho. Blij dat het goed zit
Nee dat doe ik niet, voor het geval dat karma toch bestaat. Het is afwachten. En dat is moeilijk. Maar ik wil zelf eigenlijk liever ook geen vaginale echo's na eerdere ervaringen.
UITGEREKEND 25 augustus mrsd - 2e kindje - 27 jaar 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar 5 september Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Lykke - 1e kindje - 37 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar Pink06 - 3e kindje - 33 jaar Dropke81 - 1e kindje - 36 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar Salvatore - 1e kindje - 33 jaar Fultimemommy - 2e kindje - 23 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar Fem92 - 2e kindje - 25 jaar 9 september Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Dionne1982 - 2e kindje - 35 jaar bellaaa123 - 2e kindje - 24 jaar Rian85 - 4e kindje - 32 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 1982Ikke1982 - 2e kindje - 36 jaar 13 september Ivypark - 2e kindje - 30 jaar 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Jingle - 3e kindje - 33 jaar Prj - 5e kindje - 33 jaar Tedje - 2e kindje - 29 jaar Noila2018- 3e kindje - 34 jaar 15 september Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar Ingri - 2e kindje - 35 jaar Noukies24 - 2e kindje - 27 jaar -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (35) -------------------------------------------------- Afspraken Januari 31 || Intake/echo - Jojo84 31 || Echo - Salvatore 31 || Intake/echo - Lizzy16 31 || Echo - 1982Ikke1982 Februari 01 || Echo VK - Jingle 01 || Echo - boomhut 01 ll Echo/intake bellaaa123 01 || Echo - Noukies24 02 || Echo - Ivypark 04 ll Echo - Frummels 05 ll Termijnecho - mrsd 06 ll Intake - Tedje 06 ll Intake - Frummels 07 || Intake - boomhut 09 || Termijnecho - Sannekrul 09 || Termijnecho/intake - Flowers86 14 || Termijnecho - femmie88 14 ll Termijnecho - Diana285 14 ll Termijnecho/intake - 1982Ikke1982 14 ll Termijn (pret)echo - Noukie 1992 15 || Termijnecho/intake - Rian85 16 || Echo/Intake - Ivypark 16 || Intake/termijnecho - Salvatore 19 ll Termijnecho - Tedje 19 ll Echo - Dropke81 19 II Termijnecho - Anar91 20 || Termijnecho - Mama1504 20 || Termijnecho - Prj 20 || Termijnecho - Lykke 21 || Termijnecho - Fem92 22 II Termijnecho/intake - Noila2018 22 II Termijnecho - Jackster 23 || Termijnecho - Mleenvs 26 || Controle vk - Mleenvs Maart 1 || controle echo + nipt - noukie 1992 19 || controle vk - mama1504 -------------------------------------------------- Sterretjes *Ano1, *Dyson, *Webje, *Mi2017, *MotherOfAnAngel, *Nikki15[/QUOTE]
@Raket78 Nog even geduld voor jou. Lijkt me erg moeilijk. Mijn moeder heeft nooit 1 echo gehad toen ze zwanger was van mij..... zo'n andere tijd waar weer nu leven. Ik hoop dat jij ook snel een mooi kindje mag zien (wanneer mag je ook alweer ik zie je niet bij de afspraken bij staan). Ern ik hoop ook dat je tot die tijd en paar keer boven de pot mag hangen
Wie is er hier zo handig om voor alleen dit topic een facebook pagina aan te maken? Verwarring op de fb pagina die in 1e instantie is geopend. Blijkt nu voor zo’n beetje elke zwangere vrouw te zijn en ook van andere forum. Ik kies (en met mij meer van jullie zag ik al) voor een intiemere groep.
Zal het bericht dat ik op FB heb geplaatst ook hier plaatsen: Bericht voor ZP leden van het topic ‘uitgerekend 1-15 september 2018’ Lieve dames, Inmiddels begint deze groep aardig groot te worden en dat komt omdat er zowel leden van het ZP topic als van het Wij forum worden toegevoegd. Ik heb zelf meer behoefte aan een kleiner groepje waar ik ieder wat meer kan leren kennen en het overzicht houd. Op ZP lukt mij dit wel door jullie forum namen, maar omdat er inmiddels 50 vrouwen, ook die ik helemaal niet ken en ook de verhalen niet kan opzoeken omdat ik niet op het wij forum zit, hier aanwezig zijn raak ik in de war van alle verhalen. Mijn voorstel is dus voor de vrouwen die ook een kleinere groep willen van ons topic een nieuwe geheime groep te openen waar we verder kunnen babbelen. Mocht je dat willen, zet dan hieronder even een berichtje neer inclusief je forumnaam, dan ga ik het vanavond of morgen fixen. En mocht je lekker hier willen blijven (of allebei) is dat ook prima he, iedereen heeft zo z’n eigen behoeften, no hard feelings! Liefs Frummels *dit zette ik net op FB*, mocht je in de kleinere groep willen, tag me dan even in een post of nog makkelijker, mail me even je mailadres in een privébericht
Zie het net, super. Ik vond het al heel vreemd dat er van dit forum ineens zoveel vrouwen bij kwamen. Zelfs van eing augustus en dus tot oktober aan toe nu. Maar dat het WIJ forum er ook bij zat had ik niet door.
Mooie echo's dames!! Super!! @Pink06 nee klopt vond t ook al vreemd druk worden maar ik ga mee naar de andere groep