Van internet. De als CB 2-3 aangeeft zit je hcg tussen de 200/2000. Daarboven wordt het 3+ en daaronder 1-2.
@Webje zo dat is echt veel beter! Super zeg!! Nu morgen nog een mooie oploop en dan idd stoppen! Inderdaad 4,5 wkn zwanger
Je neemt dus niet de dag van je laatste menstruatie maar je dag van eisprong als uitgangspunt (zoals jouw gyn al zei). Dus dan ben je vandaag 4+6. Snap je het verschil?
Nou @Webje dat ziet er al veel beter uit!!! Morgenochtend maar nog 1 doen. En mijn eerste dag laatste menstruatie was 29nov. Dus een dagje korter dan jij....dus je bent nu 4.5 week
Dat ziet er echt een stuk beter uit webje. Ik duim voor jou! Je bent idd 4,5 week zwanger. Mijn bruine afscheiding is weg gebleven vandaag! Denk indd oud innestelingsbloed. Hele fijne jaarwisseling! Moge 2018 een goede zwangerschap en mooie gezonde kindjes brengen!
Jullie ook! Fijne avond! Ben erg blij dat ik ‘zwanger’ het jaar uit kan. 2017 was niet zo’n best jaar voor mij, maar in ieder geval een hoopgevend uiteinde Maak er een leuke avond van ladies (deze x zonder bubbels )!
Ik was vorig jaar met oud en nieuw zwanger van de jongste. 3 dagen later is ze geboren. Gek idee om binnen 1 jaar 2 keer zwanger te zijn van twee verschillende mannen haha.
Lieve meiden, wij gaan nu naar vrienden dus rest vd avond offline. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en een fantastisch uiteinde met alle kleintjes in de buik ❤❤❤❤ May all our dreams come true
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje)- 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar Webje - 2de kindje - 29 jaar. 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar 6 september Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Januari 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || 06 || 07 || 08 || 16 || echo bij gyn - Frummels 19 || intake/echo bij vk - Sannekrul 19 || intake/echo bij vk - flowers86 24 || Intake/echo bij vk - Femmie88 25 || 26 || Intake/1e echo bij gyn - noukie1992
Ik snap hem, jeetje ben gelijk een stuk verder zwanger haha gek idee eigenlijk haha uitgerekend nu dus 4 september
Fijne jaarwisseling allemaal dames ! ♥️ Fijn om het jaar zo af te sluiten, zei het al heel 2017 tegen men vriend dat 2018 ons jaar zou worden wel het voelt toch ook fijn om 2017 als nog met iets moois af te sluiten! ♥️
Ik heb zes miskramen gehad en gebruik nu verschillende medicijnen tijdens mn zwangerschap in de hoop dat het nu wel goed gaat.