Hier vandaag ook een 10 weken dansje . Voor mijn gevoel gaat de tijd nu steeds sneller. Hier het nieuws gisteren op het verjaardagsfeestje van onze dochter bekend gemaakt. Iedereen was natuurlijk hartstikke blij en enthousiast. Dinsdag nog tegen alle collega's vertellen en dan is iedereen wel op de hoogte. Fijn om dan niks meer te hoeven verbergen!
@Frummels waar doe jij een echo op zondag? Wel echt fijn dat je weer even mag kijken! En als alles goed is kan je lekker de vlag uithangen vandaag!
Ik zit nu in de wachtkamer, mag zo... Ben ineens weer zo ontzettend bang... Gelukkig krijg ik snel duidelijkheid!
Dat mag eigenlijk niet maar er wordt een uitzondering gemaakt in mn ziekenhuis vanwege mijn historie. Ik was op vakantie en start morgen bij mn nieuwe baan en ik vond op dezelfde ochtend (morgenochtend) een echo wel heel veel spannends voor een dag dus vandaar vandaag.
Spannend! Zit vast goed, afgaande op je symptomen! Maar snap goed dat elk moment met een echo weer hartstikke eng is! ♥️
@Frummels wat fijn dat je direct na je vakantie en voor de start van je nieuwe baan terecht kan voor een echo. Hoop zo dat je dadelijk een vreugdesdansje kan doen.
Sorry, we zijn meteen daarna naar mn beste vriendin gereden om te vertellen! In de wachtkamer zat inmiddels mn hartslag in mn keel en het liep ook nog eens uit, maar.....het was prachtig! De kleine is heel goed gegroeid en je kon al zoveel meer zien dan vorige week. Loopt goed mee met de termijn. En tijdens het kijken ging ie ineens bewegen en toen heb ik heel hard moeten huilen, waaaaauw❤️
Ik wil dat niet op het forum zetten ivm herkenning maar als je in de fb groep mij opzoekt kan je het zien op mn profiel!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️