Ja .. ik neem maar gewoon aan dat het komt omdat de piek (9 weken) is geweest en het alleen maar positief is... hier vrijdag termijnecho dus dan pas weer wat zekerheid!
Goede instelling toch? Misschien moet ik er ook meer zo over denken. Ben inderdaad ook de 9 weken voorbij. Echo is pas over 1,5 week helaas.
@Noila2018 hè bah! Beterschap meid. Hopelijk voel je hè snel beter en hou je elke dag beetje bij beetje meer binnen.
@Pink06 hier ook nergens geen last meer van sowieso al geen echte kwalen behalve in de ochtend erg gespanne borsten en deze ochtend voor het eerst niets meer maakt me gek onzeker. Aftellen naar de echo volgende week dan maar en hopen dat ik toch hier en daar nog een kwaaltje kan opsporen in de tussentijd
Super vervelend toch? Al ben ik wel blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ben totaal niet meer misselijk. Borsten lijken weer slapper en zijn echt amper gevoelig. Wanneer mag jij voor de echo?
G Wel toevallig dat er meerdere zijn! Jij mag vrijdag al, super fijn hoor zo snel. Al lijken de dagen vast vooruit te kruipen nu voor je.
@Dyson Wat fijn dat je komt vertellen hoe het gaat. Gelukkig geen mola zwangerschap! Hopelijk snel een plakbaby voor jou!
Yep, hier ook. Helemaal geen klachten. Helemaal geen last van de borsten (nooit gehad) vele honger hebben was na een week al voorbij. Enige wat aanhoudt is vermoeidheid. Misselijk eigenlijk nooit geweest, onderhuidse druk in de onderrug ook volledig weg. Maakt mij ook wel onzeker maar hou in mijn achterhoofd dat ik dit ook nooit gehad heb met mijn eerste zwangerschap. Heb vrijdag intake bij de VK en 2 maart pas termijnecho.
Mijn misselijkheid was maar een week (tussen week 7 en 8) vrij dominant aanwezig. Daarna werd het beter. Maar dat kan ook komen omdat ik het beter kan hanteren en mijn dieet heb aangepast om misselijkheid voor te zijn. Vermoeidheid is op sommige dagen nog vrij heftig. Borsten zijn niet meer zo gespannen als eerst, maar kleiner zijn ze ook niet geworden. Ik denk dat ze gewoon de eerste groeispurt achter de rug hebben. Mijn echte zwangerschapsbuikje begint een klein beetje te groeien, vlakbij mijn schaambot. Vandaag 9 weken. 1 dag verwijderd van de dag dat het vorige keer merkbaar mis begon te gaan. En ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat dit keer tot nu toe alles goed gaat!
@Noila2018 : Poeh, zo te horen heb jij het zwaar! Hopelijk kun je in het ziekenhuis een beetje bijkomen en neemt de misselijkheid binnenkort af.
@Pink06 en @sannekrul ja en we zijn ook bijna allemaal even ver, dus wel vergelijkbaar. Jij mag deze vrijdag Sanne? Wat fijn! Ik eigenlijk pas 1 maart, maar 14 feb een pretecho
Mijn hemel dat klinkt afschuwelijk ik hoop dat je snel wat aansterkt en weer wat binnen kunt houden! Wat een ellende zeg... sterkte daar!!
@Pink06 klopt iedereen is de "piek" voorbij denk ik moet wel zeggen dat ik vermoeider ben dan voorgaande weken. Nog 2 weken tot de echo..
Ja idd! Ja wel spannend omdat ik dus die bruine afscheiding had.. maar ik denk dat ik nu even gespannen ben als wanneer ik dat niet had gehad. We zullen zien... als het mis was had ik denk ik verder nu wel krampen en meer bloed verlies moeten hebben gehad, dus positief Sanne