Zoiets las ik idd! Ik heb 2 miskramen gehad (1 voor mijn zoontje, dat was een windei en 1 voor deze zwangerschap met 4+5) dat vond ze ook een indicatie?!
Kom ook weer even langs, ben van de week veel geirriteerd geweest op alles en iedereen vreselijk, niks liep zoals ik wilde en kon dat totaal niet hebben. Hier woensdag de termijnecho en merk dat ik het toch weer spannend vind. Dames wat fijn van alle mooie echo's
Spannend he. Ik blijf het ook eng vinden soms. Vrijdag de termijnecho. Daarna hoop ik echt te kunnen genieten. Die irritaties heb ik ook. Kan soms zo weinig hebben!
Heel herkenbaar @diana285 ik irriteer me ook mateloos en zeker op het werk ... Heb woensdag ook een echo echter wel een pret echo, ben aan het aftellen hoor maar techelijk komt er ook weer een beetje angst naar boven, want stel dat het nu opeens niet meer goed zou zijn (al is er geen enkele aanleiding voor hoor)
Heel herkenbaar dames, hier donderdag de termijnecho en ondanks dat mn gevoel in het algemeen wel goed zit vind ik het toch ook weer erg spannend. Ik moet er niet aan denken nu alsnog afscheid te moeten nemen...Gelukkig zwangert mn lichaam lekker mee, waardoor ik positieve gevoelens vaak wel vast kan houden. Ik merk dat ik ook meer moe ben dan eerder en dan is mn lontje zo kort! Gelukkig kan manlief er meestal om lachen...
UITGEREKEND 25 augustus mrsd - 2e kindje - 27 jaar 1 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Flowers86 - 2e kindje - 32 jaar 2 september Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar 3 september 4 september Hope77 - 2e kindje - 40 jaar 5 september Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Lykke - 1e kindje - 37 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar Pink06 - 3e kindje - 33 jaar Dropke81 - 1e kindje - 36 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar Salvatore - 1e kindje - 33 jaar Fultimemommy - 2e kindje - 23 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar Fem92 - 2e kindje - 25 jaar Ivypark - 2e kindje - 30 jaar 9 september Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Dionne1982 - 2e kindje - 35 jaar bellaaa123 - 2e kindje - 24 jaar Rian85 - 4e kindje - 32 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar 1982Ikke1982 - 2e kindje - 36 jaar 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Prj - 5e kindje - 33 jaar Tedje - 2e kindje - 29 jaar Noila2018- 3e kindje - 34 jaar Sayanora - 2e kindje - 38 jaar 15 september Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar Ingri - 2e kindje - 35 jaar Noukies24 - 2e kindje - 27 jaar -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (35) -------------------------------------------------- Afspraken Februari 14 || Termijnecho - femmie88 14 ll Termijnecho - Diana285 14 ll Termijnecho/intake - 1982Ikke1982 14 ll Termijn (pret)echo - Noukie 1992 15 || Termijnecho/intake - Rian85 15 || Termijnecho - Frummels 16 || Echo/Intake - Ivypark 16 || Intake/termijnecho - Salvatore 19 ll Termijnecho - Tedje 19 ll Echo - Dropke81 19 II Termijnecho - Anar91 19 || controle + suikertest Frummels 20 || Termijnecho - Mama1504 20 || Termijnecho - Prj 20 || Termijnecho - Lykke 20 || Termijnecho - Jojo84 21 || Termijnecho - Fem92 22 II Termijnecho/intake - Noila2018 22 II Termijnecho - Jackster 22 II Nipt - Sayanora 22 ll Huisarts - Raket78 23 || Termijnecho - Mleenvs 26 || Controle vk - Mleenvs 28 ll Termijnecho + nekplooimeting - Raket78 28 || Controle vk - Jojo84 Maart 01 || Controle, echo + nipt - noukie 1992 02 || Termijnecho - Dionne1982 05 || Intake midwife - Raket78 08 || Controle vk - Flowers86 19 || Controle vk - mama1504 -------------------------------------------------- Sterretjes *Ano1, *Dyson, *Webje, *Mi2017, *MotherOfAnAngel, *Nikki15 *Jingle
UITGEREKEND 25 augustus mrsd - 2e kindje - 27 jaar 1 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Flowers86 - 2e kindje - 32 jaar 2 september Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar 3 september 4 september Hope77 - 2e kindje - 40 jaar 5 september Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Lykke - 1e kindje - 37 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar Pink06 - 3e kindje - 33 jaar Dropke81 - 1e kindje - 36 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar Salvatore - 1e kindje - 33 jaar Fultimemommy - 2e kindje - 23 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar Fem92 - 2e kindje - 25 jaar Ivypark - 2e kindje - 30 jaar 9 september Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Dionne1982 - 2e kindje - 35 jaar bellaaa123 - 2e kindje - 24 jaar Rian85 - 4e kindje - 32 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar 1982Ikke1982 - 2e kindje - 36 jaar 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Prj - 5e kindje - 33 jaar Tedje - 2e kindje - 29 jaar Noila2018- 3e kindje - 34 jaar Sayanora - 2e kindje - 38 jaar 15 september Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar Ingri - 2e kindje - 35 jaar Noukies24 - 2e kindje - 27 jaar -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (35) -------------------------------------------------- Afspraken Februari 14 || Termijnecho - femmie88 14 ll Termijnecho - Diana285 14 ll Termijnecho/intake - 1982Ikke1982 14 ll Termijn (pret)echo - Noukie 1992 15 || Termijnecho/intake - Rian85 15 || Termijnecho - Frummels 16 || Echo/Intake - Ivypark 16 || Intake/termijnecho - Salvatore 19 ll Termijnecho - Tedje 19 ll Echo - Dropke81 19 II Termijnecho - Anar91 19 || controle + suikertest Frummels 19 ll Termijnecho Lizzy16 20 || Termijnecho - Mama1504 20 || Termijnecho - Prj 20 || Termijnecho - Lykke 20 || Termijnecho - Jojo84 21 || Termijnecho - Fem92 22 II Termijnecho/intake - Noila2018 22 II Termijnecho - Jackster 22 II Nipt - Sayanora 22 ll Huisarts - Raket78 23 || Termijnecho - Mleenvs 26 || Controle vk - Mleenvs 28 ll Termijnecho + nekplooimeting - Raket78 28 || Controle vk - Jojo84 Maart 01 || Controle, echo + nipt - noukie 1992 02 || Termijnecho - Dionne1982 05 || Intake midwife - Raket78 08 || Controle vk - Flowers86 19 || Controle vk - mama1504 -------------------------------------------------- Sterretjes *Ano1, *Dyson, *Webje, *Mi2017, *MotherOfAnAngel, *Nikki15 *Jingle
Heb al een paar dagen geen notificaties meer gezien van deze groep dacht al wat is het stil. Blijk ik gewoon 3 pagina's gemist te hebben oeps... Hier alles goed minder misselijk maar wel nog gekke aversies tegen vanalles. Vermoeidheid blijft nog wel onverminderd aanwezig. Komt ook omdat de jongste behoorlijk aan het spoken is snachts. Hij krijgt aan vocht alleen bv en die loopt nu echt flink terug vannacht kwam hij om 22.30, 24.00, 2.00u en 2.30u.... toen uiteindelijk fles koemelk met heet water gegeven daarna sliep hij tot 6.15u.... Niet een hele goede nacht dus een was al de tweede op rij. Toch maar wat meer ander drinken gaan aanbieden overdag hopelijk komt er dan wat meer rust snachts.
Hier vanochtend bloed laten prikken. Zo doelloos aangezien ik 7 maanden geleden bevallen ben. Heb vast niet ineens hiv etc. Maargoed we hebben het gehad. Hier blijf ik ook zo ontzettend moe. Kan de hele dag wel slapen. En door die vermoeidheid ook onwijs humeurig. Kan me ook niet heugen dat dit bij de andere kids ook zo erg was. Ben dan ook erg dankbaar dat ik zwanger ben in de zomer. Mijn lijf is dan altijd zo veel beter als in de winter.
Even niet actief geweest ivm het carnaval hier. Zijn er meerdere dames die onzeker zijn? Ik heb donderdag een echo. Maar ben zo onzeker. Geen idee waarom want ik heb al 2 keer een kloppend hartje gezien, maar ben zo bang dat het alsnog mis gaat. Inmiddels verspreidt het als een lopend vuurtje door het dorp dat ik zwanger ben. Een vriendin heeft zich versproken met een borrel op. En dat maakt me nog onzekerder. Heb ff paniek. Sorry dames!
Aii @Jackster dat is vervelend als dat nog niet in de planning zat! Maar het is vast allemaal goed in orde met de kleine, dus alleen maar meer mensen die blij voor je zijn. Moet je nu als een malle nog vrienden of familie op de hoogte stellen of valt dat mee?
Had mij een beetje verkeken op het feesten tijdens je zwangerschap. Zaterdagmiddag optocht gelopen en daarna feesten tot 00:30 uur. Niet echt goed geslapen aangezien vriend lief gigantisch lag te snurken. Zondag weer een optocht gelopen en daarna naar de prijsuitreiking maar toen was het bij mij toch even klaar. Ik wilde het liefst alleen maar zitten en kon wel huilen, zo moe was ik. Ben om 18:30 uur naar huis gegaan en even op de bank gaan liggen. Mijn vriend kwam om 19:00 uur toen hebben we wat gegeten. Hij wilde niet meer dat ik zou komen gisteravond, maar ik dacht dit is de laatste keer dat ik alle dagen kan. Ben ff gaan slapen en had de wekker gezet om 22:00 uur maar ik werd echt belabberd wakker. Ik had het ontzettend koud en ik dacht ik blijf inderdaad maar thuis. Vannacht heeft op aanraden van een lieve vriendin van ons (die weet dat ik zwanger ben) mijn vriend op de bank geslapen zodat ik even lekker goed kon slapen. En dat heeft wel geholpen. Dus vanavond weer door Ik heb vrijdag de intake en termijn echo maar ik ben er eigenlijk totaal niet mee bezig
Pfff manlief moet volgende week waarschijnlijk op zakenreis naar de usa. Precies dan mijn eerste echo. Ik ga zometeen bellen en hopelijk kan de echo deze week nog
Zijn gisteren op stelle sprong naar mn opa gegaan. Wilden het hem na de carnavalsdrukte vertellen, maar wil het risico niet lopen dat ie het van een ander hoort. Daarnaast vondne mn ouders het wel vervelend. Die houden al weken hun mond dicht omdat ik ze dat gevraagd had en nu werden ze door bekant vreemden gefeliciteerd in de kroeg. Ze wisten even niet wat ze ermee aan moesten. Dus baal enorm. En dat heb ik die vriendin ook laten weten, want ik heb gezegd dat ze ff der mond moest houden. Maar helaas.. het is nu eenmaal zo dus probeer er niet teveel druk om te maken maar dit maakt het allemaal wel wat echter. En wilde eigenlijk wachten tot de echo van donderdag met vertellen. Maja het is niet anders.. maar raak er wel beetje onzeker van. Dadelijk weet iedereen het en dan ist toch niet goed ofzo. Heb de VK gebeld en die zegt dat alles er goed uitziet op de eerste echo’s en dat ik nu al 10 weken ben en er dan niet veel meer mis kan gaan (banner klopt niet maar die pas ik aan na termijn echo). Dus probeer me daar maar aan vast te houden.
Ik begreep van @Frummels dat na de 8 weken echo kans op miskraam 2% is en na goede termijn echo slechts 0.6% nog, nou dát heeft mij aan zo veel meer positieve energie geholpen, misschien doet het ook wat voor jou @Jackster Afgezien daarvan snap ik heel goed dat je nu baalt dat je het niet kunt vertellen op je eigen tempo. Maar voel je vooral niet onzeker, komt allemaal goed
Dit klopt, maar alleen als er al een hartslag is vastgesteld. Maar dat is bij de meesten van jullie inmiddels wel zo denk ik. Ook ik herken uiteraard de onzekerheid. Iedere dag ga ik het rijtje na. Borsten niet kleiner geworden? Nog steeds met colostrumkorstje (hebben meer mensen dat trouwens?) Borsten nog steeds enigszins pijnlijk? Darmen nog steeds uitpuilend? Misselijkheid nog aanwezig? Nog moe? Baarmoedermond niet bij de uitgang? Ik haal troost en kracht uit mijn symptomen. En tot nu toe zijn die volop aanwezig. Ik begin goede hoop te krijgen, en dat is tegelijkertijd ook wel wat griezelig. Nog 16 dagen geduld hebben! Hoezeer ik Carnaval ook mis, ik snap hoe verpletterend de vermoeidheid van een prille zwangerschap kan zijn in combinatie met Carnaval vieren. En mensen die met een borrel te veel op hun mond voorbij praten lijkt me niet prettig. Maar ja, niets aan te doen, en alles is vast goed!