Steken in je buik horen er dus ook bij? Kan t me allemaal niet meer zo goed herinneren van vorige zwangerschap. Ben wel erg moe en chagrijnig,vooral als niet gaat zoals ik wil
Hahaha ‘kop thee’. Webje sommige meiden krijgen ook gewoon geen donkere testen en toch gezonde zwangerschappen. Waren we maar 6 weken verder he? Of dat we garanties konden krijgen.
Deze test is van vanochtend, dacht dat ik nog testen had maar dit is de laatste. Vriend wil wel nieuwe halen voor me maar weet niet of ik dat zelf wil, het is mooi opgelopen en heel veel donkerder zal het niet meer worden. Bovenste van zaterdag en onderste van vandaag
De testen blijven mooi donker hoor @Webje. Je kunt niet in de toekomst kijken, maar ik vind het er goed uitzien hoor. Ga je nog meer testen of was dit de laatste? Mooie test @diana285. Kan inderdaad niet heel veel donkerder, dus zonde om nieuwe testen te halen.
@Webje er zit maar 1 dag tussen dus dan zie je sowieso niet zoveel verschil omdat hcg elke 48 uur verdubbelt. Ik heb dat zelf ook gehad. En wat eerder is gezegd: iedereen is wel anders en het kan net zo goed zijn dat jij geen knaller krijgt of dat je hcg wat trager stijgt. Fijn dat je morgen kan bellen! Qua kwalen; ik ben ook super onzeker... ik heb nu af en toe wat ongi krampjes en beetje pijnlijke borsten. Dat is het wel... nog 18 dgn wachten! Wat duurt dat lang zeg maar ja zoals al gezegd: we kunnen er tot nu toe weinig aan doen dus we kunnen beter genieten! Net in de winkel weerstaan om een cb weekindicator te halen. Ben zo bang dat ie dan net 2-3 geeft terwijl ik 3+ wil zien! Dus dan maar niet. Ik heb al meerder knallers gehad dus ik laat het hierbij. Anderen nog wel van plan te testen?
Ik heb ook af en toe steekjes. En veel naar de wc. En emotioneel pff vooral gisteravond waaraan me moeder me mee nam en zei wat is er schat gooi het eruit. En wilde het eigenlijk niet zeggen het ging zo goed de hele avond. Maar me moeder weet het dus. Laatste testen gedaan wat ik in huis had. Nu klaar morgen bellen!
Ik heb er nog 1 liggen.. Maar denk het niet wordt er zo onzeker van of ik moet echt weer eens donker urine hebben..
@Webje ik vind ze er ook mooi uitzien. Vooral omdat die van gister nog geen 48 uur tussen zit heb je die van eergister nog? Als de laatste dan is opgedroogd kun je die daarmee vergelijken @diana285 ziet er ook mooi uit. Idd zoiets heb ik nu ook. Heb nog digitale en 1 dipstick weet alleen niet of ik die nog opmaak. Uiteraard de digitale wel want wil de 3+ zien maar verder vind ik het ook wel goed. Wachten duurt lang
Heerlijk om al die mooie testen te zien ❤. Makes me happy. Hier vanmorgen heerlijk uitgeslapen. De meiden waren ook pas 10 en 11uur wakker . En dat is al de hele vakantie zo. Daar kan ik wel aan wennen! Afgelopen dagen was ik zelf steeds al om 6uur klaarwakker , en dat is echt niks voor mij! Gelukkig geen testdrang meer. De test van gisteren was echt de laatste. Overmorgen ga ik de VK bellen. Gisteren wel wat onzeker omdat ik niet misselijk was en vanmorgen ook niet. Maar zojuist viel ik gewoon bijna om, zo duizelig ineens . Mijn voeten gingen ergens anders heen dan mijn lijf...was best even schrikken. Vandaag lekker in huis rommelen en spelletjes doen met de meiden. En dan morgen nog een laatste dagje vrij en dan woensdag weer werken. Hopelijk zorgr dat dagelijkse ritme ervoor dat de weken ook wat sneller gaan
@diana285 en @Anar91 mooie testen dames! @Webje endo = endometriose, een chronische aandoening waarbij het weefsel dat lijkt op baarmoeder slijmvlies zich op plaatsen gaat hechten waar het niet thuis hoort, vb op darmen, blaas, buikvlies, ... verder kan het ook zorgen voor de ontwikkeling van cystes op de eierstokken (chocolade cystes), cystes gevuld met oud bloed. Het zorgt voor veel pijn, ontstekingen en onvruchtbaarheid. Ben er nu reeds 2 maal aan geopereerd op een jaar tijd (na een half jaar had het zich al volledig opnieuw ontwikkelt met nog veel meer extra problemen er bij). Hormonen zoals kunstmatige menopauze kunnen er voor zorgen dat de groei wordt onderdrukt, maar dat is niet zo handig natuurlijk wanneer je zwanger wil worden. Had in september mijn laatste operatie en blijkbaar hebben ze daar toch echt wel goed werk geleverd want ik ben zwanger omdat ik zsm zwanger moest worden zouden we normaal volgende maand starten met iui maar dit wondertje dacht er anders over
Webje het kan zijn dat je wat later hcg bent aan gaan maken. Zolang ze oplopen is het goed. Wat ik zou doen voor donkere urine is het volgende, dat werkt bij mij altijd. Drink 3 uur voor je naar bed gaat helemaal niets meer en plas goed uit voor je gaat slapen. Dan testen met je ochtendurine de dag erna (s nachts niet plassen, maar je blaas is zo goed als leeg dus zal je ook weinig aandrang hebben, hoog uit door de zenuwen, maar die vind ik altijd goed te negeren). Bij mij is het dan altijd donker geel. Succes!
Die horen er zeker bij! Alle rondes dat ik steken heb weet ik dat ik zwanger ben, omdat dat er (iig bij mij) echt bij hoort. Niets om je zorgen over te maken.
@Frummels mooie test zeg!! Ik heb net op je site gelezen. Je hebt een hele weg afgelegd zeg! Ik ben inmiddels vier keer wezen plassen afgelopen uur,misselijk en moe. Ga ook even half uurtje slapen
Wie zou mij willen verschuiven?? ik deed een berekening op een andere site en kom op 9 september uit. Dan klopt mijn cb nu ook.