Ik ben best vaak gebeld al.. Welk mutjes bedoel je? Heb alleen de Etos doos nog in huis daar zat hij niet in. Meid wat een pittige week komt eraan voor je. Hebben de kinderen ook schoolvakantie? Al moet je ze dan wel vermaken. En moet je zelf wel gewoon naar je werk?
@Prj pittig lijkt me! Heb je nog hulp? Ow meiden ik blijf echt ziek. Ik word er helemaal gek van. Kan ook niet rustig aan doen met mn twee jarige om me heen.
@Pink06 dat mutsje is van wij.nl. Geloof dat je je nu al kan aanmelden dat je zwanger bent en dan binnen zes weken na de naam doorgeven. Het is een mutsje met naam. Knalroze of blauw
@Prj Mijn man zit op het moment ook in het buitenland. Hier maar 1 kind en dat vind ik al best zwaar. Kan me voorstellen dat het voor jou helemaal pittig wordt. Succes!
Ik zelf werk niet ivm gezondheidsredenen zo ontstaan. Nu kan ik wel weer werken maar heeft manlief een goede baan en is het daardoor niet praktisch. Zo'n week buitenland als nu kan prima geregeld worden zelfs last minuten ik hoef immers niets te regelen met mijn baas. Kids hebben schoolvakantie. Idd daardoor geen verplichtingen maar ze wel veel om me heen. Nr 1t/M3 gaan gelukkig 2 nachtjes naar opa en oma dan heb ik alleen de jongste van 8 maanden. Heerlijk relaxed. Maar zo aan het begin zie ik er tegenop maar uiteindelijk vliegt de week voorbij hoor! Heb wel pech want de auto geeft storing dus mag morgen nog naar de garage ook met 4 kids. Ze zien me aankomen Gratis mutsje is idd van de wij blije doos.
UITGEREKEND 25 augustus mrsd - 2e kindje - 27 jaar 1 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Flowers86 - 2e kindje - 32 jaar 2 september Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar 4 september Hope77 - 2e kindje - 40 jaar Lykke - 1e kindje - 37 jaar 5 september Sterreke - 2e kindje - 36 jaar 6 september Dropke81 - 1e kindje - 36 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar Fultimemommy - 2e kindje - 23 jaar Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Frummels - 1e kindje - 30 jaar Ivypark - 2e kindje - 30 jaar Pink06 - 3e kindje - 33 jaar Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 8 september Fem92 - 2e kindje - 25 jaar 9 september Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Dionne1982 - 2e kindje - 35 jaar bellaaa123 - 2e kindje - 24 jaar 10 september 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar Salvatore - 1e kindje - 33 jaar 12 september LaRambla - 2e kindje - 26 jaar 1982Ikke1982 - 2e kindje - 36 jaar 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Tedje - 2e kindje - 29 jaar Noila2018- 3e kindje - 34 jaar Sayanora - 2e kindje - 38 jaar Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar 15 september Ingri - 2e kindje - 35 jaar Noukies24 - 2e kindje - 27 jaar 16 september Prj - 5e kindje - 33 jaar -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (36) -------------------------------------------------- Afspraken Februari 26 || Controle vk - Mleenvs 28 ll Termijnecho + nekplooimeting - Raket78 28 || Controle vk - Jojo84 Maart 01 || Controle, echo + nipt - noukie 1992 02 || Termijnecho ZKH - Dionne1982 05 || Intake midwife - Raket78 08 || Controle vk - Flowers86 09 || Controle + echo ivypark 13 || Geslachtsbepaling - Rian85 13 II controle VK - Prj 14 ll controle vk - Diana285 14 ll controle vk - Salvatore 15 || Controle vk - Rian85 15 || Geslachtsbepaling - Frummels 19 || Controle vk - mama1504 19 ll Geslachtsbepaling - Diana285 20 || controle vk - Lykke 20 || Controle - Femmie88 22 || Geslachtsbepaling - Femmie88 April 09 || 20 weken echo - Femmie88 13 || 20 weken echo - ivypark 19 || 20 weken echo - Frummels 19 || 20 weken echo - Jojo84 24 II 20 weken echo - Prj -------------------------------------------------- Sterretjes *Ano1, *Dyson, *Webje, *Mi2017, *MotherOfAnAngel, *Nikki15 *Jingle
Geen idee of het normaal is of dat ik de enige ben.. maar heb dus gewoon al harde buiken. Kan mijzelf een beetje herinneren dat ik dit vorige zwangerschap ook best vroeg had.
Voel je dat met deze termijn echt alleen maar onder in je buik waar je baarmoeder zit of ook in de rest van je buik? Ik twijfel namelijk of ik er ook al last van heb. Heb al een paar keer een oncomfortabel en strak/zwaar gevoel in mijn buik gehad, maar kan niet zeggen dat ik het alleen bij mijn baarmoeder voel. Ken de harde buiken van de vorige zwangerschap alleen van het laatste trimester.
Het zou me niets verbazen als harde buiken in het eerste trimester al voorkomen, maar gewoon nog niet voelbaar zijn! Ik voel ze niet, maar dat betekent niet dat ik ze niet heb. @Lizzy16 : mooi buikje al! Nog 2 dagen tot de echo! Ik probeer een beetje afleiding te zoeken, maar dat valt niet mee. Kan bijna nergens anders aan denken!
Bij de eerste had ik ook vroeg pijn. Geen idee of het dan echt al harde buiken zijn. Misschien vk vragen? @Raket78 spannend hoor. Komt nu echt dichtbij. Wat voor tijd heb je? Ik ben nog steeds geveld door de griep. Zoontje vandaag weg gebracht en bijna hele ochtend geslapen.
Oei, beterschap! Ik ben aan de beurt woensdag om 8:30. Dan is het bij jullie 14:30. Daarna moet ik direct door voor de bloedtest, maar ik zal proberen jullie tussendoor op de hoogte te houden. Ik vind het doodeng. Wat als ze me om de een of andere reden op het einde het scherm niet willen laten zien en ik een week moet wachten voordat de huisarts iets weet (hij zei dat ik dan na 5 werkdagen kan bellen als ik dan nog niks heb gehoord)? Dat zou onmenselijk zijn. Maar de kans is het allergrootst dat het gewoon goed is, en daar probeer ik me aan vast te houden.
Het is bijna niet te omschrijven. Ik vind het vooral een heel vervelend gevoel. En mijn baarmoeder word dan dus ook echt hard.
Spannend @Raket78 ! Het komt vast helemaal goed maar kan me die spanning zo goed voorstellen! Oei @Lizzy16 wat een narigheid, veel beterschap! Ik word zelf ook maar niet beter. Vanmorgen nog eens naar de huisarts geweest en ik heb blijkbaar longontsteking Was er al bang voor, de pijn straalt van m'n long helemaal in m'n schouder en ademen is zo pijnlijk... Helaas dus toch een kuur gekregen, zit niks anders op.
Echt alleen de baarmoeder. Zoals jij het omschrijft zou je het inderdaad wel kunnen omschrijven ja. Het duurt even en stopt dan weer. Een beetje zoals bij een wee.
Beterschap voor alle zoeken, hopelijk knappen jullie snel op! @Raket78 succes met de laatste wachtloodjes. Hopelijk gewoon een prachtige echo woensdag. Mijn man zit nu in Nashville, 7 uur tijdsverschil. Communiceren erg lastig want als hij terug in het hotel is slaap ik al en 's ochtends is het voor hem wakker worden ontbijten en naar werk. Dan is het 5 min bellen ofzo. Even heel ongezellig maar is gelukkig maar voor een week. Verder gaat het hier nog steeds goed alleen veel last van mijn darmen en mijn rug. Maar zolang ik alles gewoon kan hoor je mij niet klagen.