Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nikki15, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    @Lykke Wat heftig! Beterschap. Hopelijk knap je nu snel op.

Lykke vindt dit leuk.
  2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Jouw man zit 1 tijdzone naast mijn tijdzone! Ja, het kan soms lastig zijn om te communiceren. 's-Avonds even rustig bellen naar Nederland zit er ook voor mij niet in, want dan ligt Nederland op 1 oor. Gelukkig kosten telefoongesprekken tegenwoordig echt geen drol (Skype credit) en als beide partijen een mobiel en Wifi hebben, kan het zelfs gratis (WhatsApp of Skype).
    Wat voor werk doet je man?

Toen ik nog in Nederland woonde, hadden we bijna altijd Skype aan staan als we allebei thuis en wakker waren. En soms gingen we koken: Allebei dezelfde ingrediënten halen, tegelijkertijd koken en dan elkaar proberen te overbluffen door de mooiste samenstelling van het bord eten te maken. Hij een laat avondmaal, ik een lunch. Glaasje wijn erbij. Je wordt creatief als je ver bij elkaar vandaan woont! :)

Mleenvs, Salvatore, Jojo84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Prj

Prj Niet meer actief

Ja precies bellen gaat via Whatsapp. Ik hoor net dat op de locatie waar hij nu zit wifi is dus zal sporadisch tijdens zijn werk wel een appje krijgen.

Mijn man is industrial engineer en momenteel bij een klant aan het onderzoeken waarom de machine die hun geleverd hebben niet optimaal functioneert.

Raket78 vindt dit leuk.
  4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @Lykke dat is niet fijn, hopelijk knap je snel wat op meid, beterschap!

@Raket78 ik snap je angst, maar de kans dat het gewoon goed zit is is zoveel groter, komt vast goed! Veel succes met aftellen!

Wat harde buiken betreft, geen ervaring mee dus zou niet eens weten dat ik het heb Wrs :p wellicht heb ik er dus nu ook nog geen last van :thumup:

Lykke en Raket78 vinden dit leuk.
  5. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Harde buiken dat is wel erg vroeg, misschien dat het gewoon de banden zijn dat kan ook heel naar zijn.
    Bij de zwangerschap van me dochter vroegen ze ook in het ziekenhuis heb je last van harde buiken, en ik zei toen nee, maar ik moest aan zo'n ecg en zei de verpleegkundige je heb nu een harde buik hoor, dat voelde ik dus niet zo, en voelde gewoon wat ongemak in me buik

6. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik herken het helaas van mijn vorige zwangerschap. Toen heb ik er extreem veel gehad. Gisteravond had ik er veel en vandaag pas 4x dus ik hoef mij er niet al teveel zorgen om te maken denk ik. Over 2,5 week weer naar de gyn en mocht het nog zo zijn zal ik het eens aankaarten.

@Lykke wat vervelend allemaal. Heel veel beterschap gewenst.

Lykke vindt dit leuk.
  7. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik vermoed dat iedereen wel harde buiken krijgt, maar de een meer als de ander, en de een voelt ze ook duidelijker en heeft er meer ongemak van dan de ander.

Maar omdat het wel nog heel vroeg in de zwangerschap is de volgende vraag: Weet je zeker dat het geen bandenpijn is, @Pink06 ?

8. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Pink06 ik heb ze nu ook al hoor. Vond het eerst ook te vroeg. Maar herken ze echt. Ik voel gewoon mijn baarmoeder samentrekken. Herken het ook van de eerste (die kwamen wel veel later). Ik heb het voornamelijk als ik een drukke dag heb gehad en in de rust kom.
    Heb ze ong 2 keer per dag. Bandenpijn voelt bij mij als scherpe pijn onder in de buik. Dit echt als samentrekking van de baarmoeder die ik kan voelen als een bal in de buik.

@Raket78 spannend!! Houdt zp in de gaten dan :)

Raket78 en Pink06 vinden dit leuk.
  9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Ik snap het meis, maar zoals je zegt, grootste kans dat het goed zit. Het feit dat er geen aanwijzingen zijn voor een mk is in ieder geval heel positief! Ik ga aan je denken en hoop dat jullie een prachtig klein mensje zien op de echo!

Raket78 vindt dit leuk.
  10. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Helaas is dat het niet. Bandenpijn voelt zoveel anders. En mijn baarmoeder is ook echt een keiharde bal voor de tijd dat het duurt. Laatste zwangerschap begon ook op deze manier en eindigde in vroegge weeen en prematuur kindje. Dus hoop dat het niet weer zo gaat.

11. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    En super spannend je komende afspraak @Raket78 wij duimen allemaal voor een mooie echo!

Raket78 vindt dit leuk.
  12. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Beterschap voor de zieken!!

@Raket78 het is dan eindelijk bijna zover, ook ik ga voor je duimen dat je een spartelend mensje te zien krijgt!

Raket78 vindt dit leuk.
  13. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Uitslag nipt nog steeds niet binnen, ik zit vandaag op werkdag 10. Indicatie is 10 tot 15 werkdagen maar de ervaring leert dat het er vaak binnen 10 werkdagen wel is zei vk. Anderen ook nog aan t wachten?

14. ivypark

ivypark Actief lid

4 mei 2016
    301
    221
    43
    NULL
    NULL
    Komt me bekend voor met een man die nu in Detroit zit ;)

Raket78 vindt dit leuk.
  15. ivypark

ivypark Actief lid

4 mei 2016
    301
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Pink06 Ik had dit dus al met week 6-7 op mijn werk. Heb toen ander werk gevraagd en daarna geen last meer van gehad. En ik herkende het ook meteen heel duidelijk als de harde buiken uit mijn vorige zwangerschap en zeker niet als bandenpijn. Lekker rustig aan doen.

Pink06 vindt dit leuk.
  16. Prj

Prj Niet meer actief

Haha dat geloof ik. Mijn man is zondag via Detroit gevlogen en komt vrijdag via Detroit weer terug en land zaterdagochtend.

We gaan hem met zijn allen van Schiphol halen. Vrijdag spandoek maken. Nu al zin in. Die koppies van de kids

Raket78, Flowers86 en ivypark vinden dit leuk.
  17. ivypark

ivypark Actief lid

4 mei 2016
    301
    221
    43
    NULL
    NULL
    Mijn man s afgelopen woensdag heen gevlogen en vliegt woensdagavond weer terug, dus land donderdagochtend. De kleine (14 maanden) gaat lekker naar opa en oma en ik ga mijn man ophalen. Kunnen we onderweg mooi even gezellig samen lunchen :)

Raket78 en Flowers86 vinden dit leuk.
  18. Prj

Prj Niet meer actief

Owh dat klinkt ook goed zeg!

ivypark vindt dit leuk.
  19. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    @Raket78
    Morgen dan eindelijk je echo! Duim dat je een mooi bewegend kindje zult zien.

@Lizzy16

Hoop dat je snel weer opknapt. Griep is altijd al vervelend, maar als je zwanger bent helemaal.

@Lykke
    Voor jou ook beterschap! Wat naar zeg een longontsteking.

@Pink06
    Gelukkig heb je niet elke dag zoveel harde buiken. Goed in de gaten houden hoor en indien nodig gewoon wat rustiger aan doen! Geldt natuurlijk ook voor jou @Mama1504.

@Flowers86
    Hier zeiden ze dat je het beste uit kunt gaan van 15 werkdagen, maar dat de uitslag ook sneller kan komen. Je zal deze week vast wel iets horen. Spannend zeg!

Hier pas afgelopen woensdag geprikt, dus verwacht de uitslag pas volgende week of de weer erna. Bloed is naar Maastricht gestuurd en lees gelukkig wel veel verhalen dat ze daar erg snel zijn met de uitslag.

@Prj
    Leuk om je man samen met je kinderen op te gaan halen. Lijkt me mooi om die enthousiaste reacties te zien wanneer ze papa weer zien!

@ivypark
    Snap dat je je man alleen op gaat halen. Je zoontje van 14 maanden snapt dat nu toch nog niet helemaal en is net zo blij om papa thuis weer te zien. Kunnen jullie mooi even genieten van wat quality time!

Hier gaat alles zijn gangetje. Merk dat ik wat meer energie krijg en heb verder gelukkig weinig klachten. 12 maart gaan we een midweekje naar Landal, dus daar ben ik nu naar af aan het tellen. Hoop dat we een beetje mooi weer hebben, zodat we lekker naar buiten kunnen.

Flowers86 en Pink06 vinden dit leuk.
  20. Sayanora

Sayanora Lid

23 okt 2015
    40
    46
    18
    Vrouw
    Hier zeggen ze max 10 werkdagen. Er was vorige week hier iemand (Sannekrul?) die hem na iets meer dan een week binnen had de uitslag.

Deel Deze Pagina