Wat een boel mensen gefeliciteerd allemaal! @Frummels ik hoop dit en mooi plakkertje is. Je hebt al zo'n lange weg achter de rug.
Hier heel de middag af en aan wat misselijk, en een 'vol' gevoel. Ook steeds plopjes in mn buik wanneer ik rustig op de bank zit...darmen zijn van slag denk ik
Ja ik ben zeker blij, maar ook wel gereserveerd door alles wat er gebeurd is. Maar het moet een keer goed gaan toch?!
Wanneer gaan jullie contact opnemen met de vlk? Ik zat te denken na de kerstvakantie. Dan ben ik ruim 5wk
Ik heb dinsdag het formulier op de site van de vk ingevuld en ben vandaag gebeld om de afspraak te maken. Volgens mij kun je dus nu ook al wel contact opnemen. Je kunt de afspraak voor de intake maar vast hebben staan.
UITGEREKEND 1 september 2 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 3 september 4 september 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar 6 september 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Januari 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || 06 || 07 || 08 || 09 || 24 || Intake/echo bij vk - Femmie88 25 || 26 || Intake/1e echo bij gyn - noukie1992
Hallo dames, Maandag positief getest. Heb even getwijfeld of ik in een bevallinglijstje wilde mee schrijven maar toch maar tussen gevoegd Wat betreft vk bellen doe ik volgende week. Ga eerst nog een paar keer testen om de duidelijke oploop te zien en dan schrijf ik me in.
@Mama1504 heb je geen foto van de testjes die je al deed, heb ze vast op nod al zien passeren maar het is leuk om ze samen te zien
@noukie 1992 oh jawel hoor. Vind t ook altijd leuk om te zien. heb elke dag getest kon er geen dag tussen laten, maar dan vergelijk ik ze wel weer als ik er 1 tussen weg haal
Mag ik ook meekletsen? Het is jaren geleden dat ik voor het laatst hier was dus moet weer even kijken hoe lijsten bijwerken etc werkt, alles ziet er zo anders uit. Ik heb vandaag positief getest, behoorlijk positief. Ik ben uitgerekend op 5 september van ons derde kindje en ben 31.
@Mama1504 hihi leuk hoor en ook mooie testen, ga me toch ook eens een digitale aanschaffen das toch wel leuk om het zo even duidelijk en bevestigend te zien
met al die groepen nu ik hou het nog moeilijk bij Had ze hier nog niet geplaatst zie ik dus zet ik ze hier ook nog maar even neer (word er gelukkig van, hihi ) (onderste = van deze avond)
@noukie 1992 jaa met die digitale wordt het beter bevestigd. Ook mooie testjes hoor.. leuk heh? @Dyson welkom!
Niet de beste foto's, maar mijn camera was niet zo enthousiast als ik Streep was er binnen enkele seconden. Voor morgenochtend een digitale gekocht.
@Mama1504 dat is zeker leuk, nadat ik een testje heb gedaan krijg ik altijd gelijk een boost van energie en gelukzaligheid tegen de ochtend word ik dan weer steeds onzekerder Hoop dat ik morgen eens wat een gerustere dag te gemoed kan gaan en wat meer begin te genieten ipv altijd maar dat stressen tot de volgende test. Hoop dat men vriend zoals beloofd morgen ook echt nieuwe testen gaat halen, want ik zit zonder
haha hij wou precies echt niet scherpstellen ik zit er ook altijd met te klooien, maar zelfs zo zie je het streepje meteen