Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nikki15, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prj

Prj Niet meer actief

Alles was goed hoor met de kleine en ook ik weer goed gekeurd.

Verder vandaag ontzettend genoten van het mooie weer

sannekrul, noukie 1992, Frummels en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Gisteren controle gehad. Het viel mij op dat ik helemaal nooit meer gewogen ben sinds de eerste keer. Dus heb ik gevraagd of 4,2 kg die ik aangekomen ben binnen de marge is. En dat was prima, daar was ik wel blij mee.

Met de kleine man was ook alles goed.

noukie 1992, Flowers86 en Mleenvs vinden dit leuk.
  3. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Oh ik heb iedere controle een weegmoment gelukkig.
    En heb een zwangerschap dagboek waar een curve in staat, daar zit ik iets boven geloof ik. Zit nu op +6.6 kg.
    Maar mijn buik is wel flink gegroeid al:o:, 14 cm in omvang sinds het begin en 6 cm in de afgelopen maand:$

noukie 1992, Flowers86 en Salvatore vinden dit leuk.
  4. Lykke

Lykke Actief lid

3 jan 2018
    127
    165
    43
    Vrouw
    Woww @Jojo1984 gaat lekker! :thumup: Ik Ben nog nooit gewogen, dacht dat ik dat zelf moest bijhouden maar heb alleen maar een analoge weegschaal... Denk dat ik nu bijna 5kg ben aangekomen, omtrek een centimeter of 10.

Jojo84 vindt dit leuk.
  5. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Ik ben op de sportschool steeds gemeten en gewogen ook, en zij houden dat dus allemaal bij. Dus heb besloten om het nu ook vol te houden, dan kan ik zien wat er nu echt gebeurd! Echt wel interessant hoor. Zo weet ik nu bijvoorbeeld ook dat ik op mijn armen en benen nauwelijks ben veranderd, op de borst iets ben gegroeid en dat mijn vet percentage overal dus ook gelijkelijk is gebleven, muv mijn buik uiteraard.
    Daar haal ik wel voldoening uit:roflmao:
    Lekker ijdel ik weet het:p

6. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik ben tussen 5 weken en vorige week (17,5 week) 4½ kilo aangekomen.
    Ik weet niet meer hoeveel ik tijdens mijn eerste zwangerschap was aangekomen, maar wel nog dat het veel was. Ook weet ik dat het niet als een probleem werd beschouwd (misschien mede omdat ik voor die zwangerschap een dunnetje was) en dat ik een paar weken na de bevalling het grootste gedeelte weer kwijt was.
    Dit keer had ik een normaal startgewicht, dus verwacht ik dit keer iets minder aan te komen. We zullen zien!

Jojo84 vindt dit leuk.
  7. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Mevrouw is aan het luisteren naar de kleine man:p

Bijgevoegde bestanden:

Lykke, Flowers86, Mleenvs en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Boomhut

Boomhut Actief lid

16 dec 2017
    176
    115
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal! Voor een forum die ik eerst gewoon niet kon bijhouden is het rustig geworden zeg haha. Wel fijn voor mij juist ik wil de lijst bijwerken maar het lukt mij niet het hartje een kleur te geven op mijn mobiel!

In ieder geval, wij verwachten een zoon! Moesten er beiden echt heel erg aan wennen, eer alles nieuw, zijn net gewend aan onze dochter haha. Op 26 april hebben ze de 20 weken echo als ik ook precies 20 weken ben. Naast een goede echo hoop ik uiteraard dat het dan nog steeds een zoon is, anders moeten we weer schakelen haha.

Hier nu 3 kilo aangekomen. De kilo's beginnen er hier nu ook aan te vliegen maar dat is normaal zeggen ze voor dit termijn. Dus daar ga ik maar van uit!

Raket78, Lykke, Flowers86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Hi @Boomhut , gefeliciteerd met je mooie nieuws! Lijkt me leuk om na een dochter ook een zoon te krijgen, dan maak je beide kanten mee!
    Wat betreft het hartje, als je deze in je bericht hebt gekopieerd en geplakt, dan selecteer je hem, en kies je het verfemmertje naast de onderstreepte u om de juiste kleur te kiezen!

10. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Sorry! Ik vergeet dit topic vaak bij te lezen! Hier alles goed. Hoop met jullie ook? Zo’n beetje iedereen in spannin aan het wachten op de 20 weken echo?

11. Sayanora

Sayanora Lid

23 okt 2015
    40
    46
    18
    Vrouw
    Deze week zijn de meeste 20-weken echo's. Ik heb hem vrijdag en vind het super spannend. Nog spannender dan bij mijn vorige zwangerschap. Denk dat ik daarna pas voor het eerst iets durf aan te schaffen. veel succes allemaal !

12. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik moet nog precies twee weken wachten...
    Heb wel al bijna de hele baby uitzet in huis :rolleyes:

Salvatore vindt dit leuk.
  13. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Ja donderdag de 20 weken echo, en dit weekend voor het eerst wat dingen gekocht (stofjes) en 26.000 tassen met spullen gekregen van vrienden.
    Dus hopelijk donderdag de bevestiging dat het écht een jochie is
    Gezond en levendig is ie in ieder geval, manlief kan m al een paar weken aan de buitenkant voelen bewegen, dus blijkbaar is hij echt heel erg vooraan genesteld, dus heb ik echt heel snel beurs gevoel, nu al:$

14. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Twintig weken echo hier al gehad. Alles was goed!

Vandaag weer controle bij de vk gehad en bevestiging dat het een erg druk en levendig kereltje is. Schopte tot vier keer toe tegen de doppler aan en twee keer zoefde hij weg en moest hij opnieuw opgezocht worden haha. Wel grappig

Raket78 en Mleenvs vinden dit leuk.
  15. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Nu 7 mei weer controle trouwens. Eigenlijk die week erna maar dan ben ik op vakantie haha

16. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Ja woensdag 20 weken echo, weer lekker kijken naar de kleine

sannekrul vindt dit leuk.
  17. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Ook ik heb de guo (20 weken echo) gehad!
    Alles was tip top in orde.
    Het is gelukkig echt een meisje Ahahah!
    Ze heeft hele lange benen en armen, grote voeten en een smalle romp. Een slankie pankie zeg maar.
    Een topmodel in de dop zeiden ze.

Ook hebben ze mijn baarmoederhals gemeten.. deze was prachtig lang 4,5 centimeter lang. (Bij een korte bmh is er meer kans op een vroeggeboorte.)
    @Frummels ik heb nagevraagd wat kort en wat lang is..
    Met een bmh van 3,5 centimeter en korter wordt je daar in het ziekenhuis verder onderzocht.. 1,5 en korter is heeel zorgelijk en gaan ze meteen verder kijken hoe en wat te doen...

noukie 1992, Jojo84 en Raket78 vinden dit leuk.
  18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die al ruim 6 kilo is aangekomen! Werd helemaal onzeker van de ‘geen tot 3 kilo verhalen’. Heb jij ook de hele dag door trek? Ik heb continu nadat ik gegeten heb weer trek en als ik lang niet eet word ik niet lekker, ik word er zelfs soms s nachts wakker van. Ik ben ongeveer 10 cm in omvang gegroeid nu.

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Wat een heerlijk nieuws Sanne! Yes! Een nieuwe Doutzen dus Haha.
    Ik vind het wel jammer dat je weg bent van fb hoor!
    Thanks voor het vragen, ik mag donderdag, ben benieuwd hoe lang die van mij is.

20. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Haha ik ben ook al veel aangekomen.. maar ik heb ook het idee dat ik nu veeeel sneller aan kom... ben nu 8 kilo aangekomen ( gaat nu minder hard gelukkig )

Deel Deze Pagina