Ja vreemd heh? Snap dat die gyn het misschien druk had, maar ja een meting moet je toch wel zo precies mogelijk doen? Ik weet dat hoe verder je zwangerschap vordert hoe minder betrouwbaar maar dit. Nou ja maakt niet uit. Laat die kleine in ieder geval maar komen
Zoooo vandaag weer wat klusjes gedaan! Vrienden hebben bed getil0d zodat deze nu op klossen staat. Co-sleeper hangt eraan en is opgemaakt. Dus nu mag baby komen. Pfft 37+1 vandaag. Werd een beetje tijd hahaha. Nu hopelijk nog een dikke 3wk rust voor mini er is!
@Flowers86 klopt. Je bent een nr. @Rian85 ooh heerlijk! Helemaal niks meer doen. Behalve wachten op de baby.
Afgelopen donderdag mocht ik mij melden in het ziekenhuis voor het plaatsen van een ballon. Dit ivm cholestase. De ballon deed echter niet genoeg dus vrijdag 3x een tablet gekregen. In de nacht van vrijdag op zaterdag begonnen dan eindelijk de weeën op gang te komen. Uiteindelijk is vanmiddag om 12.21 onze zoon Matteo Ruben geboren. Met 37+1 weken en toch al 3480 gram. Helaas kwam mijn placenta niet los en moest ik eerst naar de OK waar ze deze verwijderd hebben. Alles gaat goed en we zijn lekker thuis.
UITGEREKEND 22 augustus mrsd - 2e kindje - 28 jaar ♡ 1 september Sannekrul - 1e kindje - 28 jaar ♡ Flowers86 - 2e kindje - 32 jaar ♡ Sterreke - 2e kindje - 36 jaar ♡ Fem92 - 2e kindje - 25 jaar ♡ 2 september Femmie88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ 4 september Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar ♡ Lykke - 1e kindje - 37 jaar ♡ 5 september 6 september Diana285 - 2e kindje - 32 jaar ♡ Jojo84 - 1e kindje - 34 jaar ♡ 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 26 jaar ♡ Rian85 - 4e kindje - 32 jaar ♡ Frummels - 1e kindje - 30 jaar ♡ Ivypark - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pink06 - 3e kindje - 33 jaar ♡ Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar ♡ Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar ♡ 8 september 9 september Anar91 - 1e kindje - 26 jaar ♡ Dionne1982 - 2e kindje - 35 jaar ♡ Raket78 - 2e kindje - 39 jaar ♡ 10 september bellaaa123 - 2e kindje - 24 jaar ♡ 11 september Salvatore - 1e kindje - 33 jaar ♡ 12 september 1982Ikke1982 - 2e kindje - 36 jaar ♡ Sayanora - 2e kindje - 38 jaar ♡ 13 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar ♡ Kerstster - 2e kindje - 30 jaar ♡ 14 september Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar ♡ 15 september Ingri - 2e kindje - 35 jaar ♡ 16 september Prj - 5e kindje - 33 jaar ♡ -------------------------------------------------- jongen (15) | meisje (9) | verrassing (5) -------------------------------------------------- Afspraken Augustus 20 || Controle echo + CTG - Noukie 1992 21 || Start inleiding - Salvatore 21 || Controle verloskundige - Sannekrul 22 || Groeiecho + controle VK - MleenVS 24 || Keizersnede - Flowers86 ♡ 28 || Controle gyn - Mama1504 ♡♡♡♡♡ BEVALLEN ♡♡♡♡♡ 03-07 || Jojo84 - 30 weken 5 dagen - 1400 gram - ♡ 14-08 || Diana285 - 36 weken 5 dagen - 2580 gram - ♡ 18-08 || Ivypark - 37 weken 1 dag - 3480 gram - ♡ -------------------------------------------------- Sterretjes *Ano1, *Dyson, *Webje, *Mi2017, *MotherOfAnAngel, *Nikki15 *Jingle
@ivypark gefeliciteerd!! Wat naar vab de cholestase maar gelukkig gaat het helemaal goed! Geniet lekker van elkaar!
@ivypark gefeliciteerd! Dat heeft nog best lang geduurd zo sinds donderdag. Van mij ook een update. Vanochtend vroeg ging het weer helemaal mis met de bloeddruk. In heel korte tijd is er een magnesium infuus aangelegd tegen epileptische insulten, getoucheerd, een blaas katheter geplaatst en besloten een begin te maken met inleiden. Zojuist voor de 2de keer tabletten ingenomen voor het rijpen van de baarmoeder. Ik voel me erg belabberd, de hele dag duizelig en sinds een uurtje af en toe misselijk. Lig al sinds vanochtend half 8 aan de ctg. Met ons ventje gaat het nog goed.
Oh nee hè bah. Heel veel succes en sterkte. Hopelijk beval je snel zodat je kunt gaan herstellen. Zet em op
Oh nee wat balen... maar wel fijn dat ze ingrijpen! Gelukkig gaat het goed met de kleine knul. Hopelijk heb je snel een zo’n fijn mogelijke bevalling en kun je gaan genieten!
Woow meid! Wat een narigheid telkens! Ik hoop voor je dat alles vlot mag verlopen en dat jullie heerlijk de kleine mogen omarmen!
@Salvatore wat rot zeg dat het dan toch ineens zo plots nog komt het inleiden. Heel veel succes en ik hoop stiekem voor je dat je kindje er al is en alles achter de rug is!
Vanochtend is er getoucheerd en de baarmoedermond is al mooi zacht ze kon er alleen nog niet in. Straks nog een dosering van de verwekers. Het gaat gelukkig sneller dan ik had verwacht. Als er opening komt breken ze mijn vliezen om te starten met de bevalling.