Jeetje wat een toestand zeg...Het klopt er zijn veel verschillende verhalen en resultaten van onderzoeken over progesteron. Als je er toch iets mee wilt doen kan je bijv elke dag een handje walnoten eten, daar zit ook progesteron in, dan krijg je het op een natuurlijke manier binnen. Vervelend dat je zo lang moet wachten Raket....
Dat geeft toch niet, super juist dat je het aangegeven hebt. Ik vind dat van de walnoten een super goeie. Jeetje jullie hebben het al over bevallen.. daar had ik nog niet over nagedacht hoor haha, ben net zwanger, eerst maar eens die eerste weken veilig doorkomen! Maar ik heb me bij de eerste nooit druk zitten maken, vrouwen zijn gemaakt om te bevallen, dat doen we al duizenden jaren zo voordat de keizersnee werd uitgevonden. Blij dat het er is in nood, maar een keizersnee lijkt me 1000 maal heftiger voor jezelf en de baby dan een natuurlijke bevalling (indien er dus geen nood is ). Alle respect voor de dames die noodgedwongen een keizersnee moesten ondergaan, pittig. Mijn verloskundige zei me aan het begin: vrouwen die zich 35w lang gaan zitten opwinden over die bevalling doen er veel langer over, ervaren meer pijn en hebben grotere kans op medisch ingrijpen en een trauma achteraf. Ze gaf me een boek waarin zat wetenschappelijk bewijs zat die dit onderbouwde (stresshormoon).
Welkom! Wat fijn dat je zo snel zwanger mag/mocht raken. Ik heb ook een redelijk vroege echo.. 7 weken en 2 A 3 dagen...
@sannekrul zoo mooi hoor. Ik zou hem vandaag ook doe maar was nog bang voor een 2-3 dus heb hem weer terug gelegd. Ook durf ik verder niet meer te testen alleen de digi. doe ik overmorgen w.s.
Jaa Haha ik net zo, maar ik had gewerkt vandaag, lang niet gedronken en lang niet geplast. Ik dacht fuck it ik test gewoon.
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje)- 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar Webje - 2de kindje - 29 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar 10 september 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar Ano1 - 2e kindje - 25 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 13 september 14 september 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken Januari 9 || echo + bloedprikken - Webje. 15 || echo - Jackster 16 || echo - Frummels 19 || Intake/echo - Sannekrul 19 || Intake/echo - flowers86 22 || Echo - Nikki15 24 || Intake/echo - Femmie88 25 ll Intake/echo - Diana285 26 || Intake/echo - noukie1992 29 || Intake/echo - ano1 30 ll Intake/echo - Anar91
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje)- 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar Webje - 2de kindje - 29 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar Ano1 - 2e kindje - 25 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 13 september 14 september 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken Januari 9 || echo + bloedprikken - Webje. 15 || echo - Jackster 16 || echo - Frummels 19 || Intake/echo - Sannekrul 19 || Intake/echo - flowers86 22 || Echo - Nikki15 24 || Intake/echo - Femmie88 25 ll Intake/echo - Diana285 26 || Intake/echo - noukie1992 29 || Intake/echo - ano1 30 ll Intake/echo - Anar91
Ja super! Ik had dat wel verwacht, jij had al zo vroeg je mega knaller! Top meis, nu op naar de echo!
Goed opletten met de lijst kopiëren dames, hierboven is niet de laatste... Ik zal hem even aanpassen.
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje)- 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar Webje - 2e kindje - 29 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar Ano1 - 2e kindje - 25 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 13 september 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken Januari 09 || Echo + bloedprikken - Webje 15 || Echo - Jackster 16 || Echo - Frummels 19 || Intake/echo - Sannekrul 19 || Intake/echo - flowers86 22 || Echo - Nikki15 24 || Intake/echo - Femmie88 25 ll Intake/echo - Diana285 26 || Intake/echo - noukie1992 29 || Intake/echo - ano1 30 ll Intake/echo - Anar91
Hallo meiden, Ik wil me ook bij jullie aansluiten, heb een poging gedaan alles terug te lezen maar het was teveel! Ik heb op 1 januari positief getest en kreeg vandaag de digitale bevestiging. Uitgerekend op 14 september. Ik ben 33 jaar, heb al 2 jongens van 4 en 2 en heb begin november een missed abortion gehad. Dus hopelijk gaat alles nu wel goed. 1e echo staat gepland op 1 februari.. Spannend weer!
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje)- 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar Webje - 2e kindje - 29 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar Ano1 - 2e kindje - 25 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 13 september 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Jingle - 3e kindje - 33 jaar 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken Januari 09 || Echo + bloedprikken - Webje 15 || Echo - Jackster 16 || Echo - Frummels 19 || Intake/echo - Sannekrul 19 || Intake/echo - flowers86 22 || Echo - Nikki15 24 || Intake/echo - Femmie88 25 ll Intake/echo - Diana285 26 || Intake/echo - noukie1992 29 || Intake/echo - ano1 30 ll Intake/echo - Anar91 Februari 01 || 1e echo - Jingle
Goedemorgen dames. Hoe voelen jullie je allemaal? Zijn er meer die ook echt niet normaal moe zijn? (Lees elke avond om 9 uur gaan slapen en doorslapen tot de wekker a half 7) Daarnaast megaveel plassen. Gelukkig heb ik verder geen misselijkheid, maar wat niet is kan nog komen. Ik vind het vooral heel raar en onzeker dat je nu alleen aan de hand van testen weet dat je zwanger bent (en symptomen) maar dat je dan pas over 2-3-4 weken weet hoe het gaat in je buik. Hele onzekere tijd vind ik het. Zijn er meer die hier last van hebben?
Hi jackster, Goedemorgen! Ik heb toch wel een aantal kleine kwaaltjes merk ik. - Moe ( doe 's avonds op de bank een extra dutje met de katten erbij) - gespannen en gezwollen borsten (doe bij het sporten mijn kleinste en strakste sportbeha aan, want anders is het niet tof) - regelmatig plassen of juist weinig qua hoeveelheid plassen, beetje afhankelijk van de dag - eten/misselijk; heb drie extra eetmomenten ingelast naast de hoofd maaltijden, dus midden in de ochtend/middag en voor het slapen, want wordt ineens misselijk anders. Ook eet ik per maaltijd minder. - gezwollen buik, hangt echt over mijn band heen Vandaag/gisteravond opgemerkt dat mijn schaamlippen/vagina iets rood verkleurd/warmer is dan mijn schaambot. Nooit eerder opgevallen. Dus al met al (gelukkig) genoeg aanwijzingen dat het allemaal in volle gang is. Voor jou nog even volhouden dus, ik weet zéker dat je vanzelf van alles gaat voelen. Ik hoop zelf dat de misselijkheid beetje te managen valt want ben dan echt niks waard op werk.
Ik ben juist moe en wil slapen maar kom gewoon niet in slaap en als ik ij slaap val dan zijn het mini dutjes en lig ik weer naar t plafond te staren Veel plassen is iets minder maar merk ook dat ik minder drink
Welkom @Jingle ! Doorslapen... doorslapen... wat is dat in hemelsnaam?! Dat heb ik in geen jaren meer gedaan?! O wacht, laat ik niks zeggen, straks krijgen jullie nog je bedenkingen bij de zwangerschap Ik ga altijd om 9u naar bed Ik voelde de eisprong, direct erna dat de conceptie gelukt was en ik voelde de innesteling. Ik heb koppijn, ben misselijk, lust veel dingen niet, sowieso weinig trek in eten, meer afscheiding, vermoeid (doe even dutje mee als de oudste slaapt) en Mn tepels... oef dat doet wel zeer zeg als ik Mn dochter voed! Heb het idee dat de melk ook al aan het teruglopen is. Vandaag kolven, zal eens kijken of ik er nog 150ml uit krijg. @Jackster ik voel me lichamelijk zwanger maar verder niet zoveel. Was bij de eerste ook, pas met 12w was ik aan het idee gewend. Daarvoor was het nog heel raar en onwerkelijk. Zelfs na de eerste echo, ik had geen flauw idee waar ik naar zat te kijken, soort boontje was het, nou prachtig mijn kind, dacht ik. Pas met 12w zie je ineens een kind op de echo. We hadden met 15w het geslacht laten bepalen en toen werd het echt heel echt ineens voor mijn gevoel.
@Jackster hier ook super moe. Wil tussen de middag samen met zoontje wel een dutje doen alleen kom ik dan niet in slaap en als ik vrij ben wordt ik 6 uur klaar wakker. Ook heb ik last van een opgezwollen buik. Maar goed heb altijd wel een buikje gehad maar is nu erger. Verder heb ik veel kokhals neigingen. Dit had ik bij mijn zoontje ook. Maar niet misselijk gelukkig. Maar kan nog komen natuurlijk.
Hier ziek op bed helaas. Verkoudheid begon al op 1 januari maar zet flink door. Heb er knallende koppijn van! Verder maakt het me ook onzeker...want zo misselijk als ik de eerste dagen was, zo goed voel ik me nu (met uitzondering van de fikse verkoudheid met hoofdpijn) Bij de MA voelde ik de symptomen ook teruglopen....oh men, waarom is toch m.n. dat eerste trimester zo lang?!?!?!