Dat kan twee kanten op meis...ik heb drie vriendinnen die een beetje tot zeer veel bloedverlies hebben gehad in het eerste trimester en allemaal een gezond kind terwijl het bij mij altijd slecht nieuws was. Roze en bruin (bruin is oud, roze is heel weinig bloed, het is vermengd met slijm en daardoor lichter) hoeft totaal niets te zijn als het maar niet meer wordt! En zelfs dan hoeft het nog niet fout te gaan. Hopelijk stopt het nu weer!
@Mi2017 Ik heb bij mijn eerste en flinke bloeding gehad. Bloed tot op mijn knieën groot stolsel verloren. Wat en helemaal van overtuigd dat ik een miskraam had gehad. Echo par dagen later om té kijken of het compleet was zat ze er nog gewoon! Ik heb toen meerdere bloedingen gehad ben ook naar de gym geweest hiervoor. Wrs was het een bloedvat op de baarmoedermond die telkens open ging. Kan 2 kanten opgaan
Hi lief dank je wel voor je antwoord tot nu is t droog en schoon. Durf nog niet te testen. Straks wel weer hopelijk komt er dit keer geen einde❤️❤️❤️❤️
Al getest @ano1 ? Wat een schrik @Mi2017 ik heb er geen ervaring mee maar lees vaak ook dat het niets hoeft te betekenen....keep my fingers crossed!
Ja ik schrik me rot was er niet op voorbereid omdat ik meestal als t al mis gaat t gelijk op me nod mis ging nu dus 1 dag na nod hopelijk blijf ik bij jullie. In de groep❤️❤️❤️❤️
Ik voel ne ook totaal niet zwanger ... heel soms wel maar meestal niet.. Top joh dat je al een 3+ hebt
oh heftig ! Dat wil je gewoon niet en de ergste senario’s vliegen door je hoofd.. Hopelijk is er gewoon een klein vaatje geknapt.
Hier vandaag ook bloedverlies Oud/bruin, maar wel meer dan ik ooit in een goede zwangerschap gehad heb. Waarom kan je niet gewoon even binnen gluren en checken of alles ok is? Ik raak hier zo van in de stress....
@Mi2017 ben heel benieuwd naar je test straks. @Rian85 wauw nu al 3+. Misschien maak jij heel snel hcg aan. Mooie testjes.
Wauw 3+ @Rian85 mooi! Ben zo happy vandaag, de mijlpaal van 5 weken bereikt. Dat maakt het in mijn hoofd weeral wat echter Darmpjes zijn hier volledig van slag deze ochtend, weet niet of het aan men eten ligt of met de hormonen @Dyson en @Mi2017 duim met jullie mee, zou ook wel even van slag en in paniek zijn dan. Al heb ik ook al vaak gelezen dat het kan en zeker geen kwaad hoeft te betekenen. Maar begrijp dat het geen fijn gevoel geeft.
Nu heb ik ook zin om nog een digitale te doen, maar heb er geen meer en bang om geen 3+ te zien staan. Dus weet nog niet of ik er nog wel 1 koop.
Ik zou het niet zomaar gaan doen. Ik heb wel begeleiding van een internist dieetist en verpleegkundige gehad. Daarbij is 10 tot 15 kilo gewichtstoename heel normaal. Mijn dames waren beide niet heel groot 2525 gram en 2625 gram bij 38 week maar of dat daar van komt weet niemand.
Ooh @Dyson hopelijk blijft t ook bij jou goed gaan en bij mij ook probeer te ontspannen hoe moeilijk ook.. sterkte ook voor jou meis ❤️❤️❤️❤️
Mooi die 3+ @Rian85! Hier net ook de 3+ gehad. Was mijn allerlaatste test gewoon omdat ik die 3+ mooi vind om te zien. Bloedverlies (zeker bruin of lichtroze) hoeft niks te beteken. Kan oud bloed van de innesteling zijn of inderdaad een klein bloedvaatje. Qua BH kan ik inmiddels ook wel weer een grotere maat aan. Heb ik gelukkig nog liggen van de vorige zwangerschap, dus zal ze binnenkort weer even van zolder halen.