Ik ben helaas geen arts...konden we af en toe maar een kijkje van binnen nemen. Maar ik zou denk ik wel de VK bellen maandag
Waarom dan ? Heb afgesproken indien ik erge kramp kreeg ik weer zou bellen .. heb mijn 1e afspraak afgezegd
@Dyson neeeee hè dit is zo erg Pff wordt er een beetje moedeloos van Hoop dat je snel een mooi plak wondertje mag krijgen ❤️ Sterkte meid!
@sannekrul voel me nog erg goed, gelukkig maar want veel werk hier! Heb iets meer last van men tepels, maar het is precies ook niet voortdurend aanwezig. Mss ook niet veel tijd om er bij stil te staan. Vandaag de mijlpaal 5weken bereikt, gaf mij ook iets meer vertrouwen. Maar met wat ik hier vandaag allemaal lees word ik wel een beetje angstig Om mijn vertrouwen terug wat op te krikken even mijn laatste Kruidvat er nog doodgegooid, die knalde gelukkig nog steeds wat me toch weer wat gerust stelt. Al zegt het Wrs weinig en is het geen garantie, maar toch maakt me weer wat rustiger in mijn hoofd.
Jaa klopt , als bloeden door blijft zetten dan moet zelf oplossen , ik test maandag wel ff weer , dan moet hij wel lichter zijn neem ik aan
Aahhh meiden @ano1 @Dyson wat ontzettend jammer en verdrietig voor jullie. Veel sterkte hiermee. Ik moet wel zeggen dat ik het soms ook wat lastig vind om de gebeurtenissen hier niet op mezelf te betrekken, vooral ook omdat álles voor mij zo nieuw is. Heb daarom ook toch wat meer voorbehoud met vertellen merk ik. Hebben jullie al verteld aan familie en vrienden? En hebben jullie nog bijzondere plannen om het te vertellen? Bij ons zijn er beide kanten nog geen kleinkinderen dus ik zou het wel graag op een bijzondere manier vertellen. Ze zijn niet op de hoogte dat we überhaupt aan het proberen waren. Dus alles is een verrassing als het goed is.
Als dinsdag (ik hoop het zo) blijkt dat het goed is gaan we een afspraak maken voor een geslachtsbepaling bij 14 weken en daarna met het geslacht gelijk vertellen
@Jojo84 nee nog niet verteld. Kwam er met eerste kerstdag achter en het lag zo op t puntje van mijn tong om t wel te vertellen. Alle feestdagen hoor (ben blij dat die voorbij zijn). En nu heb ik die behoefte niet/minder. Wij willen het vertellen na de eerste echo. Ik weet nog niet hoe maar wel op een speciale manier
@Dyson piep zeg! Heel veel sterkte! @ano1 zien de testen er in het echt ook zo licht uit? Hoeveel dagen na je DPO ben je nu?? Moet eerlijk gezegd nu wel zeggen angstiger te worden dat het bij mij toch ook niet goed is nu ik dit allemaal lees. Probeer te blijven denken heb geen bloedverlies meer gehad en me hcg was toch gestegen waarom staat er bij 5 weken 18 hcg is het toen goed gegaan bij iemand? Dan moet de kans toch wel groot zijn bij 252 hcg??
Met 4-5 weken groeit er nog amper iets en is dat niet nodig. @ano1 kan we vanuit gaan dat alles meekomt met het bloeden. Ik weet dat artsen er ook niet zo happig op zijn om je daarna nog te zien, al kan je er natuurlijk altijd op staan als je dat wilt. Ik heb na mijn vroege miskramen ook nooit controle echo’s gekregen.
Het ligt niet aan de hoogte van je hcg Webje, dat kan ‘prima’ zijn. Het is alleen zo dat het feit dat jouw hcg zo laat kwam en ging stijgen een indicatie kan zijn dat het mis is of mis gaat in de aankomende weken. Maar er zijn zoveel scenario’s, mogelijk ben je korter zwanger vanwege latere eisprong, dan is er niets aan de hand. Of je had een late start met hcg, ook dat heb ik hier gelezen met positieve afloop. Ben heel benieuwd naar je bloedtest van volgende week, hopelijk zit alles goed! Het is in ieder geval top dat je geen bloed meer hebt verloren!
Met mij gaat het wel oké! Ik heb tot nu toe een goed gevoel over deze zwangerschap en da probeer ik vast te houden. Het moet toch een keer goed gaan denk ik dan! Ik vind de echo over anderhalve week heel erg spannend, daar probeer ik nog niet aan te denken.