@ano1 en @Dyson knuffels voor jullie! Wat onwijs verdrietig zeg... ik hoop nog steeds op een wonder!! Mocht het niet goed zijn dan hoop ik snel weer een plakker! Ik had de ronde hiervoor een mk met 4+5 en deze ronde alweer zwanger! Gun ik jullie van harte! Hier worden de borsten met de dag gevoeliger, vooral aan de zijkanten. En ik heb ook dat het in de avond erger is, gek he?! Oh wij hebben het alleen nog maar tegen mijn zus gezegd, echt vanaf de eerste test (10 dpo). Zij is echt een soort zwangerschapsgoeroe (ze vindt het fantastisch) en bovendien nu zelf zwanger. Heerlijk om contact met elkaar te hebben erover.
Nee ik ben gestopt toen mijn controlestreep en teststreep even donker waren. Ik doe maandag nog 1 keer een CB met tijdsindicatie en dan vind ik het mooi geweest.
@Webje ja haha. Ach lekker toch! Geniet er van! @Frummels ja grappig. Vanmiddag dacht ik nog: oooh ze doen al minder pijn maar nu weer bij t begin
Jeetje wat gebeurt er veel! Ik leef vol spanning met jullie allemaal mee en veel dikke knuffels voor @ano1 en @Dyson , wat heftig en verdrietig dit... Ik durf het tegen helemaal niemand te zeggen nog. Na 3 jaar voor het eerst zwanger en ben eerlijk gezegd als de dood dat er iets mis gaat, wat helaas wel een beetje een domper op de feestvreugde is. Wij zijn voor onze ouders ook de eersten (en enigen - man is enig kind en broertje wil perse geen kinderen - no pressure!! ) dus denk dat die niet meer te houden zijn als we het vertellen. Vandaar dat ik ook eerst wat meer zekerheid wil. Heb het helaas in mijn directe omgeving recentelijk een aantal keer erg mis zien gaan, dat zegt natuurlijk niets over mij maar maakt me toch onzeker. En het feit dat ik mijn eigen lichaam op dit gebied nog totaal niet ken en dus ook van niets weet of het normaal of zorgwekkend is. Pfff het is niet niks! In ieder geval nog geen shoarma-verlangens, misselijkheid of emotionele uitbarstingen. Wel steken links onder in m'n buik de hele dag af en aan en gevoelige borsten. Oja, Facebook groepje om door anderen genoemde redenen ook nog naar even niet...
Oh de herkenning, ik heb ook 's avonds pijnlijkere borsten dan 's ochtends. Manlief vindt het fantastisch en roept steeds 'ieorg idur' Nou dat heeft effect zullen we maar stellen.... Hier is het plan om shirts mee te nemen 'oningepakt' van een 'sample sale' voor de schoonfamilie, want ik neem wel vaker dat soort dingen voor ze mee. Met erop de definitie van 'oma', 'opa', 'oom' en 'tante', dan een potje huilen denk ik. En wat ik ook een leuke v i nd om te doen met een vrienden groep is groepsfoto maken en dan dat manlief ipv cheese roept 'jojo is zwanger' en dan gelijk de reacties vastleggen.
Bij de 1ste was er gedoe wensen bij andere of het een jongetje of meisje zou zijn en dus ook een teleurstelling dat gevoel wil ik niet meer ervaren aangezien we zelf wel trots waren/zijn. En het is dan maar 2 weken verder
@Webje die kwaaltjes zijn in mijn ogen precies toch al veelbelovend. Ik duim zo hard voor zo’n mooie bloedtest dinsdag!!! Hier blijkbaar s avonds ook meer last dan in de ochtend maar bij mij nog maar net begonnen
Huh? Wensen van anderen? Najaaa! Waren ze niet gewoon heel erg blij voor jullie? Kan me voorstellen dat je op zo'n reactie niet zat te wachten...
Is dit voor iemand herkenbaar het niet lang kunnen zitten recht zeg maar? Moet echt een beetje onder uit gezakt zitten of met benen over elkaar ofzo..
Alleen mijn man en het app-groepje van mijn vorige zwangerschap weten het. Na de eerste echo vertellen we het onze ouders en broers. De rest na het eerste trimester.
Nee ik kan wel wachten op het geslacht denk ik, maar wachten tot 14 weken en dan pas vertellen aan familie en vrienden, dat lukt me niet hoor