Wou in de Kruidvat gaan kijken voor de vitamine, maar men vriend stond er op dat ik ze bij de apotheker ging halen Heb deze mee (foto) Verder ook nog een digitale cb aangeschaft, die doe ik morgen of mss vandaag nog wil toch ook graag de 3+ nog zien verschijnen
Kibbeling bevat wel vetten maar de verkeerde vetten (frituur) en weinig omega 3. Witvis is over het algemeen sowieso niet echt vette vis.
O dat is jammer als je het wel heel lekker vindt. Gelukkig zijn er een heleboel soorten vis die lekker vet zijn. Je zou ook makreel, paling of haring kunnen eten. Of sardientjes, ansjovis, forel... Dat zijn vissen met veel omega 3.
Ik slik ook totaalpakket vitamine. Heb van mijn zus een restant gekregen, weet even niet hoe ze heten. Zijn in ieder geval onwijs duur. Daarna ga ik over op Davitamon compleet plus visolie. @ano1 ik heb maar 2 dagen gebloed bij mijn vmk. Korter dan een normale menstruatie (zoals @Frummels ook aangaf eens gehad te hebben).
Ik zou overleggen met de verloskundige als je je onzeker over blijft voelen, gezien de lichte test denk ik niet dat het goed ingenesteld heeft gezeten dus kan de bloeding en de dikte van de baarmoederwand mee ‘meevallen’.
Mijn 1e mk had ik een dag een lichte test , toen binnen 2 dagen aflopende test en uiteindelijk negatief .. daarna begon het bloeden ook en duurde gewoon zoals een menstruatie wat je ook leest op verloskundigen sites .. vind raar 1,5 dag bloed ..
Iemand aanwezig en die me wilt helpen afleiden?? Heb heel internet al afgezocht met vergelijkbare 'voortgang' vaak geruststellend soms niet en dat niet hé dat blijft dan in mijn hoofd.. Maandag is me grootste afleiding ook weer naar school..
Ik zou de verloskundige of huisarts bellen als je vragen hebt. Hihi hier ook. Niet googlen! Heb je iets wat je leuk vindt om te doen? Lezen, facebookspelletje, haken of andere hobby’s? Of anders een serie die meerdere seizoenen heeft gaan kijken!
Geen netflix maar kunnen alles downloaden.. Uhm van alles haha vikings, greys anatomy, the walking dead, lucifer, saving hope, breaking bad, hemlock grove, Dirk Gently's, izombie, A series of unforunate events, the vampire diaries, the orgininals, spartacus, the 100, elementary, pretty little liars, american horror story, Hannibal maar ook gillmore girls etc haha
Tudors ken ik niet rest ook gezien Haha eigenlijk best erg zo te lezen en dan nog gtst en helemaal het einde
@Webje afleiding, geen idee. Ik kijk idd series. Ik ben nu met the travelers bezig. Hier vanavond mijn beste vriendin verteld. Ik moest het kwijt aan iemand en man wat voelt dat goed! haha.
Ik vond kwa series Dark heel goed. Als je van gruwelijk of crime houdt; La mante, Hannibal, The sinner, Homeland, Sorjonen, midnight sun. Komedy crime; Lillehammer. Als je van romantisch houdt; Indian summers. Drama; Doctor Foster, Flesh and bone, 13 reasons why. Verder die-hard fan van GoT, The Sopranos en House en Parcs and recreation. Les revenants. En alles wat uit Scandinavie komt. Oja en Scream (de serie dus) vond ik verrassend genoeg ook best goed Filmtips heb ik helaas niet, wel van de week een grappige stand up comedienne gezien over zwanger zijn, lichtelijk hysterisch aziatisch vrouwtje, Ali Wong ("Baby cobra").
O, en jaren geleden een Japanse serie gezien, Shokuzai. Ook erg leuk! De Engelse naam is geloof ik Penance.