Hallo, Ik mag me ook aanmelden, vandaag een dag na NOD een positieve test! Zo blij maar nog zo voorzichtig. Eerst zien dan geloven. Alle zwangere dames gefeliciteerd, alle dames in onzekerheid heel veel sterkte. Is het mogelijk dat iemand mij op de lijst zet? 15 september Ingri - 2de kindje - 35 jaar
Durfde het eest al niet goed plaatsen Maar dacht ook wat positiviteit is ook wel even welkom voor iedereen.
Is idd niet om vrolijk van te worden... Ik ben onderweg naar een ander ziekenhuis waar wél een gynaecoloog is. Alsof het nog niet spannend genoeg is Het is een felle stekende pijn links. Het straalt uit naar mn rug en lies. Eerst kwam en ging het maar nu is het er continu :/
Ai wat een gedoe @Lykke Hopelijk staat het los van dat kleine wondertje! Hoop dat ze je nu wel snel verder helpen!
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar Ivypark - 2e kindje - 30 jaar Lykke - 1e kindje - 37 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar Pink06 - 3e kindje - 33 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 13 september 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Jingle - 3e kindje - 33 jaar Prj - 5e kindje - 33 jaar 15 september Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar Ingri - 2e kindje - 35 jaar -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) -------------------------------------------------- Afspraken Januari 08 || Prenatal intake huisarts - Raket78 15 || Echo - Jackster 16 || Echo - Frummels 19 || Intake/echo - Sannekrul 19 ll Intake/echo - flowers86 19 ll Intake/echo - Ivypark 22 || Echo - Nikki15 22 ll Echo - Frummels 24 || Intake/echo - Femmie88 25 ll Intake/echo - Diana28 25 || Echo - Rian85 26 || Intake/echo - noukie1992 30 ll Intake/echo - Anar91 31 || Intake/echo - Jojo84 Februari 01 || Echo - Jingle 01 || Echo - boomhut 07 || Intake - boomhut 15 || Intake/termijnecho - Rian85 -------------------------------------------------- Sterretjes * Ano1 * Webje * Mi2017 * Dyson
Jeetje wat vervelend zeg! Weet je aan welke kant je je eisprong had? Hopelijk is het geen bbz! Al kan het ook een corpus luteum cyste zijn die je voelt, dat is niet gevaarlijk.
Wooow wat heftig Dames! Heel veel sterkte. Ik wordt hier zelf gewoon een beetje bang van als ik zelf even krampen heb.
Bedankt voor jullie steun lieverds ♡. Dat waren 4 lange uren maar ik voel me iets beter nadat 3 verschillende gynaecologen me van binnen onderzocht hebben. Ik was heel bang voor bbz. Er was gelukkig een vruchtzakje in de baarmoeder met een iniemini klein friemeltje maar ze zijn niet helemaal gerust op mn linker eierstok dus die gaan ze in de gaten houden. Er is een vergroot blaasje en wat vocht in de eileider en blijkbaar kun je naast een normale zwangerschap tegelijk een bbz bij je eierstok hebben Dat gedeelte vind ik nog wel een beetje eng want ik weet niet wat dat voor de rest zou betekenen. Maargoed. Vanmiddag word ik eerst teruggebeld over de bloedwaarden en dan even zien wat het plan is. Pfoeh!
Allemaal heftig nieuws! maar jij bent alweer 6 weken zwanger ❤️❤️ Dat mag ook gezegd worden ..! Aan de ene kant vind ik de tijd snel gaan en aan de andere kant totaal niet..
Jeetje wat een bijzonder geval zeg.. is dat dan een soort van tweeling of hoe moet ik dat zien ? Wat willen ze op dit moment precies met je bloedwaarden doen?? Zal alles verder gewoon goed verlopen ook al zit er iets bij je eileider ? Ik duim voor je op heel veel positief nieuws en een gezond zwangerschap
Jeetje wat een bijzonder geval zeg.. is dat dan een soort van tweeling of hoe moet ik dat zien ? Wat willen ze op dit moment precies met je bloedwaarden doen?? Zal alles verder gewoon goed verlopen ook al zit er iets bij je eileider ? Ik duim voor je op heel veel positief nieuws en een gezond zwangerschap!!
Oohhh @Lykke jeetje wat schrikken, maar klinkt alsof je nu i n goede handen bent, en maar goed dat je even naar het ziekenhuis bent gegaan. Dikke knuffel en even op adem komen! En @Flowers86 daar heeft Sanne krul een belangrijke opmerking gemaakt, gefeliciteerd met je mijlpaal
Sterkte @Lykke! Gelukkig is er een ieniminie te zien op de goede plek... de rest dus nog afwachten. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @sannekrul Vooral de reden van bloedprikken, kunnen ze daar iets mee aantonen qua bbz? (Heb daar geen verstand van) of puur bijv ontstekingswaarden? @sannekrul en @Jojo1984 super lief van jullie!! Ik vind het ook echt een mijlpaal en blij dat ik daar nu ben. Kwaaltjes blijven dus ik heb er een goed gevoel over! Nog maar 12 dgn tot echo; tik tak tik tak.. @Webje hoe is het met je??
@Lykke dat is al een begin van goed nieuws, maar best nog wel wat onzekerheid nu kan ik begrijpen. Hoop dat je snel meer weet!