Hier ook 32 uur / 4 dagen, nodig voor mij functie maar ik vind het prima zo. Mijn man is ook 1 dag per week thuis. Ik wil een jaar lang 1 dag per week ouderschapsverlof nemen en dus 3 dagen werken. Vorige keer ook zo gedaan
Ik werk 36uur, is ook nodig met mijn baan. Manlief vangt thuis gelukkig heel veel op. Maar ja, mijn meiden zijn inmiddels al ruim 9 en ruim 7...dus behoorlijk zelfstandig. Dus we zullen straks goed moeten puzzelen hoe we alles gaan organiseren. Maar merk dat ik daar nog niet aan durf te denken...eerst zorgen dat alles goed is
Ik werk 27u per week 3×9u. En daar boven op 2 diensten per maand (avond/ weekend/ nacht ) Dat is prima te doen moet ik zeggen met de 3 Kids thuis. Ik ben 2 dagen vrij man 1 dag ouderschapsverlof. Kids maar 2 dagen bso/kdv
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Ivypark - 2e kindje - 30 jaar Lykke - 1e kindje - 37 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar Pink06 - 3e kindje - 33 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Dionne1982 - 2e kindje - 35 jaar bellaaa123 - 2e kindje - 24 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar Nanoe2 - 2e kindje - 25 jaar 13 september 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Jingle - 3e kindje - 33 jaar Prj - 5e kindje - 33 jaar 15 september Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar Ingri - 2e kindje - 35 jaar -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) -------------------------------------------------- Afspraken Januari 08 || Prenatal intake huisarts - Raket78 15 || Echo - Jackster 16 || Echo - Frummels 19 || Intake/echo - Sannekrul 19 ll Intake/echo - flowers86 19 ll Intake/echo - Ivypark 22 || Echo - Nikki15 22 ll Echo - Frummels 24 || Intake/echo - Femmie88 24 || Echo - Mama1504 25 ll Intake/echo - Diana28 25 || Echo - Rian85 26 || Intake/echo - noukie1992 26 || Echo voor studie - Jingle 26 ll Echo - Dionne1982 29 || Intake/echo - Mleenvs 29 || Intake - Mama1504 30 ll Intake/echo - Anar91 31 || Intake/echo - Jojo84 Februari 01 || Echo VK - Jingle 01 || Echo - boomhut 01 ll Echo/intake bellaaa123 07 || Intake - boomhut 15 || Intake/termijnecho - Rian85 20 || Termijnecho - Mama1504 -------------------------------------------------- Sterretjes * Ano1 * Dyson * Webje * Mi2017 * MotherOfAnAngel
Volgens mij klopt ze theorie van frummels omtrent de miskramen. Dus we hebben grote kans dat het gewoonzo goed gaat en elke dag extra maakt de kans wat kleiner. Ik voel mezelf een echte geluksvogel. Ik ben altijd supersnel zwanger en heb nog nooit een miskraam gehad. Dab kan ik wel pech hebben met mijn verdere gezondheid dit geluk nemen ze mij niet af en ben ik erg dankbaar voor. Ik werk overigens niet. Gestopt vanwege gezondheidsredenen maar nu zou het weer kunnen maar is met 4 kids niet heel praktisch.
Lief dat je het vraagt! Hier gaat het prima. Heb het deze week echt megadruk door een groot event dat ik komende vrijdag en zaterdag met een collega samen organiseer. Heb nu dus ook weinig tijd om hier te reageren en over klachten na te denken . Probeer wel alles te lezen, maar kom er gewoon niet echt aan toe om overal op te reageren. Ben blij als het achter de rug is en volgende week ben ik weer wat actiever hier . Merk wel dat ik vaak in de avond wat duizelig en een beetje misselijk ben. Dacht dat ik daar de vorige zwangerschap geen last van had gehad tot ik het gisteren tegen mijn man zei. Die zei meteen, dat had je de vorige keer ook. Heb het even teruggezocht en dat klopt inderdaad. Gek he hoe je dat zo makkelijk weer vergeet.
Ik wordt ook best bang van, maar als ik dit zo lees van jullie word ik wel weer rustiger Had zelf af gelopen paar dagen last van me buik vooral ik mijn lies rechts. Ja dan schrik je toch even nu is het weg en af en toe komt het weer opzetten maar dan nu ook links dat geeft me ook rust. Ik werk 20 tot 28 uur in de week vind ook prima zo. Zaterdag cb gedaan en gaf 2-3 aan.
Als je zoekt op Rotterdam onderzoek zwangerschap dan vind je het! Het is super tof, je krijgt namelijk 3D echo’s en die zien er zoooo vet uit. Heb foto’s gezien van een vriendin van mij. Ik woon te ver weg, anders had ik het zeker gedaan.
Ah vandaar ik dacht al “ waar is ze ?!” heel veel succes nog en dan heb je volgende week wat bij te lezen Grappig dat je man je even remind met je kwaaltjes van toen
Sorry meiden. Ik ga deze groep weer verlaten. Vind hem iets te druk. Krijg het amper bijgelezen. Hopelijk hebben jullie allemaal een goede zwangerschap verder!
Dat is flauwekul. Wel is het zo dat 50% van de bevruchte eitjes het niet redt, maar het overgrote merendeel nestelt niet of niet goed in en de vrouw wordt dan meestal gewoon op schema "ongesteld", dus vermoedt dan niet dat ze ooit even zwanger was, of claimt dat een tuurtest vals positief was.